پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

احتمال غیبت 4 کاپیتان بارسلونا در ترکیب اصلی بازی با رئال سوسیداد

کد خبر : 123926  |  زمان ارسال : شنبه 29 مرداد 1401
گزارشی از آ.اس

اختصاصی بارسا نیوز - آماده سازی تیم برای بازی را رئال سوسیداد ادامه دارد اما بارسلونا با یک مشکل بزرگ  مواجه است . سرخیو بوسکتس به دلیل دریافت کارت زرد محروم است و ممکن است حتی شرایطی ایجاد شود که از دقیقه اول هر 4 کاپیتان در ترکیب غایب باشند .

 

اگرچه عدم حضور جوردی آلبا برای هواداران تعجب برانگیز خواهد بود اما رسانه ها در هفته های گذشته این مساله را بیشتر و بیشتر نزدیک می بینند و گفته شده آلخاندرو بالده در این بازی فیکس میشود و با آمدن مارکوس آلونسو نیز رقابت برای این پست به شدت بالا میرود .

 

 

از طرفی ژاوی نشان داده که دیگر چندان روی جرارد پیکه حساب نمیکند و حتی با وجود ثبت نشدن ژول کونده نیز رقابت بالا رفته است زیرا اکنون بارسلونا مدافعان دیگری همچون رونالد آرائوخو , آندرس کریستنسن و اریک گارسیا را در اختیار دارد و کاپیتان نیز به نظر 100 درصد آماده نیست .

 

همچنین آ.اس میگوید ممکن است در بازی با سوسیداد تغییر دیگری را نیز شاهد باشیم و آن حضور میرالم پیانیچ به جای بوسکتس است . او در پیش فصل آنقدر خوب کار کرد که ژاوی به او بازی بدهد .

 

از طرفی بعید است سرجی روبرتو به عنوان مدافع راست بازی را آغاز کند هرچند منابعی قبلا از حضور او در ترکیب این بازی خبر داده بودند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.