پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازیکن سابق رئال مادرید : لاپورتا فکر میکند پادشاه است اما احمق است . آنها مافیا هستند

کد خبر : 123746  |  زمان ارسال : دوشنبه 24 مرداد 1401

اختصاصی بارسا نیوز - رافائل فن در فارت هافبک سابق رئال مادرید درباره نقل و انتقالات بارسلونا و رفتار باشگاه با هموطن خود فرنکی دی یونگ صحبت کرد .

 

او گفت :

چطور میتوانند بازیکن بخرند درحالی که پول ندارند ؟ به نظرم این شرم آور است . لاپورتا با آن سر بزرگش همیشه میخندد . او فکر میکند پادشاه است اما من فکر میکنم او کمی احمق است .

 

شما حق ندارید با بقیه اینطور رفتار کنید . درآمد فرنکی بیش از حد است ؟ شما یک قرارداد امضا کرده اید و باید آن را رعایت کنید یا با شرایط خوب به آن پایان دهید نه اینطوری . این کار مافیا است و باید مجازات شوند .

 

نام بارسلونا روی نقشه واقعا بد شده است . این باشگاه بزرگی است و همه میخواهند آنجا بازی کنند اما اکنون ما در مورد آنها طور دیگری قضاوت میکنیم و بازی کردن برای آنها به نظرم شرم آور است .

 

به نظر میرسد فن در فارت در مورد نحوه عملکرد اهرم های مالی نمی داند . بارسلونا پول دارد اما به دلیل اشتباهات مدیریت قبلی به مشکل خورده است .

 

از طرفی بارسلونا به فرنکی پیشنهاد خروج داده و این بازیکن میتواند در منچستریونایتد و یا چلسی دستمزد بیشتری هم بگیرد اما او اصرار دارد که در بارسلونا بماند .

 

اینکه یک آنالیزور فوتبال این مسائل را نمیداند بیشتر از همه چیز مایه شرمساری است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.