پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویدیو : گرم کردن جالب مسی و دنی آلوز قبل از بازی با آلمریا در سال 2011

کد خبر : 113024  |  زمان ارسال : چهارشنبه 6 مرداد 1400
دانلود ویدئو

اختصاصی بارسا نیوز - لیونل مسی و دنی آلوز در زمان حضور در بارسلونا با هم یک دونفره مرگبار بودند . هر دو استعداد کلاس جهانی در سمت راست زمین به درک متقابل خوبی رسیده بودند و بازیکنان زیادی از حریفان را تحقیر کردند .

 

منصفانه است اگر بگوییم مسی و دنی آلوز جزو بزرگترین زوج ها در تاریخ فوتبال هستند که این بر اساس تعداد دفعات کمک اولی به دومی است .

 

مدافع برزیلی در دوران حضور خود در نیوکمپ 43 پاس گل به مسی داد که آماری باورنکردنی است . فقط آندرس اینیستا با 44 و لوئیس سوارز با 54 پاس گل بالاتر از دنی آلوز از نظر تعداد کمک به مسی هستند .

 

بیشتر ببینید : ویدیو : تاثیر مسی روی گل , چیزی که آمارها نشان نمیدهند !

 

اما چطور این هماهنگی بزرگ بین این دو ستاره ایجاد شد و چنین ترکیب مهلکی را ساختند ؟ خب اولین واقعیت این است که آنها دوستانی بسیار صمیمی بودند و مسی در مصاحبه ای با فورفور تو به این مساله اعتراف کرد که حتی خارج از زمین هم با هم وقت میگذرانند .

 

واضح است که آنها رابطه بسیار نزدیکی با هم داشتند تا جایی که حتی در زمان گرم کردن قبل از مسابقات هم این رابطه دیده میشد . یکی از نمایش های جالب مسی و دنی آلوز به سال 2011 برمیگردد که توسط دوربین یک هوادار شکار شد و شما میتوانید پاس های ماهرانه آنها به یکدیگر را در آن ببینید .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.