پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

عجیب اما واقعی : مسی و رونالدو بهترین گلزنان بارسلونا و یوونتوس در سال 2021

کد خبر : 117260  |  زمان ارسال : دوشنبه 6 دی 1400

اختصاصی بارسا نیوز - لیونل مسی و کریستیانو رونالدو اگرچه مدت زیادی دیگر در بارسلونا و یوونتوس نیستند اما بهترین گلزنان این دو تیم در سال 2021 محسوب میشوند .

 

مسی و رونالدو فصل جدیدی را در زندگی فوتبالی خود شروع کرده اند . بازیکن آرژانتینی در این فصل برای بلوگرانا بازی نکرده و بازیکن پرتغالی تنها نیم ساعت برای بانوی پیر به میدان رفته است . اما با این وجود هیچکدام از بازیکنان فعلی دو تیم موفق به زدن گلهای بیشتری از آنها نشده اند .

 

 

بررسی مسی


مسی در سال 2021 برای بارسلونا 28 گل به ثمر رساند و آخرین گل او در 16 مه برابر سلتاویگو بود . سپس لئو به کوپا آمریکا رفت و هرگز به نیوکمپ بازنگشت - او راهی پاری سن ژرمن شد که در آنجا طی 16 بازی موفق به زدن 6 گل شده که 5 گل را در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند .

 

نکته عجیب اینکه حتی از بین بازیکنان فعلی بارسلونا نیز کسی رتبه دوم را ندارد زیرا گریزمان با 15 گل نفر دوم گلزنان بارسلونا در سال 2021 است - او نیز در تابستان بلوگرانا را ترک کرد . دپای با 8 گل , دی یونگ 7 گل , دمبله 6 گل , بریت ویت و فاتی هرکدام با 4 گل نفرات بعدی هستند و در مجموع 29 گل به ثمر رساندند .

 

بارسلونا بدون مسی در لالیگا با 18 امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در رده هفتم قرار گرفته است .

 

بررسی کریستیانو


کریستیانو رونالدو نیز در سال 2021 برای یوونتوس 20 گل به ثمر رساند و آخرین گل او در جریان بازی با اینتر در آگوست زده شد . کریستیانو همچنین نیم ساعت برابر اودینیزه بازی کرد که این مسابقه در فصل جدید برگزار شد اما او در نهایت به منچستریونایتد بازگشت . رونالدو در 19 بازی برای شیاطین سرخ موفق به زدن 13 گل شده است .

 

پس از رونالدو , موراتا با 17 گل , کیه زا با 15 گل و دیبالا با 11 گل نفرات بعدی هستند درحالی که کریستیانو 4 ماه است دیگر برای این تیم بازی نمیکند .

 

گفتنی است یوونتوس بدون کریستیانو 12 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و در رده پنجم قرار گرفته است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.