پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ایا کاپیتان میلان راهی بارسلونا میشود؟

زمان ارسال : سه شنبه 29 تیر 1400
بارسلونا خط حمله خود را با جذب بازیکنانی چون سرخیو آگوئرو و ممفیس دیپای تقویت کرده و بعد از خرید اریک گارسیا در بخش دفاعی، حالا برای مذاکره با الیسو رومانیولی وارد عمل شده است. قرارداد این مدافع 26 ساله و ایتالیایی یک سال دیگر با باشگاه میلان تمام می شود و به نظر می رسد طرفین تمایلی به ادامه همکاری ندارند. نشریه اسپورت مدعی شد بارسلونا و میلان به دنبال راه حلی مشترک برای بر طرف کردن نیازهای خود در پنجره تابستانی هستند.
معاوضه می تواند از نظر اقتصادی برای هر دو باشگاه مفید باشد. باشگاه میلان به جذب بازیکنانی چون میرالیم پیانیچ وفیلیپ کوتینیو علاقمند بوده، اما شرایط پرداخت هزینه خرید این بازیکن را ندارد. اما معاوضه با الیسو رومانیولی بهترین راه حل برای طرفین خواهد بود و البته احتمالا میلان باید رقمی در حدود 20 میلیون یورو نیز پرداخت کند.
سبک بازی رومانیولی کاملا مناسب بارسلونا بوده و او علاوه بر مرکز خط دفاعی، می تواند در پست دفاع چپ نیز بازی کند. البته فابریتزیو رومانیولی مدعی شد هنوز مذاکره رسمی بین طرفین صورت نگرفته، اما در آینده احتمال رخ دادن این اتفاق وحود دارد.
البته در سال های اخیر بارها شاهد مطرح شدن شایعاتی مبنی بر انتقال الیسو رومانیولی به نوکمپ بوده ایم. اما امسال و با توجه به اینکه فقط یک سال از قرارداد این بازیکن با روسونری باقی مانده، این اخبار جدی تر از همیشه شده است. با افزایش سن و سال جرارد پیکه، مدیران بارسلونا از همین حالا به دنبال بیمه کردن خط دفاعی این تیم برای سال های آینده هستند و الیسو رومانیولی می تواند گزینه خوبی برای بلوگرانا لقب گیرد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.