پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لیونل مسی: شاید روزی در کنار کریستیانو رونالدو بازی کنم؛ از حضور هشت ساله در اینجا بسیار خوشحالم

کد خبر : 28851  |  زمان ارسال : سه شنبه 23 دی 1393
فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با حضور در مراسم برترین های فوتبال جهان در شهر زوریخ پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

به گزارش وب سایت AS  لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی باشگاه  بارسلونا که برای هشتمین سال پیاپی در جمع سه نامزد نهایی برترین بازیکنان فوتبال جهان قرار گرفته است، با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مراسم پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

حضور بیشتر تکنولوژی در فوتبال: اگر به پیشرفت بازی دو تیم در زمین مسابقه کمک کند، دلیلی برای مخالفت با آن وجود نخواهد داشت.

آرزوها برای سال 2015:  تلاش خواهیم کرد تا در تمامی رقابت های ممکن به قهرمانی برسیم و با اینکه کار بسیار دشواری است، تمام سعی خود را خواهیم کرد تا حداقل به یکی از جام ها در پایان فصل دست یابیم. همچنین برای تیم ملی آرژانتین نیز پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در رقابت های جام جهانی می خواهیم که در کوپا آمریکا نیز به قهرمانی برسیم، زیرا که مدت زیادی از آخرین قهرمانی ما در این رقابت ها گذشته است.

 کریستیانو رونالدو را در فصل گذشته چگونه دیدید؟ فوق العاده. او به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری رسید و رکورد های زیادی را در گلزنی در مسابقات شکست. او در اکثر بازی ها برای تیمش سرنوشت ساز بود. بازی در کنار او؟  طبیعی است که دوست دارم روزی در کنار هم بازی کنیم، اما فکر می کنم که در شرایط فعلی اتفاق دور از انتظاری است.

جذابیت روزهای فیفا دی در میان تقویم باشگاهی:  تقویم فوتبال باشگاهی در سالیان اخیر بسیار فشرده است و گاهی این بازی های ملی  در اوج مسابقات باشگاهی باعث می  شود که بازیکنان ریتم بازی شان را در باشگاه ها از دست بدهند.

هشت سال پیاپی و حضور در جمع سه نامزد نهایی: از این بابت بسیار خوشحالم زیرا که با وجود این همه بازیکن فوق العاده به هیچ وجه کار آسانی نیست.

بازنشستگی در بارسلونا یا نیولد اولدبویز؟ نمی دانم حتی در سال آینده چه اتفاقی خواهد افتاد چه برسد به زمان بازنشستگی.  همانطور که کریستیانو گفتد ر فوتبال شما هیچ وقت از آینده خبر ندارید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.