پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چرا بارسا بوی قهرمانی نمی دهد؟

زمان ارسال : جمعه 3 آبان 1398
بارسلونا اگرچه در چند بازی اخیر خود توانسته با پیروزی از زمین خارج شود اما با این وجود نتوانسته هواداران خود را از ارائه یک نمایش جذاب و دلنشین سیراب کند. آبی اناری ها هنوز بوی قهرمانی در اروپا را نمی دهند. اینجا به برخی از نواقص سبک بازی بارسا اشاره می کنیم.


ارائه یک نمایش بدون کنترل از بارسلونا
بارسلونا از عدم توانایی در کنترل بازی در دیدارهای حساسی مثل دورتموند، اینتر و اسلاویا پراگ رنج برده است. آنها نمی‌توانند به خوبی بازی را در خط هافبک خود کنترل کنند و همین موضوع باعث شده که دردسر های زیادی در طول مسابقات برای آنها ایجاد شود.


ضعف جسمی بازیکنان بارسلونا
میزان آمادگی جسمانی بازیکنان بارسلونا نیز طی بازی های اخیر زیر سوال رفته است. آنها در بازی مقابل اینتر ۱۰ کیلومتر کمتر و در دیدار مقابل اسلاویا پراگ ۱۶ کیلومتر کمتر از حریف خود دویده اند.


فقدان رهبری
بارسلونا در گذشته بازیکنی نظیر کارلوس پویول را داشت که می‌توانست در هنگام آشفتگی، به تیم روحیه دهد؛ بازیکنی که آنها در حال حاضر مانند او را در ترکیب خود ندارند؛ همین موضوع در مواقع حساس مانند دیدار مقابل اسلاویا پراگ به تیم ضربه می‌زند.


عدم ارائه راه‌حل از سوی نیمکت
ارنستو والورده در مواقع حساس و بحرانی نمی تواند راه حلی را برای تیم خود ارائه دهد؛ این موضوعی است که پس از مصاحبه تراشتگن بعد از بازی مقابل اسلاویا پراگ نیز قابل درک است.(البته بنظر من ایشون در مواقع دیگه هم راه حل نداره چه برسه مواقع حساس)


ضعف در گلزنی
لوئیس سوارز ‌نمی تواند در بازی‌های خارج از خانه گلزنی کند. همچنین لیونل مسی نیز به تنهایی کار سختی را پیش رو دارد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.