پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چرا رونالد کومان در بارسلونا انتظارات را برآورده نمی کند؟ شاید دلیلش این است:

زمان ارسال : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400
سلام بر همه بارسایی ها.
بینید اگر کومان قرار باشه که بمونه، در صورتی میتونه موفق بشه که ما بیایم مخلفات سیستم ۴۲۳۱ رو براش بخریم. باید بریم واینالدوم و دپای رو بیاریم و یه دفاع درست و حسابی هم بخریم. همچنین کوتینیو رو هم نگه داریم. در این صورت ترکیب اصلی بارسا این میشه.
ترشتگن
آلبا آرائوخو دلیخت( مثلا) دست
واینالدوم دی یونگ
دمبله کوتینیو مسی
دپای

در این صورت چون سیستم ۴۲۳۱ سیستم تخصصی کومان هست، میتونه باهاش به موفقیتی دست پیدا کنه. کومان متأسفانه مربی یک دنده ای هست و انعطاف پذیر نیست و با ترکیبات و سیستم های دیگر زیاد آشنا نیست. پس باید توی چیزی که تخصص داره سرمایه گذاری کنیم. تازه اون دپای هم فکر نکنین نوک کامل باشه. تاکتیک اینطوریه که دپای میاد عقب برای بازیسازی و کوتینیو نقش هافبک هجومی ( پست تخصصی خودش) رو بازی میکنه و با توجه به اینکه کوتینیو بازیکن شوت زنی هست میتونه توی محوطه جریمه نفوذ کنه و جای دپای رو تو نوک پر کنه و بهش پاس بدن و گل بزنه. وینگر ها هم از چپ و راست حمله میکنن. اینطوری هم باید فاتحه ریکی پویگ رو بخونیم چون اصلاً سبک بازیش به سیستم ۴۲۳۱ نمیخوره و اگه بخوایم از دستش ندیم، باید به یه تیمی مثل آژاکس یا سیتی قرضش بدیم تا هم افت نکنه و پیشرفت کنه و هم بتونیم نگهش داریم.
یه مسئله دیگری که هست اینه که کومان نیومده جوان گرایی کنه یا انقلاب کنه و فلان. کومان اومده بود که پروژه خودش رو بسازه بر اساس تفکرات خودش. یه عده هم میگن که میخواد تیم رو هلندی تمام کنه، در حالی که این حرف کاملاً اشتباهه. کومان برای این دپای و واینالدوم یا دلیخت رو میخواد برای اینکه توی تیم ملی هلند باهاشون کار کرده و اونا تو سیستم ۴۲۳۱ به خوبی جواب دادن و گزینه های مطمئن تری نسبت به بقیه هستن و این موضوع ربطی به هلندی بودن کومان نداره.
و در آخر من باز هم با موندن کومان مخالف هستم، چون حتی اگه با ۴۲۳۱ پیشرفت زیادی بکنه، بالاخره یه تیمی پیدا میشه که سرمربیش راه خنثی کردن این سیستم رو پیدا کنه و جوری تاکتیکش رو پیاده کنه که تیم کومان کاملاً خنثی بشه. برای همین میگم کومان سرمربی منعطفی نیست و نمیتونه در جا برنامه تیم رو عوض کنه و بارسا باهاش بازی باخته رو برگردونه و موفق بشه. الان شما بازی اول پی اس جی و منچستر سیتی رو نگاه کنین. در نیمه اول سیتی کار خاصی نمیتونست بکنه ولی در نیمه دوم پپ برنامه اش رو تغییر داد و نوع بازی سیتی صد و هشتاد درجه تغییر کرد و تونست پاریس رو مهار کنه. ولی کومان اینجوری نیست چون تخصص لازم درمورد تاکتیک ها و سیستم های دیگر رو نداره.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.