پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : با فروش کدام بازیکنان ، بارسلونا می تواند به لاماسیا فرصت بدهد

کد خبر : 107773  |  زمان ارسال : چهارشنبه 8 بهمن 1399
در این پست به بازیکنان مازاد تیم اصلی خواهیم پرداخت.

اختصاصی بارسا نیوز - بازیکنان زیادی در بارسلونا وجود دارند که مشکلاتی نظیر عدم کیفیت کافی و همینطور مصدومیت های زیاد و عدم تناسب با سبک بارسلونا را دارا هستند. 

 

با توجه به شرایط اقتصادی باشگاه بارسلونا ، برای جایگزینی این بازیکنان می توان از آکادمی لاماسیا و بازیکنان جوان و بااستعداد کمک گرفت.

 

انتقال اول

فروش : نتو

بازیکن لاماسیا : اینیاکی پنیا

رونالد کومان تایید کرده است که نتو تصمیم داشت بارسلونا را در ژانویه ترک کند ، بنابراین او نباید برای خروج در تابستان مشکلی داشته باشد.

به جای پرداخت مقدار زیادی پول برای دروازه بانی که فقط در کوپا دل ری بازی می کند و به عنوان نیمکت مارک آندره تراشتگن عمل می کند ، باشگاه می تواند پنیا را ارتقا دهد و به عنوان دروازه بان دوم به او فرصت دهند.

پنیا چند فصل است که با تیم اصلی تمرین می کند و اعداد و ارقام او در تیم بارسلونا بی مناسب بوده است. او در 6 مسابقه برای تیم بی 3 کلین شیت انجام داده است.

 

انتقال دوم

فروش : کلمنت لنگلت / ساموئل اومتیتی

بازیکن لاماسیا : آرنائو کوماس

داشتن دو مدافع چپ پا در یک تیم خوب است ، اما یکی از آن ها باشگاه را ترک کند ، مشکل خاصی به وجود نمی آید. با در نظر گرفتن عملکرد آن ها در این فصل بارسلونا باید به فکر فروش لنگلت یا اومتیتی باشد.

به جای آن ها باید از آرنائو کوماس استفاده شود که در فرم عالی قرار دارد. مدافع 20 ساله تیم بارسلونا بی تنها بازیکن این تیم می باشد که در این فصل حتی 1 بازی را هم از دست نداده است و 1 گل هم به ثمر رسانده است.

 

انتقال سوم

فروش : جونیور فیرپو

بازیکن لاماسیا : خوان میراندا

فیرپو یک جانشین مناسب برای جوردی آلبا است ، اما عملکرد او به قدری خوب نیست که برای فیکس بودن با آلبا رقابت کند. 

در همین حال کاتالان ها الکس بالده و خوان میراندا را دارند که به وضوح امید بیشتری را برای آینده تزریق می کنند. بالده بسیار جوان است و حضور در تیم بی به نفع او است.

میراندا اما در سطح حرفه ای بازی کرده است و به همین دلیل گزینه مناسب تری است. او در 12 بازی برای بتیس 2 گل و 1 پاس گل ثبت کرده است.

 

انتقال چهارم

فروش : میرالم پیانیچ

بازیکن لاماسیا : جاندرو اورلانا

پس از روی آوردن کومان به سیستم 3-3-4 ، به نظر می آید که سرمربی هلندی پیانیچ را پشتیبانی برای بوسکتس قلمداد می کند. به نظر می رسد ستاره بوسنیایی از این وضع راضی نیست و ترک بارسلونا در تابستان بهترین گزینه برای هر دو طرف است.

در همین حال بارسلونا بی می تواند اورلانا را جایگزین پیانیچ کند که پس از سمپر بهترین گزینه برای جانشینی بوسکتس است. اورلانا در پخش توپ تبحر دارد و همینطور دوندگی بالایی دارد و توپ های بلند او شما را یاد آندره آ پیرلو می اندازد.

 

انتقال پنجم

فروش : فرانسیسکو ترینکائو

بازیکن لاماسیا : الکس کویادو

فروش فرانسیسکو ترینکائو پس از یک فصل قطعا ناعادلانه است ، زیرا بازیکن پرتغالی سزاوار شانس بیشتری است ، اما بارسلونا هنوز هم در بحران عمیق مالی به سر می برد و می تواند این گزینه را بررسی کند.

در عیت حال سخت است که ترینکائو را از نظر کیفی بهتر از کویادو دانست. الکس در تیم بارسلونا بی عالی بوده است و سزاوار موقعیت های بیشتری در تیم اصلی است.

بازیکن اسپانیایی همه فن حریف است زیرا علاوه بر بازی در جناحین به عنوان وینگر توانایی بازی در پست هافبک هجومی را هم دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.