پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان
خب خب خب...
بعد از وقفه ای طولانی اومدم با قسمت دوم #معرفی 🥳
امروز میخوام راجب شرکت Google صحبت کنم
حتما برای ادامه بودن این سری لایک کنید 💙❤
( برای دیدن این قسمت کامنت ها رو چک کنید... )
عالی بود
همه آمار ها و داستان ها درست بود
ارزش سهام 💸 :
 در سال ۲۰۰۴ گوگل خدمات عمومی خود را ارائه کرد و به یکی از مطرح‌ ترین شرکت‌ های دنیا تبدیل شد. در حقیقت فرایند تبدیل این شرکت به یک شرکت سهامی عام در سال ۲۰۰۴ شروع شد و در آن زمان قیمت هر سهم گوگل ۸۴ دلار بود. گوگل توانست با فروش سهام‌ های خود ۱.۹ میلیارد دلار درآمد کسب کند. این شرکت تعداد سهام‌ های خود را در سال ۲۰۱۴ افزایش داد و در حال حاضر قیمت هر سهم آن ۱۲۱۴ دلار است. همچنین قیمت کنونی گوگل،
حدود ۱.۲ تیلیارد دلار است! این موضوع نشان میدهد که چقدر این شرکت موفق بوده.
تولد گوگل گروم 🎉 :
گوگل در سال ۲۰۰۸ تعدادی از توسعه‌ دهندگان شرکت فایرفاکس را استخدام کرد تا یک مرورگر سریع و پایدار و همچنین یک موتور جستجوی کاربردی را ایجاد کنند. تلاش این توسعه‌ دهندگان منجر به توسعه گوگل کروم شد و این مرورگر با عملکرد بسیار خوب موفق شد تنها پس از گذشت ۴ سال از طراحی و ایجاد خود، عنوان محبوب‌ ترین مرورگر پلتفرم‌ های موبایل و دسکتاپ در سراسر جهان را از آن خود کند. پس از ایجاد گوگل کروم در سال ۲۰۰۸ در سال ۲۰۰۹ نیز موفقیت بسیار بزرگی برای گوگل رقم خورد.
🔹️معرفی شرکت آلفابت :
افراد زیادی نمی‌ دانند که آلفابت (Alphabet) شرکت پدر گوگل است. گوگل موفقیت بزرگ امروزی خود را مدیون آلفابت است؛ زیرا این شرکت بستری را فراهم کرد که گوگل دیگر تنها یک موتور جستجو نباشد و با گسترش فعالیت‌ های خود به یک شرکت خوشه‌ های فناوری بسیار بزرگ تبدیل و در شاخه‌ های مختلف مرتبط با فناوری پیشتاز شود. در حال حاضر ۲۰۰ شرکت زیر مجموعه گوگل هستند که برخی از آن‌ها مانند یوتیوب بسیار محبوب هستند و برخی دیگر اصلاً برای عموم مردم شناخته‌شده نیستند.
خرید یوتوب و اندروید 💰 :
گوگل در سال ۲۰۰۶ موفق شد در رقابت با شرکت‌های مطرحی همچون یاهو و ویاکام پیروز شود و یوتوب را با مبلغ ۱.۶۵ میلیارد دلار بخرد. این معامله برای هر دو طرف معامله سودمند بود. در این سال گوگل لوگوی یوتیوب را نیز خرید.  همچنین گوگل در سال ۲۰۰۵ تصمیم گرفت اندروید را که تنها یک شرکت عادی بود، با مبلغی در حدود ۵۰ میلیون دلار بخرد که تصمیمی عاقلانه و راهبردی محسوب می‌شد؛ اما گوگل این خرید خود را به سال ۲۰۰۸ موکول کرد.
داستان همکاری پیج و برین 🤝 :
داستان همراهی و مشارکت این دو نفر واقعاً جذاب است. این دو دانشجوی کامپیوتر در دانشگاه یکدیگر را ملاقات و همکاری ‌شان را آغاز کردند. برین به خاطر مهارتش در ریاضی مشهور شده بود و پیچ هم به خاطر علاقه فزاینده‌اش در حوزه ارتباط با اینترنت شناخته شده بود. پیچ و برین هر دو ذهن خلاقی داشتند و به دلیل ارتباط بسیار گسترده بین صفحات وب نام موتور جستجوی خود را ابتدا گوگول (googol) گذاشتند. نام گوگول مدتی بعد به گوگل تغییر پیدا کرد و دامنه Google.com در سال ۱۹۹۷ ثبت شد. 🌐
تاریخچه ✍ :
لری پیج و سرگی برین این غول فناوری و بزرگ‌ترین موتور جستجوی جهان را به وجود آورده‌اند. این دو نفر گوگل را در سال ۱۹۹۸ تأسیس کردند و تاریخچه گوگل از این زمان آغاز شد. این دو نفر در آن زمان دانشجوی مهندسی کامپیوتر در دانشگاه استنفورد کالیفرنیا بودند. در آن زمان پیچ روی پروژه جستجوی جذابی کار می‌کرد که با الگوریتم‌های جستجو در ارتباط بود. در سال ۱۹۹۶ این الگوریتم جستجو " بک راب " نام گرفت. در سال ۲۰۰۴ نخستین خدمات عمومی خود را ارائه کرد و به یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های دنیا تبدیل شد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.