پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

غیر قابل باور : ارزش گل های کریم بیشتر از لئو ...

زمان ارسال : پنجشنبه 2 مرداد 1399
به نقل از آس، کریم بنزما به عنوان دومین گلزن برتر لالیگا شناخته شد. مهاجم رئال مادرید ۲۱ گل به ثمر رساند و زین الدین زیدان حتی او را در آخرین بازی در ترکیب اصلی قرار داد تا به لیونل مسی بیست و پنج گله برسد. او باید چهار گل به ثمر می رساند تا به مهاجم بارسلونا می‌رسید. بنزما در یازده سالی که پیراهن مادرید را بر تن کرده چهار هتریک را به ثبت رسانده است. او هرگز پوکر نکرده است، کاری که کریستیانو رونالدو در زمان حضورش در مادرید انجام می‌داد.


بنزما نتوانست برابر لگانس کاری انجام دهد و مسی که در کسب فتح لالیگا ناکام مانده بود، برنده جایزه پیچیچی (آقای گلی در لالیگا) شد. با وجود برتری مسی در تعداد گل‌ها، این گل‌های مهاجم رئال مادرید بود که ارزشمندتر بود.


چهار گل مهاجم فرانسوی برابر پنج تیم بالایی جدول به ثمر رسید. دو گل مقابل ویارئال، یک گل اتلتیکو و یک گل سویا. هفت گل دیگر برابر تیم های ششم تا دهم جدول به ثمر رسید و ۱۰ گل دیگر وارد دروازه تیم‌های پایینی جدول شد. والنسیا بیشترین ضربه را از بازیکن فرانسوی خورد و دروازه‌اش توسط این مهاجم سه بار باز شد.


مسی تنها پنج گلش برابر تیم‌های بالایی جدول به ثمر رسید و ۲۰ گل درون دروازه تیم‌های انتهای جدول قرار گرفت. ستاره آرژانتینی به ایبار پنج گل زد و دروازه مایورکا را چهار بار باز کرد. او در منطقه بالا تنها توانست دروازه اتلتیکو مادرید (دو بار) و سویا (یک بار) را باز کند. بنزما گل های کمتری به ثمر رساند اما در مقابل تیم های بیشتری گلزنی کرد. مهاجم مادرید دروازه ۱۴ تیم را باز کرد و مسی ۱۲ تیم.

گل‌های مهاجم فرانسوی نسبت به ستاره بارسلونا تنها به حریفان خطرناک تر ضربه بیشتری نزدند. آن‌ها همچنین امتیازهای بیشتری را برای رئال مادرید به ارمغان آوردند. اگر گل‌های این بازیکن نبود، سفیدپوشان ۱۶ امتیاز کمتر داشتند. این در حالی است که در نبود گل های مسی، بارسلونا یازده امتیاز از دست می‌داد.

جالب اینجاست اگر این امتیازها کسر می‌شد، دو تیم در امتیاز ۷۱ برابر می شدند. بنزما در بخش‌های متفاوتی نشان داده که در قهرمانی مادرید در لالیگا نقش تعیین کننده‌ای داشته است.

شرمنده دوستان نمیرسم پست هاتون رو لایک و یا زیرش کامنت بذارم ...

تنتون سلامت رفقا

# بدون _ توهین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.