پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسیپ و آیتور فرناندز ، دروازه بانانی که در دستور کار بارسا قرار دارند

زمان ارسال : جمعه 18 تیر 1400
باشگاه بارسلونا روی نقل و انتقالات بازیکنان کار می کند و یکی از کسانی که ممکن است سرانجام جدا شود ، نتو مورارا ، دروازه بان تعویضی مارک آندره تر استگن است. باشگاه بارسا فروش را در اولویت قرار می دهد ، بنابراین اگر دروازه بان برزیلی گزینه جدایی نداشته باشد ، می ماند. برای اینکه به وی سپرده شود بدون اینکه سود اقتصادی بگذارد ، تیم دیگری را تقویت کند ، او بهتر است در بارسا بماند و از عقب Ter Stegen محافظت کند ، زیرا او این باشگاه را می شناسد و در تیم مستقر است.

بارسلونا در صورت آماده شدن در نهایت فروش نتو آماده می شود و در حال حاضر به دنبال دروازه بان های باتجربه است دو نفر از کسانی که در لیست خریدهای احتمالی قرار دارند ، کاتالان از وایادولید و باسک از لوانته هستنداما فقط در صورت جدایی نتو ، بارسا در حال آماده سازی است.
در کیفیت ایژاکی پنا ، دروازه بان زیرمجموعه بارسا تردیدی وجود ندارد ، اما او نمی خواهد تحت مسئولیت بیش از حد قرار گیرد و علاوه بر این ، کادر مربیگری منتظر است که Ter Stegen بعد از عمل خود به نظر برسد. و با توجه به احتمال بهبودی آلمانی کمی بیشتر از حد انتظار و به پایان رسیدن راهپیمایی نتو ، آنها نمی خواهند Peña را به عنوان شماره یک ترک کنند در ماه های آگوست و سپتامبر در حال حاضر بازی های خواستار هم لیگ و هم لیگ لیگ قهرمانان. لیگ. در همین راستا ، دبیرخانه فنی با توجه ویژه به پیشکسوتانی که کیفیت خود را ثابت کرده و در شرایط مطلوبی برای ترک باشگاه های خود هستند بدون اینکه هزینه زیادی برای بارسا داشته باشد ، بازار دروازه بانان را مورد توجه قرار می دهد.
از این نظر ، همانطور که دکتر آموخته است ، دو دروازه بان وجود دارد که با آن مشخصات روبرو می شوند و در لیست تقویت کننده های احتمالی گل در صورت خروج از پایان نتو هستند.


این مورد جوردی مسیپ (32 ساله) ، دروازه بان رئال وایادولید و آیتور فرناندز (30 ساله) ، دروازه بان لوانته است.در مورد مسیپ ، او به نفع خود گلزنی کرد که از قبل باشگاه و تیم را می شناسد ، با توجه به اینکه او بین 2014 و 2017 تحت تیم لو استیگن به عنوان دروازه بان سوم به همراه تر اشتگن و کلودیو براوو در تیم اول بارسا بود.

پیش از این او سه فصل نیز در زیرمجموعه بارسا حضور داشت. در کوئه تیم اول او فقط چهار مسابقه رسمی انجام داد اما ماندن در یک تیم پر از ترک او را سخت تر کرد تا با پوستی سخت به والادولید برسد. او چهار فصل در تیم Pucelano بوده است ، اولین بار در دوم و سه بار آخر در اول ، جایی که او شروع کننده معمول بوده است. با عقد قرارداد تا سال 2022 و پس از سقوط ، امضای قرارداد وی نباید خیلی گران باشد. کسی که در لیگ 19-20 بیشترین توقف را داشت آیتور فرناندز به نوبه خود یکی از دروازه بان های وحی در فصول اخیر است. باسک از لوانته دبیرخانه فنی را برای رفلکس های زیر چوب و آمار عالی خود دوست دارد. در لیگ 2019-2020 ، او دروازه بانی بود که با 158 مداخله موفق بیشترین ذخیره را انجام داد ، به طور متوسط ​​4.39 ذخیره در هر بازی و 76٪ موفقیت در برابر ضربات در موقعیت های مشخص گلزنی داشت.
در این فصل او کمتر بازی کرده است زیرا یک دروازه بان خوب دیگر در لوانته ظاهر شده است ، دنی کاردناس ، که در برخی از بازی ها موقعیت خود را از دست داده است. باشگاه "گرانوتا" برای تحقق "بازی جوانمردانه" مشکل دارد (باید 16.5 میلیون نفر آزاد شود) و در حال فروش یکی از دروازه بانهای خود است هرچند که آیتور برای مربی ، پاکو لوپز حساب زیادی می کند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.