پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی: فکر می کنم که همان مسی 10 سال پیش هستم

کد خبر : 11741  |  زمان ارسال : جمعه 24 آبان 1392
شنبه دهمین سالگرد اولین بازی لیونل مسی با پیراهن تیم اصلی بارسلونا

روز شنبه دهمین سالگرد اولین بازی لیونل مسی با پیراهن تیم اصلی بارسلونا خواهد بود. این بازی، یک بازی دوستانه بود که در پرتغال و مقابل پورتو برگزار شد.

بارسا نیوز

نشریه «ال اسپاسیو پورتا104» در گزارش ویژه‌ای تحت عنوان «روزی که 10 شروع کرد» به مروری برخاطرات ستاره آرژانتینی در مورد آن بازی دوستانه پرداخته:« روز 16 نوامبر سال 2003 تاریخ خیلی مهمی است. چون در آن روز بود که اجازه یافتم تا رویایی که از بچگی درسر می‌پروراندم را محقق کنم. روز خیلی خوبی بود. من برای رسیدن به آن لحظه خیلی مبارزه کرده بودم. لحظات خیلی ویژه‌ای بود.»
مسی در ادامه گفت:« یادم می‌آید کهبا تیم جوانان «ای» تمرین می‌کردیم. وقتی جلسه تمرینی تموم شد، کولومر برایم چیزهایی گفت و از من خواست تا با تیم اصلی سفر کنم. او به من گفت که با تیم اصلی بروم و از این بازی و از این تجربه لذت ببرم، ولی وقتی از سفر باز گردم، باز هم بازیکن تیم جوانان بارسلونا خواهم بود.»
در این میان والدین مسی هم به او توصیه‌هایی داشتند که او به آنها گوش داده:« پدر و مادرم به من گفتند که از تجربه تمام آنچه در حال تجربه‌اش هستم لذت ببرم و دلیلی برای تغییر کردنم نیست. آنها از من خواستند تا در همین مسیر به حرکت در زندگی ادامه بدهم. خودم هم فکر می‌کنم که همان مسی 10 سال پیش هستم. همهچیز را مثل قبل می‌بینم. من رشد کردم و درس‌های زیادی آموخته‌ام و خیلی چیزها را آنالیز کرده‌ام، ولی به نظر خودم همان مسی همیشگی هستم.»
برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.