پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیکه: "رئیس جمهور تصمیم خواهد گرفت که چه چیزی برای باشگاه بهتر است اما برای فوتبال بهترین نیست"

زمان ارسال : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400
در پیش نمایش مصاحبه در "Universo Valdano" (در # واموس د موویستار + امروز ساعت 9:30 شب) ، او منتقد فلسفه پروژه است



در پیش نمایش مصاحبه ای که دیروز بعد از ظهر ضبط شد و کانال #Vamos de Movistar + شب چهارشنبه 21 آوریل از ساعت 21:30 پخش خواهد شد ، جرارد پیکه با سوالات خورخه والدانو در سوپرلیگ اروپا تلفظ می شود. دیشب او پس از استعفا در نیمه شب شش باشگاه انگلیسی (منچستر یونایتد ، منچسترسیتی ، لیورپول ، چلسی ، آرسنال و تاتنهام) یک توییت ارسال کرد: "فوتبال متعلق به هواداران است. امروز بیش از هر زمان دیگری ". لازم به ذکر است که مصاحبه قبل از اعلام جدایی باشگاه های انگلیسی از سوپرلیگ اروپا ضبط شده است.
در مصاحبه 70 دقیقه ای " Universo Valdano " ، او ایده را فراوان کرده است. "رئیس بارسا در شرایطی به سر می برد که این باشگاه تحت شرایط اقتصادی بسیار بد به او به ارث رسیده است و او تصمیم دارد بهترین تصمیم ممکن را برای باشگاه اتخاذ کند."

"از دید بازیکن ، این یک تصمیم مثبت برای دنیای فوتبال در کوتاه مدت نیست. آیا این را برای فوتبال می خواهیم؟ آن سویل ، والنسیا ، اورتون ، لستر ، ناپل ناپدید می شوند؟ زیرا ارزش این باشگاه ها صفر خواهد بود. "

وی همچنین اوقات خوب بارسلونا را پس از قهرمانی در کوپا دل ری مرور کرد و توضیح داد که چگونه مرحله بازی با تیم ملی اسپانیا از طرف هواداران سوت می کشد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.