پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

باهوش ترین فوتبالیست های جهان (IQ) : جرارد پیکه نفر اول شد ! ( لیست )

کد خبر : 115245  |  زمان ارسال : سه شنبه 20 مهر 1400

اختصاصی بارسا نیوز - اکثر فوتبالیست های جهان بر اساس سلامت جسمانی , سرعت و مهارت هایشان مورد ارزیابی قرار میگیرند . این گزارش بر اساس اطلاعاتی تنظیم شده که دانشگاه استکهلم سوئد منتشر میکند .

 

1 -  پیکه : 170


بر اساس اعلام مجله لا ونگوردیا , ضریب هوشی ( IQ ) جرارد پیکه 170 است که بالاتر از بسیاری از مردم جهان می باشد . سطح آی کیو پیکه در گذشته 140 ارزیابی شده بود اما خوان پیکه پدر این بازیکن در مصاحبه ای با این مجله اعلام کرده که در تست ضریب هوشی جدیدی که از او گرفته شده , نمره 170 بدست آمد .

 

بیشتر بخوانید : پیکه در کلاس درس دانشگاه هاروارد ( ۳ عکس )

بیشتر بخوانید : شوخی بامزه پیکه با استاد دانشگاه ( عکس )

 

بر این اساس ضریب هوشی پیکه بر فرانک لمپارد به عنوان باهوش ترین فوتبالیست جهان غلبه کرد و همچنین بالاتر از آلبرت انیشتین است . بنابراین مدافع بارسلونا در بین 0,001% افراد برتر جهان از لحاظ هوشی قرار دارد .

 

2 - فرانک لمپارد : 150


این اسطوره استمفوردبریج و مربی فوتبال ضریب هوشی 150 دارد و مدت ها به عنوان باهوش ترین فوتبالیست جهان شناخته میشد . او در بین 5 درصد افراد باهوش جهان قرار دارد . همه میدانیم که ضریب هوشی آلبرت انیشیتن 160 است . اگر او به توپ فوتبال علاقه ای نداشت , میتوانست یک دانشمند برجسته شود .

 

3 - ماریو بالوتلی : 147


بالوتی نیز یکی از بازیکنان با بالاترین ضریب هوشی در جهان است . سوپر ماریو ( نام مستعار او ) قبلا یکی از بااستعداد ترین بازیکنان جهان ارزیابی میشد اما او همچنین دوست دارد کارهای بد کند و با دیگران متفاوت باشد . مانند شوخی با هم تیمی ها و حتی اعتراض به مربی که باعث میشود او زیاد مورد حمایت هواداران نباشد .

 

با این وجود اکثر مردم درباره این ویژگی او نمیدانند .

 

4 - خوان ماتا : 142


خوان ماتا یک بازیکن فوق العاده باهوش و عالی است . او روزنامه نگاری را در پلی تکنیک مادرید سپری کرد . او همچنین در رشتبه بازاریابی و علوم ورزشی در تربیت بدنی مدرک گرفته است .

 

او جزو معدود فوتبالیست هایی است که 2 مدرک دانشگاهی دارد .

 

5 - پیتر چک : 140


او رکورددار کلین شیت در تاریخ لیگ برتر فوتبال انگلیس است و 4 قهرمانی در لیگ انگلیس , 5 جام حذفی , قهرمانی در لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارد .

 

اما برای او همه چیز آمار و افتخارات نیست و نکته ای که او را از سایر دروازه بانان متمایز میکند هوش بسیار بالای اوست . چک در سال 2016 فاش کرد که با مدافعان تیم با 3 زبان مختلف در ارتباط بوده است . او به چندین زبان تسلط دارد .

نه خب پیکه باهوشه
شاید بعدا بدرد مدیریت هم بخوره
احتمال خطا هم زیاده!
ولی پیکه کلا آدم با هوشیه!
ولی لمپارد؟
مسی:مشکل داری مشکل داری!بی*موس ما داریم زحمت می کشیم!تو نمی دونی چه بلایی سر ما اومده!😂
مسی و مارادونا
مشکل داری ؟ما زحمت میکشیم🗿
پیکه هوش داره مغز نداره💔😂
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.