پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

درخواست ستاره های بارسلونا برای خرید تیاگو !

کد خبر : 79302  |  زمان ارسال : جمعه 11 خرداد 1397
خواسته چند بازیکن کلیدی از بارتومئو

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش انحصاری اسپورت، تیاگو آلکانتارا بازیکن سابق بارسلونا درحال حاضر در لیست فروش بایرن مونیخ حضور دارد و در بازار تابستانی در دسترس است چون در برنامه نیکو کواچ سرمربی جدید این تیم جایی ندارد و از این رو بازیکنان کلیدی و بزرگ بارسلونا خواستار خرید او شده اند.

 

طبق گزارش، برخی از بازیکنان بزرگ بارسلونا از مدیر ورزشی و به ویژه بارتومئو خوساته اند تا تیاگو آلکانتارا از بایرن مونیخ را در شرایطی به خدمت بگیرند که تیم با خروج اینیستا به بازیکنی چون او احساس نیاز می کند و تیاگو نیز بابت رشد در بارسلونا مناسب سبک بازی تیم است که پس از 5 فصل حضور در بایرن مونیخ کاملا به بلوغ فوتبالی برای بازگشت به بارسلونا رسیده است.

 

از سوی دیگر تیاگو هم به دلایل ورزشی و هم خانوادگی مشتاق به بازگشت به اسپانیا و به ویژه بارسلونا است و همچنان ارتباط خوبی با بازیکنا بارسلونا چون پیکه، بوسکتس، آلبا و اینیستا دارد که در کنارشان برای جام جهانی روسیه آماده می شود.

 

طبق گزارش اسپورت، بایرن مونیخ برای فروش تیاگو حدودا 80 میلیون یورو درخواست می کند که بارسلونا می تواند این مبلغ را تا 50 میلیون یورو کاهش دهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.