پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : ویرانه اقتصادی که بارتومئو برای لاپورتا به ارث گذاشت !

کد خبر : 114550  |  زمان ارسال : جمعه 26 شهریور 1400
بارتومئو با ایجاد قراردادهای افزایشی شرایط اقتصادی دشوار را به وجود آورد.

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش رادیو کاتالونیا ، آخرین قراردادهایی که توسط هیات مدیره بارتومئو امضا شد دستمزد را به گونه ای توزیع کرد که بیشتر هزینه ها توسط مالیات اتخاذ شود و شرایط بارسلونا از نظر اقتصادی افت کند.

 

دستمزدها از فصل 2021/2022 بین 40 تا 50 درصد افزایش یافته است. اولین قرارداد با این ساختار قرارداد کوتینیو در سال 2018 بود. قرارداد 5 ساله و تا سال 2023 بود ، اما حقوق او از جولای 2023 افزایش یافته است.

 

همین مدل برای ساموئل اومتیتی اندکی قبل از جام جهانی 2018 روسیه به کار گرفته شد. یک تمدید 5 ساله که 3 سال آن حقوق او بالا و ثابت است و در دو سال پایانی قرارداد افزایش حقوق وجود دارد.

 

پس از کوتینیو و اومتیتی قرارداد فرنکی دی یونگ همچین وضعیتی دارد. شرایط برای بازیکنان باسابقه مانند سرخیو بوسکتس ، جرارد پیکه ، جوردی آلبا و سرجی روبرتو هم از نظر اقتصادی به همین شکل است.

 

آنتوان گریزمان هم که در سال 2019 به بارسلونا پیوست در حقوقش بین دو سال اول و سه سال پایانی تفاوت زیادی وجود داشت. گریزمان بین سال 2021 تا 2024 در هر فصل 7 میلیون یورو پاداش وفاداری دریافت می کند.

 

مشکل اصلی این است که حقوق توافق شده در این قرارداد ها از امسال افزایش می یابد و اکنون هیات مدیره بارتومئو دیگر بر سر کار نیستند و همه چیز به هیات مدیره جدید رسیده است. در واقع هیات مدیره بارتومئو بدهی برای لاپورتا و مدیران جدید بارسلونا به ارث گذاشته اند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.