پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی بارسلونا - ناپولی ; بلوگرانا به دنبال راهی جدید !

کد خبر : 101836  |  زمان ارسال : شنبه 18 مرداد 1399
بارسلونا و ناپولی امشب ساعت 23:30 در نیوکمپ به مصاف یکدیگر می روند.

اختصاصی بارسا نیوز- بارسلونا و ناپولی امشب ساعت 23:30 در نیوکمپ به مصاف هم می روند. دو تیم در بازی رفت در ماه فوریه با نتیجه 1-1 در سن پائولو به تساوی رسیدند و حال فرصت مناسبی برای بارسلونا برای صعود در نیوکمپ وجود دارد.

 

شاید پس از همه گیر شدن ویروس کووید 19 کسی فکر نمی کرد که دیگر رنگ لیگ قهرمانان را ببیند اما حالا و با فرمت جدید لیگ قهرمانان دوباره از سر گرفته شده است و پس از بازی های باقی مانده دور یک هشتم ، رقابت ها  به صورت فشرده و تک حذفی از 13 آگوست تا 23 آگوست ادامه خواهد داشت. برنده دیدار ناپولی و بارسلونا با برنده بازی بایرن مونیخ و چلسی دیدار خواهد کرد.

 

تاریخ تکرار میشود ؟


ناپولی از سال گذشته که گتوزو هدایتش را بر عهده گرفته است پیشرفت خوبی داشته است و بازی رفت در ناپل نشان دهنده این موضوع است. آن ها در بازی رفت با گلزنی دریس مرتنز بهترین گلزن تاریخ خود از بارسلونا پیش افتادند  که البته گل آنتوان گریزمان باعث شد که بارسلونا یک تساوی خارج از خانه ارزشمند به دست بیاورد. تاریخ می گوید نتیجه 1-1 نتیجه بدی برای استفاده در بازی برگشت نیست. این اتفاق 14 بار افتاده است و بارسلونا فقط دو بار به مرحله بعد صعود نکرده است. 

 

صعود با حفظ رکورد تاریخی ؟


آمار ها همه به نفع کاتالان ها است که در حال به دست آوردن سیزدهمین صعود باورنکردنی و پیاپی  به دور یک چهارم هستند.  (هیچ تیمی بیشتر از 8 صعود متوالی نداشته است). بارسلونا در 35 بازی لیگ قهرمانان در خانه خود باخت نداشته است . این دومین رکورد طولانی عدم باخت در خانه است. این در حالی است که ناپولی یک بازی از 10 بازی اخیر خارج از خانه خود در چمپیونزلیگ را برده است که برابر سالزبورگ بوده است. 

 

رکورد بارسا مقابل ایتالیایی ها


بارسلونا همچنین 15 بازی است که در خانه در برابر تیم های ایتالیایی شکست نخورده است. تمام این نتایج نشان از احتمال بیشتر صعود بارسلونا به دور بعد می باشد. بارسلونا با تساوی 0-0 و با توجه به گل زده در خانه حریف نیز به راحتی صعود خواهد کرد. ناپولی به تازگی در ایتالیا هفتم شده است و آن ها هرگز قبلا از دور یک هشتم بالا نیامده اند.

 

اخبار دو تیم


تیم بارسلونا لیست خود شامل 22 بازیکن را اعلام کرده است که در بین آن ها 9 بازیکن از تیم ب به چشم می خورد. این بازیکنان شامل جاندرو اورلانا ، اسکار مینگوئزا ، مونچو ، آنسو فانی ، ریکی پویچ ، کنراد دلافوئنته ، اینیاکی پنیا ، رونالد آرائوخو و ریس می باشد.

 

دو بازیکن کلیدی بارسلونا یعنی سرخیو بوسکتس و آرتورو ویدال به دلیل محرومیت در این بازی حضور نخواهند داشت و مارتین بریثویت هم که با تیم تمرین می کند از ابتدا اجازه حضور در این رقابت را ندارند.

 

از کل تیم فقط ساموئل اومتیتی و عثمان دمبله ، دو بازیکن فرانسوی بارسلونا بازی را به علت مصدومیت از دست می دهند. آنتوان گریزمان ، رونالد آرائوخو و کلمنت لنگله هم کاملا ریکاوری کرده و آماده این رقابت هستند. گفته می شود خورخه کوئنکا هم چند روز قبل از بازی به علت مصدومیت قادر به بازی کردن نیست.

 

آرتور ملو هم از بازی در این مسابقه به علت بی انضباطی منع شده است.

 

گفته می شود وضعیت کاستاس مانولاس ، نیکولا ماکسیموویچ و لورنزو اینسینیه هم خوب است و همگی به بازی با بارسلونا خواهند رسید. 

 

آیا می دانید؟


این دومین بازی ناپولی با بارسلونا پس از بازی سال 2011 در جام خوان گمپر است که بارسلونا آن را 5-0 برد. 

 

لیونل مسی به 35 تیم مختلق در لیگ قهرمانان گل زده است اما ناپولی جز این مجموعه نیست. لئو به دلیل مصدومیت این فصل 2 گل به ثمر رسانده است اما در رتبه بندی بیشترین خلق موقعیت در جایگاه  ششم است.

 

رابرت لواندوفسکی امسال با 11 گل صدرنشین جدول گلزنان است در حالیکه مرتنز ناپولی 6 گل به ثمر رسانده است. این یک رکورد است که هیگواین و کاوانی نتوانسته بودند آن را به ثبت برسانند.

 

به غیر از بازی رفت دو تیم بارسلونا و ناپولی 4 بازی کرده اند که همه آن ها دوتانه بوده و بارسلونا 3 برد داشته است و ناپولی تنها یک برد.

 

ناپولی 40 بازی است که در لیگ قهرمانان از روی ضربه ایستگاهی گلی دریافت نکرده است . باید دید مسی میتواند این تابو را بشکند.

 

مارک آندره تراشتگن با سیو 83.3 درصد شوت هایی که به دروازه اش می شود از این حیث در لیگ قهرمانان اروپا رتبه اول را دارد.

 

 نگاهی کوتاه به مصاحبه دو سرمربی قبل از بازی 

 

کیکه ستین :

ناپولی بسیار پیشرفت کرده است. ما آن ها را به طور کامل آنالیز کرده ایم و موقعیت های مختلف را پیش بینی کرده ایم. ما آماده پیروزی و سرگرم کردن هواداران خود هستیم.

 

جنارو گتوزو :

ما از کیفیت بارسلونا آگاه هستیم. ما باید یک بازی خوب بکنیم و با یک نتیجه مثبت از زمین بیرون بیاییم. وقتی بازی هایی مانند این را انجام می دهید باید در مورد کودکی خود فکر کنید. بازیکنان من باید به یاد بیاورند از کجا آغاز کرده اند.

 

 ترکیب احتمالی دو تیم 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.