پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیوکاسل برای جذب کوتینیو آماده میشود

کد خبر : 120020  |  زمان ارسال : پنجشنبه 11 فروردین 1401
آینده بازیکن در انگلیس است

اختصاصی بارسا نیوز - کوتینیو میتواند یکی از راه حل های اقتصادی در تابستان باشد ، این بازیکن در بارسلونا ادامه نمیدهد و آینده اش در لیگ برتر انگلیس خواهد بود. استون ویلا بند 40 میلیون یوریی بازیکن را در اختیار دارد هر چند که ممکن است کوتی بخواهد خودش تصمیم گیری کند.

 

نیوکاسل که پیش تر به بازیکن ابراز علاقه کرده بود میخواهد قرارداد کوتینیو را نهایی کند. در استون ویلا نسبت به دائمی کردن قرارداد کوتینیو تردید هایی وجود دارد. کوتینیو در انگلیس خودش را کشف کرده و حالا باشگاه های زیادی در این کشور خواهان جذب این جادوگر برزیلی هستند.

 

کوتینیو در آرزوی یک پروژه ورزشی مهم است تا بتواند جام های زیادی را کسب کند. کوتینیو از استون ویلا سپاس گذار است چرا که در این تیم همانند یک رهبر بوده اما اطرافیان او به سایر پیشنهاد ها نیز گوش میدهند. آرسنال و اورتون نیز مراقب هستند اما علاقه نیوکاسل جدی تر است.

 

استون ویلا با مالک های جدید خودش در حال ساخت یک پروژه ورزشی موفق و جذاب است و شاید کوتینیو راهی این باشگاه شود. بارسلونا تنها میخواهد از فروش بازیکن پول کسب کند و برای آن ها مهم نیست که کدام باشگاه حاضر است انتقال کوتینیو را دائمی کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.