پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس ژاوی : تیم به خاطر انتظارات بالا کمی عصبی بود . دی یونگ بازیکن مهمی است . چرا این قانون در فوتبال نیست ؟

کد خبر : 123704  |  زمان ارسال : یکشنبه 23 مرداد 1401

اختصاصی بارسا نیوز - با کنفرانس ژاوی هرناندز پس از بازی برابر رایو وایکانو همراه ما باشید . بارسلونا امشب در اولین بازی فصل برابر رایو به تساوی بدون گل رسید . تیم ژاوی نتوانست انتظارات را برآورده کند .

 

 

درباره بازی :

بازی دشواری بود . رایو خیلی خوب دفاع کرد . دروازه بان آنها خیلی خوب کار کرد . موقعیت هایی داشتیم و بر بازی مسلط بودیم . فکر میکنم با فرصت هایی که داشتیم شایسته حداقل ۱ گل بودیم .

 

با گذشت دقایق و خستگی و زمان از دست رفته .. همه چیز باعث شد تا بازی کند شود . شرم آوره زیرا میخواستیم به هواداران نشان دهیم در مسیر درستی قرار داریم اما این شروعی بود که داشتیم . از هواداران میخواهیم صبر کنند و به تیم اعتماد داشته باشند . ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد .

 

ژاوی در ادامه گفت که تمام مسئولیت این نتیجه با اوست تا فشار را از روی بازیکنانش بردارد :

این نتیجه برای همه ی کاتالان ها ناامید کننده است اما ما باید به این سبک بازی که به نظرم بهترین نوع برای رسیدن به موفقیت است اعتقاد داشته باشیم . با توجه به انتظاراتی ایجاد شد تیم کمی عصبی بود . سعی میکنم به آنها بگویم که فشار روی من است .

 

رایو تمام کارت های خود را بازی کرد و از نظر دفاعی بسیار خوب بازی را بست . آنها تاکتیک خیلی خوبی داشتند و کار را برای ما دشوار کردند .

 

نتوانستیم دفاع آنها را باز کنیم :

در باز کردن دفاع آنها خوب نبودیم و آنها بازی را کند میکردند و با وقت کشی که اتفاق می افتاد کار برای حمله و شروع مجدد بازی سخت تر میشد . ما اثربخشی خوبی نداشتیم هرچند موقعیت های زیادی ایجاد کردیم . همیشه سعی میکنیم اینکار را کنیم .  

 

پیدا کردن ۳ در مقابل ۲ سخت بود . در نیمه دوم سیستم را عوض کردیم تا یک برتری ایجاد شود و توپ را بهتر داشته باشیم . تلاش زیادی کردیم . انتظاراتی که ایجاد شده بود باعث فشار شد . سعی میکنیم بازی را خیلی خوب آنالیز کنیم و در بازی های بعدی بهتر شویم .

 

آیا بدنبال مدافع راست هستید ؟

باشگاه همیشه بدنبال تقویت است . دنبال بهانه نیستیم . ما به اندازه کافی خوب نبودیم . رایو از نظر تاکتیکی تیم خوبی است و کاملا دفاعی بودند . حیف شد که موقعیت هایمان گل نشد .

 

آیا فکر میکنید فرنکی دی یونگ با بازی خوبش پیامی به شما داد ؟

فرنکی دی یونگ برای ما یک بازیکن جایگزین نیست بلکه بازیکن مهمی است . نمیدانم در نقل و انتقالات چه خواهد شد اما اگر او بماند یک بازیکن کلیدی برای ما خواهد بود - مخصوصا اگر مثل امروز باشد .

 

هلنا کاندیس از کادنا کوپه : چطور این ناامیدی را به عنوان مربی مدیریت میکنید ؟

به هیچ وجه بدنبال آوردن بهانه نیستیم . خوشحالم که توقعات از ما بالاست . این برای ما خوبه . شاید کمی عصبی بودیم و امروز موثر کار نکردیم . با این حال باید برنده میشدیم .

 

چرا پدری تعویض شد ؟

کمی ناراحتی داشت  اما بررسی کردیم حالش خوب است .

 

آیا حرف زدن درباره جام باعث حواس پرتی میشود ؟

کسب جام هدف ماست . باید برای آن تلاش کنیم . نمیتوانیم بگوییم از حالا دیگر به جام علاقه ای نداریم چون مساوی کردیم . اگر جام نگیریم بسیار ناامیدکننده میشود . فصل گذشته خیلی سخت بود اما ما آن را نجات دادیم اما در این فصل هدف ما کسب جام است . یک تساوی همه چیز نیست . از حالا باید به دیدار بعدی فکر کنیم و اینکه چطور رقابت بهتری داشته باشیم .

 

روحیه امروز تراشتگن چقدر برای شما مهم بود ؟

خیلی زیاد . حمله و دفاع به یک اندازه مهم هستند . دفاع امروز مارک خیلی مهم بود . او ۲ سیو بسیار مهم داشت و از عملکردش خوشحالم . باید در خط حمله نیز موثر تر باشیم .

 

آیا نمی ترسید مثل فصل گذشته دوباره مقابل تیم های ضعیف تر امتیاز از دست بدهید ؟

واضح است که تساوی امروز ناامیدکننده بود اما باید ادامه دهیم . هفته آینده یک جنگ برابر سوسیداد داریم .

 

فرانک کسیه چطوره ؟

اگر منظورتون از نظر سلامتی هست باید بگویم بعد از بازی امروز ما هیچ مصدومی نداشتیم . فردا بررسی میکنیم اما به نظرم خوبه

 

ارزیابی شما از بازی لواندوفسکی :

خوشحالم چون در خدمت تیم بود و از بالا پرس میکرد و همکاری داشت . اما امروز نیاز به موثر بودن بیشتری داشتیم . مشکل اصلی ما همین بود . از اینکه او را داریم خوشحالم . گلزنی او به مرور حل میشود .

 

آیا نگران وقت تلفی زیاد بازیکنان رایو بودید ؟

اینکه هیچ قانونی درباره زمان موثر بازی وجود ندارد واقعا وضحک است . به نظرم باید قوانینی باشد . فکر میکنم فوتبال تنها ورزشی است که اصلا توجهی به این موضوع ندارد . فقط هم بحثم رایو نیست .

 

آیا بازیکن جدیدی بود که فکر کنید بهتر کار کرد ؟

فکر میکنم همه خوب بازی کردند و به نظرم بازیکنی نبود که از بقیه بهتر باشد .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.