پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توافق احتمالی بارسلونا با المو

زمان ارسال : یکشنبه 21 شهریور 1400
روز پایان نقل و انتقالات تابستانی برای بارسلونا دیوانه وار سپری شد. سران بارسا در آخرین دقایق آنتوان گریزمان را به اتلتیکو واگذار کردند و در عوض لوک دی یانگ را از سویا جذب کردند.
ساعاتی قبل‌تر بارسا در تلاش بود تا دنی اولمو را نیز به خدمت بگیرد. اولمو محصول آکادمی لاماسیاست اما چندین سال قبل ترجیح داد راهی دیناموزاگرب کرواسی شود و از سال گذشته نیز به لایپزیش ملحق شد. درخشش او در یورو 2020 با تیم ملی اسپانیا سبب شد تا بارسلونا برای بازگرداندن او تلاش کند اما مشکلات مالی مانع بزرگی بود.
طبق ادعای موندودپورتیوو، اولمو پیشنهاد بارسلونا را چشم بسته قبول کرده بود و برایش مهم نبود دستمزدش چقدر پایین تر خواهد بود. اولمو قصد بازگشت داشت و لایپزیش هم به او اجازه مذاکره با بارسا را داد اما مشکل توافق دو باشگاه بود. لایپزیش 75 میلیون یورو می خواست که در توان باشگاه کاتالان نبود.
این در حالی است که اولمو دستمزد پایین تر بارسلونا را پذیرفته بود و تنها بر اساس بندهای متغیر بود که دستمزد بارسا با باشگاه آلمانی برابری می کرد. اولمو تنها به شرط پیوستن به بارسا حاضر بود در لالیگا بازی کند.
طبق ادعای امروز موندودپورتیوو، اولمو یکی از مهمترین برنامه های انتقالاتی بارسا برای تابستان 2022 است و با توجه به اینکه قرارداد او با لایپزیش تا 2023 اعتبار دارد، باشگاه کاتالان قصد دارد با رقمی معقول و پایین تر از بند خرید 75 میلیون یورویی او، برای خریدش اقدام کند. موندو نوشته است که توافق شخصی با خود بازیکن قطعی است و تنها باید رضایت لایپزیش را جلب کرد.
در همین رابطه اسپورت 3 کاتالونیا نیز ادعا کرد که بارسلونا در صورتی که نتواند با لایپزیش به توافق برسد، بند خرید اولمو را فعال خواهد کرد. جذب اولمو تصمیم متئو آله‌مانی نایب رئیس بارسلوناست و این بازیکن فصل بعد تحت هر شرایطی به بارسا بازخواهد گشت.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.