پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برترین شماره 3 های تاریخ

زمان ارسال : چهارشنبه 22 بهمن 1399
این پست به معرفی برترین بازیکنانی که شماره 3 را بر تن کردند و در این شماره خوش درخشیدند میپردازیم.

نکته:این پست فاقد ترتیب است


اشلی کول

اسطوره بزرگ چلسی و یکی از بهترین دفاع چپ های تاریخ!

مدافعی با قدرت رهبری بالا ، با کیفیت در نفوذ ها و همینطور در دفاع ، او در چلسی شماره 3 را میپوشید و در مدت 8 ساله حضورش در این تیم به عناوین زیادی دست یافت.انتقال او به چلسی از آرسنال صورت گرفت و همین انتقال جنجال های زیادی با خود داشت ، سال 2005 او مخفیانه با مورینیو دیدار کرد و لو رفتن این قضیه باعث شد او محکوم شود.

کول بازی های زیادی را هم برای تیم ملی انگلیس به میدان رفت و تا سالها خیال 3 شیر ها از سمت چپ دفاعشان را راحت می کرد ، او 107 بازی برای این تیم به میدان رفت و موفق به شرکت در تورنمنت ها مهمی مثل جام جهانی و جام ملت ها شد.

او در مدت حضور 8 ساله اش در آبی های لندن 7 گل به ثمر رساند و موفق شد در بین این سالها با تیمش 1 بار قهرمان لیگ برتر شود ، 1 بار فاتح لیگ قهرمانان شود و تمامی جام های داخلی را حداقل یک بار بالای سر ببرد.

او در سال 2014 از چلسی جدا شد و به مدت دوسال راهی رم شد.و پس از 2 سال به دلیل بازی های کمی که به او رسید به لس آنجلس گلکسی رفت و در سال 2019 وقتی که در دربی کانتی بود کفش هایش را آویخت.

او اکنون 40 ساله است.

پائولو مالدینی

می شود گفت او برترین مدافع تاریخ است!

شماره 3 افسانه ای میلان که یک نماد و بهترین بازیکن تاریخ این تیم است! هوش بالا ، سرعت بسیار خوب و قدرت رهبری فوق العاده ویژگی هایی بودند که از او یک اسطوره می ساختند!

مالدینی هرگز پیراهن تیم دیگری را بر تن نکرد و رکورد بازی برای یک تیم در دست اوست : او 25 سال در ترکیب اصلی روسونری درخشید!

او وقتی 10 ساله بود مورد تایید تست باشگاهی میلان قرار گرفت و به عضویت آکادمی این تیم در آمد

با عضویت او در میلان، همه از نفوذ چزاره مالدینی صحبت می‌کردند. مردم اعتقاد داشتند که پائولو مالدینی به واسطه نفوذ پدر به عضویت میلان درآمده‌است و به این خاطر در زمین به او توهین می‌کردند اما پائولو با تلاش توانست بدرخشد و نام خود را در تاریخ ثبت کند و اینگونه دهان تمام منتقدانش را بست.

او در دوران حرفه ای خود 903 بازی برای میلان به میدان رفت و رکورد بازی برای یک باشگاه را شکست ، 32 گل به ثمر رساند و توانست با تیمش به جام های مهمی از جمله 5 لیگ قهرمانان ، 7 سری آ ، 1 جام باشگاه های جهان و به انواع جام های داخلی و بین المللی برسد.

مالدینی در سال 2009 و در حالی که 41 سال سن داشت پس از بازی با آ اس رم که 3-2 بازی را باختند از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

او اکنون 52 سال سن دارد و در پست مدیر ورزشی در میلان فعالیت می کند.

روبرتو کارلوس

اسطوره تکرار نشدنی رئال مادرید

ستاره برزیلی که بسیاری او را بهترین مدافع چپ تاریخ می دانند!



کارلوس فوتبالش را در سال 1992 از تیم ملی برزی آغاز کرد و با این تیم 1 بار قهرمان جام جهانی شد و 1 بار هم به این تیم در رسیدن به فینال این تورنمنت یاری رساند.اما آغاز کارش در رده باشگاهی در سال 1993 و از باشگاه پالمیراس بود.او پس از آن در سال 1995 راهی اینتر شد و تنها 1 فصل در این تیم میلانی دوام آورد و بعد به رئال مادرید پیوست.

او افتخارات زیادی را در رئال مادرید و برزیل به دست آورد.او یکی از برترین شوت زنان و البته کاشته زنان تاریخ بود! به قدری که یکی از شوت هایش 170 کیلومتر سرعت داشته! و به همین دلیل به آقای گلوله معروف بوده : او در سال 1997 در بازی تیم ملی برزیل با فرانسه با پای چپ ضربه ایستگاهی ای را روانه دروازه فرانسه کرد که از این گل به عنوان کاشته تاریخ یاد می شود! او شوت را زد و انتظار می رفت که توپ به بیرون برود اما آن شوت کات بر داشت و فابیان بارتز دروازه بان فرانسه بسیار متعجب بدون هیچ واکنشی مسیر گل شدن توپ را نظاره کرد


کارلوس 11 سال در تیم کهکشانی ها حضور داشت و موفق شد در 512 بازی 46 گل به ثمر برساند و تیمش در حضور او موفق به 4 قهرمانی لالیگا ، 3 قهرمانی لیگ قهرمانان ، 3 سوپر کاپ اسپانیا و 1 سوپر کاپ اروپا شد.

او در سال 2007 از رئال جدا شد و پس از حضور در فنرباغچه و کورینتیانس ، فوتبالش را در سال 2012 و در تیم مختاچ قلعه روسیه به اتمام رساند.

او اکنون 47 ساله است.


پاتریس اورا

سومین مدافع چپ لیست ، ستاره ای که بار ها توسط فرگوسن ستایش شد !

مدافع فرانسوی که در سنگال به دنیا آمده بود و فوتبال حرفه ای اش را در باشگاهی ناشناخته در ایالیا به نام مارسالا آغاز کرد.او بعد راهی تیم نیس شد. اوج فوتبال او و درخشیدن در این تیم بود ، او به عنوان مهاجم فعالیت می کرد و وقتی در این باشگاه در سمت چپ به کار گرفته شد در 40 بازی بسیار موفق ظاهر شد.سپس در سال 2002 وارد تیم موناکو شد.او با این تیم بسیار خوش درخشید ، به فینال لیگ قهرمانان رسید و بهترین بازیکن جوان سال شد.او در سال 2006 به شیاطین سرخ پیوست و نام خودرا در ین باشگاه جاودانه کرد ، حضور 8 سال موفقیت آمیز زیر نظر بهترین سرمربی تاریخ ! او 273 بازی برای منچستر یونایتد به میدان رفت که حاصلش 7 گل و به دست آوردن جام های مهمی همچون 5 قهرمانی لیگ برتر و 1 یو سی ال بود. او در سال 2014 از منچستر جدا و به قهرمان این روز های ایتالیا یعنی یوونتوس رفت.3 سال در این حضور یافت و 3 اسکودتو با این تیم برد.سپس در سال 2017 راهی مارسی شد و در سال 2018 و در سن 38 سالگی در حالی که در وستهام توپ میزد کفش هایش را آویخت.

او اکنون 39 ساله است.



عکس پست هم به دلیل اینکه عکس واقعی پست بهش نمیخورد تزئینی :/

به قلم آلفرد

ادامه در کامنت ها⬇️
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.