پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیام روشن انریکه برای آنسو فاتی با وجود اینکه بازی نکرد !

کد خبر : 121883  |  زمان ارسال : دوشنبه 23 خرداد 1401

اختصاصی بارسا نیوز - آنسو فاتی به تیم ملی اسپانیا برای لیگ ملت های اروپا دعوت شد اما بعد از انجام 4 بازی او حتی 1 دقیقه در زمین مسابقه حاضر نشد .

 

فاتی 19 ساله در این فصل تنها 538 دقیقه برای بارسلونا بازی کرد و باشگاه برای او بسیار سختگیرانه عمل کرد . این مهاجم اسپانیایی پس از بازگشت از مصدومیت در بازی ها 15 الی 30 دقیقه به میدان رفت - این راهی برای محافظت از این ستاره جوان بود .

 

انتظار میرفت فاتی در تیم ملی اسپانیا فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند اما او حتی 1 دقیقه هم در زمین حاضر نشد . این مساله میتواند سوالات زیادی ایجاد کند .

 

لوئیس انریکه درباره آنسو فاتی نمیخواست هیچگونه ریسکی کند . او قبلا گفته بود " من روی فاتی هیچ ریسکی نمی پذیرم . این بیشتر یک جایزه است . میخواهم در تمرینات او را ببینم و به او اعتماد به نفس بدهم . او بازیکن مهمی برای ماست " .

 

به نظر میرسد لوئیس انریکه از فاتی با فکر به جام جهانی قطر دعوت کرده است . اسپانیا نیاز به یک مهاجم گلزن دارد و اینجاست که این مهاجم جوان باید سالم باشد و بتواند تفاوت ها را رقم بزند . فاتی اگرچه برای اسپانیا بازی نکرد اما این فرصت را داشت تا با سایر ملی پوشان کار کند , الگوها را تمرین کند و احساس کند به تیم تعلق دارد . همچنین این بازیکن حالا ممکن است پس از مدت ها دوری از میادین احساس بهتری داشته باشد .

 

حضور در کمپ تمرینی همچنین به او کمک میکند در پیش فصل با آمادگی بیشتری حاضر شود . لوئیس انریکه گفته " شک ندارم او به سطح خودش برمیگردد " . انریکه پیش از بازی با جمهوری چک گفت :

او پسری بسیار سختکوش و متواضع است و این او را قوی تر میکند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.