پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

به یاد تیتو ویلانووا ؛ مردی که اهل تسلیم شدن نبود !

کد خبر : 110442  |  زمان ارسال : یکشنبه 5 اردیبهشت 1400
سرمربی سابق بارسلونا در روز 25 آوریل 2014 درگذشت.

اختصاصی بارسا نیوز - 25 آوریل 2014 هواداران بارسلونا یکی از دردناک ترین اخبار را در طول تاریخ باشگاه دریافت کردند . مرگ یکی از خوش آتیه ترین سرمربی های جهان به نام تیتو ویلانووا . امروز یکشنبه 25 آوریل 2021 ، هفتمین سالگرد تیتو ویلانووا است.

 

سرمربی سابق بارسلونا مدت ها با سرطان دست و پنجه نرم کرد و سپس تسلیم این بیماری شد. بازیکنانی مانند لیونل مسی ، سسک فابرگاس و جرارد پیکه او را از زمان حضورشان در لاماسیا می شناختند.

 

ویلانووا به رشد جوانان زیادی در لاماسیا کمک کرد و یک زوج بسیار خوب را با پپ گواردیولا تشکیل داد که ویترین افتخارات بارسلونا را بیش از پیش زینت بخشید. مهمترین افتخار این دو مربی شش گانه تاریخی بارسلونا بود.

 

 

پس از رفتن پپ گواردیولا تیتو ویلانووا چالش هدایت بارسلونا را پذیرفت ، اما بیماری لعنتی سرطان به او امان نداد. البته که تیتو مرد تسلیم در زمین فوتبال نبود و امضا خود را با 100 امتیاز در لالیگا به جای گذاشت ، اما گاهی نمی شود در برابر ناگواری های روزگار تسلیم نشد.

 

امروز دو تیم بارسلونا و ویائال به مصاف هم خواهند رفت. یازده بازیکن بارسلونا ، خصوصا بازیکن لاماسیایی که تجربه کار کردن با ویلانووا را داشتند می توانند با هدیه کردن پیروزی خود به روح ویلانووا آن را زیبا تر کنند.

 

تیتو ویلانووا سرمربی ای است که با توجه به دوران کوتاه حضورش در بارسلونا به عنوان سرمربی هرگز از یاد هواداران بارسلونا نخواهد رفت. او در قلب همه هواداران بارسلونا تا ابد باقی خواهد ماند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.