پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کوتینیو:درلیورپول میمانم!

زمان ارسال : سه شنبه 2 خرداد 1396
فیلیپه کوتینیو می خواهد در لیورپول بماند و یک میراث از خود به جای بگذارد تا اینکه به بارسلونا، بایرن مونیخ و یا رئال مادرید رفته و یکی از چندین بازیکن آنها شود.

این بازیکن برزیلی در سال ۲۰۱۳ از اینتر به آنفیلد آمد و امسال با ثبت ۱۳ گل و ۷ پاس گل، بهترین فصل خود از لحاظ انفرادی را رقم زد. کوتینیو ۲۴ ساله قراردادی بلند مدت تا سال ۲۰۲۲ با لیورپول امضا کرده و در مصاحبه با ESPN برزیل گفت:

اینجا بمان و آنها به افتخار شما مجسمه ای خواهند ساخت. به جای دیگری مثل بارسلونا، بایرن مونیخ یا رئال مادرید برو و تنها یکی از چند بازیکن دیگر خواهید بود. اینجا می توانید چیز بیشتری باشید. من قراردادی طولانی مدت با لیورپول دارم. گمانه زنی تنها کار روزنامه نگاران است.
لیورپول با کسب پیروزی ۳-۰ مقابل میدلزبرو، سال آینده می تواند در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان حضور پیدا کرده و برای رسیدن به مرحله گروهی تلاش کند. کوتینیو در این باره گفت:

فصل را خیلی خوب شروع کردیم، من هم شروع خوبی داشتم. اما سپس در میانه های فصل، عملکردمان افت کرد. سپس برگشتیم، و فصل را در سطح بالایی تمام کردیم. کل تیم خوب بازی می کند، مقابل میدلزبرو پیروزی بسیار مهمی کسب کردیم و فصل آینده در لیگ قهرمانان خواهیم بود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.