پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ساموئل اتوئو : سبک بازی مورینیو را به سبک گواردیولا ترجیح میدهم

کد خبر : 107290  |  زمان ارسال : دوشنبه 22 دی 1399

اختصاصی بارسا نیوز - ساموئل اتوئو قهرمانی در چمپیونزلیگ را زیر نظر هر دو مربی تجربه کرده است . در سال 2010 نبرد مربیگری بین پپ و مورینیو بود , نبرد بین حمله و دفاع , اتوئو اما تایید کرد که سبک مورینیو را به سبک گواردیولا ترجیح میدهد .

 

اتوئو از رئال مایورکا به رئال مادرید و سپس به بارسلونا رسید و 2 بار قهرمانی در چمپیونزلیگ را با بلوگرانا تجربه کرد , ساده بگوییم او یک اسطوره ی بارسلونا است .

 

گواردیولا بعدا او را به عنوان بخشی از قرارداد انتقال زلاتان ابراهیموویچ به اینتر منتقل کرد اما با این وجود اتوئو تحت هدایت مربی محافظه کاری مثل مورینیو نیز توانست فاتح لیگ قهرمانان شود .

 

اتوئو در مصاحبه با SPORTbible گفت :

من سبک خوزه مورینیو را بیشتر دوست دارم . این سوالی درباره سبک است , هرکدام از آنها روش خاص خودشان را دارند , من خوزه مورینیو را ترجیح میدهم .

 

با این حال پپ یک مربی عالی است و بنابراین فکر نمیکنم بتوانید انتخاب کنید اما میتوانم بگوییم که هیچ مربی و هیچ مدیر دیگری نیست که به اندازه خوزه مورینیو بتواند در بازیکنان ایجاد انگیزه کند . برای من کسب 3 گانه با خوزه خاص است .

 

او افزود :

اکنون مربیان بیشتری با سبک خاص خودشان وجود دارند . با این حال از نظر انگیزه دادن و گرفتن بیشترین بهره از بازیکنان , آن خوزه مورینیو است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.