پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مقایسه و معرفی زیباترین لباس‌های تیم ملی ایران سالیان اخیر

کد خبر : 123821  |  زمان ارسال : چهارشنبه 26 مرداد 1401
مقایسه و معرفی زیباترین لباس‌های تیم ملی ایران سالیان اخیر مقایسه و معرفی زیباترین لباس‌های تیم ملی ایران سالیان اخیر را در نوشته‌ی زیر موجود است. هر تیمی هویتی دارد که آن را از بقیه تیم‌ها جد...

مقایسه و معرفی زیباترین لباس‌های تیم ملی ایران سالیان اخیر

مقایسه و معرفی زیباترین لباس‌های تیم ملی ایران سالیان اخیر را در نوشته‌ی زیر موجود است. هر تیمی هویتی دارد که آن را از بقیه تیم‌ها جدا می‌کند. هر تیم با یک رنگ خاص، یک سبک بازی، یک سبک هواداری و... شناخته می‌شود. برای مثال؛ تیم ملی هلند را به لباس نارنجی، تیم ملی فرانسه را با نماد خروس و تیم ملی ایسلند را با تشویق ایسلندی می‌شناسیم؛ اما سراغ تیم ملی خودمان برویم.‌ بازیکنان غیور و قدرتمند تیم ملی فوتبال ما با نماد یوزپلنگ یا به‌اختصار «یوز» شناخته می‌شوند. یوزپلنگ آسیایی گونه‌ای رو به انقراض از یوزپلنگ‌ها است که فقط در ایران و آن هم به تعداد بسیار محدود وجود دارد. انتخاب یوزپلنگ به‌عنوان نماد تیم ملی یک تصمیم محیط زیستی است تا بار دیگر اهمیت حفظ و توجه به آن به مردم کشورمان و همه جهانیان یادآوری شود. رنگ لباس اول ما در همه‌ی این سال‌ها سفید و رنگ لباس دوم به‌صورت ثابت قرمز بوده‌است. همچنین اگر دقت کنید، متوجه می‌شوید که پرچم جمهوری اسلامی ایران بر روی لباس‌های تیم ملی جای ثابت خود را دارد. پرچم را معمولاً می‌توان در نزدیکی یقه، سرشانه‌ها و دور آستین بازو مشاهده کرد.

 

اگر لباس تیم ملی سایر کشورها را هم مورد بررسی قرار دهیم، می‌بینیم که لباس‌هایی بسیار ساده دارند که در عین‌ حال بسیار شیک و خوش‌پوش هستند. برای مثال در سال 2019 و رقابت‌های جام ملت‌های آسیا فدراسیون فوتبال ایران با شرکت و برند معتبر ورزشی آدیداس قرارداد بست و این شرکت لباس‌هایی بسیار ساده و اتفاقاً خوش‌دوخت و استاندارد برای تیم ملی ما آماده کرد. در این لباس‌ها سه خط موازی سفید بر سرشانه‌ها وجود داشت که به‌ نوعی برند آدیداس را تداعی می‌کرد. به هر جهت جز این سه خط، پرچم ایران، اسم بازیکن، مارک آدیداس و یوزپلنگ هیچ طرح دیگری نداشت و لباس یک‌دست سفید یا یک‌دست سرخ بود. قبل از این‌که آدیداس این ست ورزشی زیبا را برای تیم ملی ایران طراحی کند، یک طراح ایتالیایی به پیشنهاد کفاشیان این مسئولیت را پذیرفته بود. نتیجه اسفناک بود و دست‌مایه‌ی طنز و خنده‌ی کاربران فضای مجازی شد‌. طرح لباس مانند طرح زیرپوش سفید بود که در یقه و دور بازوها سه رنگ سبز و سفید و قرمز به یاد سه رنگ پرچم در هم ترکیب شده بودند. در سمت راست آن علامت فدراسیون هک شده بود و در سمت چپ آن مارک GIVOVA را با درشت‌ترین فونت ممکن بود. حتی اثری از یوزپلنگ زیبا هم بر روی آن نبود. آن‌قدر این لباس مورد‌ تمسخر قرار گرفت که در مدت کوتاهی فدراسیون مجبور شد که کار را به کاردان بسپارد و لباس استاندارد، خاص و خوش‌پوش آدیداس را جایگزین آن کند. گفتنی است بازیکنان حتی یک بار هم لباس طراح ایتالیایی را نپوشیدند و با لباس باکیفیت و خوش‌دوخت آدیداس پا به جام جهانی 2018 روسیه گذاشتند.

 

لباس تیم ملی ایران 2022

 

معرفی و مشخصات لباس تیم ملی فوتبال ایران 2022

معرفی و مشخصات لباس تیم ملی فوتبال ایران 2022 می‌تواند یکی از پرافتخارترین معرفی‌ها باشد. اگر به لباس تیم ملی ایران 2022 دقت کنید، می‌بینید که کمی رنگ آبی در این لباس پاشیده شده است. رنگ آبی در شماره بازیکن و یقه‌ی لباس به چشم می‌خورد. روی این لباس علامت آدیداس هم خودنمایی می‌کند. ایران در مقابل ولز و آمریکا لباس اول، یعنی لباس سفید خود را می‌پوشد و در مقابل انگلستان لباس دوم خود، یعنی لباس قرمز را بر تن می‌کند. در لباس تیم ملی خودمان نقش‌آفرینی رنگ سبز بیشتر شده و آن را در قسمت سینه و شانه‌ها می‌بینیم. شورت ورزشی نیز همرنگ با تی‌شرت سفید است. در بالای سینه، تی‌شرت طرح مثلثی دارد و کمی از سایه استفاده شده‌است. برند تولیدکننده‌ی این لباس یک شرکت داخلی به اسم مجید یا مروژ (merooj) است. صاحب این برند مجید، ساعدی‌فر است که به ‌جزء لباس تیم ملی فوتبال ایران، لباس تیم ملی والیبال کشورمان و بعضی از تیم‌های باشگاهی فوتبال را نیز طراحی می‌کند. نماد این برند حرف M است که بر روی پیراهن تیم ملی نیز هک می‌شود. تصویر یوزپلنگ چابک ایرانی در زیر سینه و روی شکم به چشم می‌خورد.

 

معرفی و تشریح لباس ‌دوم تیم ملی ایران 2022

معرفی و تشریح لباس ‌دوم تیم ملی ایران 2022 هم مانند معرفی و تشریح لباس ‌اول و اصلی تیم ملی ایران 2022 هیجان خاص خودش را دارد؛ زیرا با یک لباس بسیار یونیک و متفاوت با سال‌های گذشته مواجه هستیم. این لباس زمینه‌ای سرخ رنگ دارد و یوزپلنگی در زیر سینه و روی شکم خیره نگاه می‌کند. پرچم ایران به‌صورت نواری روی سینه درج شده‌است. علامت M که نماد برند merooj است در سمت چپ و علامت فدراسیون فوتبال ایران در سمت راست پیراهن جای گرفته‌اند. بر یک شانه رنگ سفید و بر دیگری رنگ سبز پاشیده شده‌است.

 

لباس دوم تیم ملی ایران 2022

 

مشخصات لباس تیم ملی ایران 2021

مشخصات لباس تیم ملی ایران 2021 که یکی از باکیفیت‌ترین لباس‌های ورزشی محسوب می‌شود، در وب‌سایت دربی شاپ قرار دارد. این لباس تیم ملی ایران مانند تمامی لباس‌های اول تیم ملی زمینه و بک‌گراند سفید دارد. یوزپلنگی با چشمانی درشت بر روی قسمت شکم به تصویر کشیده شده‌است. این لباس زمینه هاشور و خطوط افقی سفید رنگ دارد و ترکیب رنگی پرچم، یعنی سبز و سفید و قرمز بر سر‌شانه‌ها لحاظ شده‌است که باعث زیبایی و طراحی منحصربه‌فرد این لباس تیم ملی ایران 2021 می‌شود. مارک و برند معروف و معتبر آلمانی آلشپرت که پیش ‌از این نیز همکاری‌هایی با تیم‌های ملی ایران داشته با علامت uhlsport بر روی بلوز و در قسمت سینه دیده می‌شود. شما با خرید لباس تیم ملی ایران می‌توانید حمایت خود را به بازیکن‌های تیم پرافتخار ایران نشان دهید و موجب دلگرمی آن‌ها در رقابت‌های جام جهانی شوید و ما فروشگاه اینترنتی دربی شاپ را برای خرید لباس تیم ملی ایران به شما پیشنهاد می دیم زیرا خدمات بسیار خوبی دارد. ارسال رایگان و گارانتی مرجوعی و هدیه دادن ماسک با هر خرید از ویژگی های خاص این سایت ورزشی می باشد. از سایت های دیگری که بخوایم معرفی کنیم کیت سرا و دیجیکالا و برادران اسپرت و لیگ شاپ و گازرسنگ و ... می باشد.

 

تولید‌کنندگان از جنس پلی‌استر برای این لباس‌ها استفاده می‌کنند که قابلیت جذب و دفع مناسب رطوبت را داشته باشند و باعث بهبود عملکرد بازیکن‌ها در زمین‌ بازی و رقابت‌ها شوند. تمامی تولید‌کننده‌ها سعی می‌کنند لباسی با مشخصات و ویژگی‌های باکیفیت تولید کنند؛ زیرا اولین قدم برای ورزش کردن، انتخاب لباس ورزشی مناسب و بادوام است تا عملکرد بازیکنان در زمین‌بازی را مختل نکند. همچنین برای اطمینان از کیفیت تولیدات لباس‌های ورزشی فدراسیون تیم ملی ایران، سرپرست‌های مربوطه با چندین بار کنترل لباس‌ها از کیفیت آن‌ها کمال اطمینان را حاصل کردند تا بازیکن‌ها لباس‌هایی بادوام و راحت در هنگام تمرین و رقابت‌های اصلی جام جهانی که در قطر برگزار می‌شود به تن کنند. راحتی و سبک بودن لباس که از مشخصات لباس تیم ملی ایران 2021 نیز است، اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا اگر لباس سنگین باشد بازیکن‌ها هنگام دویدن در زمین ‌بازی بعد از مدت‌زمانی فعالیت احساس خستگی می‌کنند و بر روی عملکرد آن‌ها تأثیر منفی می‌گذارد. در فروشگاه derbishop.ir لباس تیم ملی ایران 2021 موجود است و جدول سایز‌بندی هم در سایت قرار داده اند .

 

لباس تیم ملی ایران 2021

 

معرفی لباس دوم تیم ملی ایران 2021

معرفی لباس دوم تیم ملی ایران 2021 را با یکدیگر می‌خوانیم. لباس دوم در تیم‌های فوتبال به‌منزله‌ی لباس میهمان محسوب می‌شود که برای بازیکن‌های تیم خود آماده می‌کنند تا هنگامی‌که رنگ لباس تیم حریف هنگام مسابقات یکسان بود از آن استفاده کنند. با این وجود گاهی اوقات در بازی‌های خانگی نیازی به پوشیدن پوشاک میهمان نیست، تیم‌ها می‌توانند به انتخاب خودشان از پوشاک میهمان خود استفاده کنند و منع قانونی برای بازیکنان ندارد. لباس دوم تیم ملی فوتبال 2021 لباسی است سرخ رنگ که توسط شرکت آلشپرت (uhlsport) آلمانی طراحی و تولید می‌شود.

 

تی‌شرت آن به‌صورت قرمز راه راه و شرت آن نیز سرخ است. طرح صورت یوزپلنگ بر روی شکم و میان سینه و کمر قرار دارد. بر یک قسمت سینه علامت فدراسیون فوتبال ایران و بر سمت دیگر سینه مارک (uhlsport) درج شده‌است. سر‌شانه‌ی راست، راه راه سفید و سر‌شانه‌ی چپ راه راه سبز تا در کنار پس ‌زمینه قرمز به‌نوعی پرچم ایران را به مغز متبادر کند. لباسی بسیار خوش‌دوخت، خوش‌پوش و باکیفیت که با تحت نظارت و فناوری آلمانی تهیه شده‌است و ملی پوشان کشورمان در رقابت‌های انتخابی جام جهانی و مسابقات آمادگی جام جهانی در هنگام مهمانی آن را می‌پوشند. بعضی از هوادران دوست دارند تا شماره و نام بازیکن‌های تیم محبوبشان را بر روی این لباس‌ها چاپ کنند. در فروشگاه دربی شاپ نحوه چاپ به‌گونه‌ای انجام می‌شود که با چند بار شستن لباس، تاروپود آن از بین نمی‌رود. این سایت دربی شاپ ضمانت کیفیت محصول و قیمت را تمام و کمال به عهده می‌گیرد.با خرید لباس تیم ملی از فروشگاه دربی شاپ خریدی هوشمندانه را تجربه کنید و از این راه ‌امید و انگیزه را راهی قطر و ملی پوشان کنید. به استقبال پیروزی برویم و پیروزی‌مان را با لباس‌های خوش‌رنگ و خوش‌طرح تیم ملی در کوچه‌ها و خیابان‌های شهرمان در کنار دیگر جشن بگیریم.

لباس دوم تیم ملی ایران 2021

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.