پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سوارز: فراتر از تصورتان، تاریخ را رقم می زنیم !

کد خبر : 63466  |  زمان ارسال : سه شنبه 17 اسفند 1395
لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا در کنفرانس قبل از بازی با پاریس سن ژرمن حاضر شد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا، لوئیس سوارز در کنفرانس قبل از بازی از عزم جدی خود و هم تیمی هایش برای خلق حماسه ای بزرگ خبر داد.

 

بارسلونا در شرایطی در نیوکمپ از پی اس جی در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پذیرایی خواهد کرد که باید برای جبران 4 گل دریافتی در نیوکمپ بجنگند که سوارز در این خصوص گفت:

ما در چند بازی اخیر نشان داده ایم که قادر به انجام هر کاری هستیم و در تلاشیم تا با نگرش پیروز مندانه و قدرتمندانه ای بازی کنیم. ما قادر بوده ایم که روند گل های پرتعداد خود را به دست آوریم که تکرار اتن در بازی فردا اهمیت خواهد داشت. من درخصوص بازی زیاد فکر کرده ام. ما در 10 روز گذشته منتظر این بازی بوده ایم. کل گروه می داند که چه چالش جذابی درپیش است چون هرگز در گذشته برای بارسلونا چنین چیزی رخ نداده و ما باید از ان لذت ببریم.

 

ما می دانیم که در بازی رفت نتیجه خوبی نگرفته ایم و با از خود گذشتگی بازی نکردیم اما می خواهیم بیش از هرکسی که به ما امید دارد و امار نشان می دهدف تاریخ سازی کنیم. تمامی بازیکنان از خطرات پیش رو آگاه هستند چون وضعیتی دشوار است ولی در فوتبال هیچ چیز غیر ممکن نیست و معتقد هستیم که می توانیم این کار را انجام دهیم. اگر تیمی بتواند 4 گل یا بیشتر بزند، آن تیم بارسلوناست. با فلسفه، سبک بازی ای که ما داریم، ما می توانیم این کار را انجام دهیم.

ما باید برای جلوگیری از گل زدن آن ها به سختی تلاش کنیم و ان ها می دانند که ما می توانیم به خوبی کنترل توپ را به دست بگیریم و از فضاهای موجود استفاده کنیم. اینکه اینیستا پشت ما بازی خواهد کرد نکته ای اطمینان بخش استچون یکی از بهترین هافبک های حال حاضر جهان است و وجودش در هر تیمی خوب است. اگر از این سد بگذریم قطعا برای اعتماد به نفسمان تقویت بزرگی خواهد بود. پس ما به زمین می رویم تا هر کاری که می توانیم بکنیم را انجام دهیم. اگر 3-4-3 بازی کنیم شانس بیشتری برای استفاده از فضا ها داریم که در این کار به حمایت هوادارانمان نیاز خواهیم داشت. با وجود 100 هزار روی سکو و 11 مرد درون زمین، احتمالا می توانیم شب بزرگی را رقم بزنیم.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.