پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کریستنسن - بارسلونا : نزدیک است !

کد خبر : 117981  |  زمان ارسال : چهارشنبه 29 دی 1400
کریستنسن شاید بهترین گزینه برای قلب خط دفاعی باشد

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا شانس بالایی برای جذب وی دارد.

 

بارسلونا مدتی است که توجه زیادی به بازیکنان آزاد در بازار فعلی دارد و آندریاس کریستنسن مدافع میانی چلسی در صدر این لیست قرار دارد. بارسلونا مذاکرات پیشرفته ای برای جذب بازیکن در ژوئن داشته اما باید قرارداد این بازیکن را در ژانویه نهایی کند تا اولویت نهایی بازیکن باشد.

 

این عملیات از لحاظ ورزشی و مالی برای بارسلونا بسیار سود مند خواهد بود. بارسلونا از سال های پیش به جذب این بازیکن علاقه نشان داده بود زمانی که او در چلسی یک بازیکن غیر قابل لمس بود بارسلونا در موردش پرسیده بود اما همه چیز بی نتیجه بود.

 

روابط به محیط بازیکن حفظ شده و این بازیکن دانمارکی در پایان فصل به بازیکن آزاد تبدیل میشود او پیشنهاد های زیادی روی میز دارد اما هدفش بازی در بارسلونا بوده است ، بارسلونا با توجه به شرایط این بازیکن باید در همین زمستان کار انتقالش را تمام کند تا در ژوئن بارسایی شود.

 

در ژانویه توافق هایی با بازیکن صورت گرفته و او تمام پیشنهاد های تمدید چلسی را رد کرده است و حالا بارسلونا باید کار را تمام کند. آندریاس قدرت بالایی در بازی با توپ دارد و در کار های هوایی نیز جزء بهترین ها محسوب میشود و میتواند با سبک بارسلونا سازگار شود.

 

او مدافعی سریع بوده و تجربه های خوبی در رده ملی و باشگاهی دارد و در فصل گذشته نیز موفق شد با چلسی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. بارسلونا حالا او را بهترین شخص با توجه به آزاد بودنش برای تقویت خط دفاعی تیم میداند و پیشرفت زیادی نیز حاصل شده است.

 

بارسلونا در تابستان باید یک مدافع میانی جذب کند اما هدف اول تیم جذب هالند بوده و باشگاه دیگر نمیتواند به عنوان مثال برای جذب بازیکنی چون ماتیاس ده لیخت اقدام کند پس گزینه آندریاس کریستنسن شاید بهترین باشد ، او 25 سال سن دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.