پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تفاوت یادگیری با تحصیل و چند هنر که باید یاد بگیریم

کد خبر : 115377  |  زمان ارسال : دوشنبه 26 مهر 1400

خانم‌های تحصیل‌کرده ایرانی، سال‌های طولانی برای تحصیلات زحمت می‌کشند، ولی 50% خانم‌های ایرانی با تحصیلات عالیه بیکار هستند و یا ساعت‌های طولانی برای حقوقی ناچیز کار می‌کنند. بعضی از آن‌ها نمی‌توانند همسر دلخواهشان را جذب کنند و از خیر ازدواج کردن می‌گذرند. آن‌ها مجبور می‌شوند با زندگی مجردی کنار بیایند، درحالی‌که مجرد ماندن را دوست ندارند. (البته بعضی خانم‌ها، مجرد بودن را دوست دارند. ازدواج کردن یا نکردن، یک تصمیم شخصی است و به دیگران ربطی ندارد) وضع متأهل‌ها هم بهتر نیست. طبق آمار غیررسمی در شهرهای بزرگ ایران 60% ازدواج‌ها به طلاق منجر می‌شود. اگر زن و شوهر رسماً طلاق نگیرند، طلاق عاطفی، پنجه یخ‌زده خود را بر گلوی خانواده می‌فشارد. زن و شوهر از هم دور هستند. فرزندان از دعواها و یا قهرهای والدینشان آسیب می‌بینند.

 

خانم‌های تحصیل‌کرده ایرانی، ممکن است بتوانند به‌خوبی بنویسند، بخوانند، محاسبه کنند، پروژه‌های سنگین را طراحی و اجرا کنند، بیماران را با مهارت درمان کنند، ولی وقتی نوبت ارتباط با خانواده خودشان، خانواده شوهر، دوستان، همکاران و رئیس می‌شوند، بعضی خانم‌ها، کم می‌آورند. آن‌ها احساسات خود را نمی‌شناسند، بابت احساسات منفی خود شرمنده می‌شوند و سعی می‌کنند احساسات منفی، مثل حسادت، خشم و غم خود را مخفی کنند. نمی‌توانند در مورد خواسته‌ها، نیازها و احساسات خود به‌راحتی صحبت کنند. مذاکره کردن را بلد نیستند. نمی‌دانند چگونه احساسات منفی خود را مدیریت کنند. نمی‌دانند چگونه وقت و انرژی خود را هدر ندهند و چگونه از زمان و انرژی خود به‌خوبی استفاده کنند. افراد نامناسبی را، هم‌جنس یا غیرهمجنس، برای دوستی و رابطه انتخاب می‌کنند.

. تحصیل کردن، گرفتن یک‌تکه کاغذ نیست.

.تحصیل کردن، گرفتن نمره قبولی در امتحانات نیست.

.تحصیل کردن، حفظ کردن یکسری مطالب بیهوده نیست.

 

1-مهارت آشپزی

قطعا دوستان، آشنایان و اقوام مختلف به خانه شما می آیند و برای یک وعده غذایی مهمان شما می شوند. خانمی که یک غذای خوشمزه و متفاوت، با تزئین زیبا با پیش غذا و دسر بپزد، با یک خانم که مهارتش در حد درست کردن یک چلو مرغ باشد متفاوت خواهد بود و به سرعت جلب توجه خواهد کرد. آموزش آشپزی در اینجا

 

2-مهارت برقراری ارتباط با دیگران

ارتباط برقرار کردن با دوستان زن و مرد، شوهر و … یکی از مهم ترین مهارت هایی است که هر بانویی باید در زندگی داشته باشد. این مهارت بدلیل اینکه همیشه همراه شماست اهمیت دارد. همیشه در حال گفتگو و ارتباط با دیگران هستید و آنها بر اساس همین رفتار و طرز ارتباط شما در موردتان قضاوت می کنند.

هنر برقراری ارتباط در خانم ها

 

3- مهارت های هنری مختلف

1-انجام بافتنی و خیاطی

انواع بافتنی ها، قلاب بافی، بافتن لباس کودک، کاموا بافی و … یک هنر بسیار پرطرفدار است که از آن بعنوان مهارتی جالب که معمولا بافتنی را انجام می دهید و به کسی کادو یا هدیه می دهید یاد می شود. این هنر زمان زیادی هم برای یادگیری نیاز ندارد شاید حدود 2 ماه با یک استعداد معمولی.

 

2-تهیه مربا و ترشی

شاید این موضوع در کنار آشپزی، هنری باشد که یک بانو را متمایز می کند. قطعا اقوام، آشنایان و دوستان به منزل شما می آیند و از مربا یا ترشی های خوشمزه ای که شما درست می کنید شروع به تعریف کردن می کنند. حتی می توانید کمی مربا و ترشی بعنوان هدیه به آشنایان بدهید تا از هنر شما لذت ببرند.

 

3-چرم دوزی

یک هنر که مواد اولیه آن کمی گران است و یادگیری ش هم ممکن است کمی هزینه بر باشد ولی تصور کنید که یک کیف چرمی زنانه یا مردانه زیبا، خودتان بدوزید و به دوست تان هدیه بدهید. آن موقع تفاوت یک بانوی ماهر با بقیه مشخص می شود. هم هنر شیکی هست و هم کمی گران.

 

4-روبان دوزی

هم یک هنر زیباست که از آن لذت خواهید برد و هم اینکه می توانید برای سرویس عروس، لباس کودکان، لباس های مجلسی و … این کار را انجام دهید و در همه آشنا و فامیل شهرت کسب کنید.

 

5- آرایشگری

اگر اهل هنر و معاشرت هستید و می‌خواهید وارد شغلی شوید که بی بروبرگرد سودده باشد، شغل آرایشگاه زنانه مناسب خود شماست . آموزش آرایشگری در اینجا

 

6-بدنسازی

محققان به دلایل متقاعد کننده فراوانی در رابطه با فواید بدنسازی برای خانم ها دست یافته اند. اما متأسفانه، هنوز هم تعداد خانم هایی که توصیه های محققان را به جان می خرند، بسیار اندک است. اغلب خانم های ورزشکار، بیشتر وقتشان را در باشگاه با تمرین های هوازی سپری می کنند و زمان کمی به بدنسازی که بدن را به چالشی واقعی می کشد، اختصاص می دهند. لازم نیست که تمرین با وزنه به شیوه ای مردانه و با استفاده از وسایل و تجهیزاتی خاص انجام شود. آموزش بدنسازی در اینجا

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.