پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی تمام شایعات پیکه و شکیرا . آیا نامزد جدید جرارد باردار است ؟

کد خبر : 124330  |  زمان ارسال : دوشنبه 7 شهریور 1401

اختصاصی بارسا نیوز - جرارد پیکه و شکیرا در ژوئن امسال قراردادی را امضا کردند که به جدایی آنها رسمیت میداد .

 

برای این جدایی دلایلی ذکر شده از جمله کم رنگ شدن عشق در زندگی این دو نفر - هیچ مشکل مالی بین آنها وجود ندارد و هر کدام از آنها قرار است تنها دارایی های خودشان را مدیریت کنند و دارایی مشترکی ندارند . تنها مشکل حضانت فرزندان و محل زندگی آنهاست .

 

در ابتدا پس از جدایی این زوج مردم تصور میکردند که این رابطه به خاطر خیانت بهم نخورده بلکه این زوج دیگر احساسات قبل را نسبت به هم نداشتند و شخصیت شکیرا را نیز عاملی در این مساله میدانستند که باعث شد نتوانند به خوبی با هم کنار بیاید . همچنین چیزهایی نیز درباره بدی رابطه شکیرا با پدر و مادر پیکه نیز منتشر شد که منبع تمام آنها را تکذیب میکند .

 

کلارا چیا نامزد جدید جرارد پیکه

 

پیکه قبل از آنکه خانه اش را از شکیرا جدا کند با کلارا چیا نامزد جدید خود آشنا شده بود . کلارا کارمند جرارد در هلدینگ جهانی Kosmos است و آنها در نوامبر گذشته برای اولین بار با هم ملاقات کردند .

 

از آنجایی که پیکه و شکیرا نمیخواستند جدایی آنها لطمه ای به فرزندانشان بزند تصمیم گرفتند برای مدتی روابط خصوصی خودشان را عمومی نکنند .

 

شکیرا از ماه مارس از رابطه جدید پیکه مطلع بود و فرزندانش نیز متوجه این مساله شده بودند . شکیرا و پیکه به میلان و ساشا گفته بودند تغییری در زندگی آنها رخ نخواهد داد جز اینکه قرار است خانه هایشان را جدا کنند .

 

اخیرا شایعاتی نیز منتشر شده مبنی بر اینکه کلارا چیا نامزد جدید جرارد باردار است که این گزارش آن را تکذیب میکند .

 

گفتنی است شکیرا همچنان قصدی برای پیگیری حقوقی ماجرا ندارد و آنها امیدوارند برای حضانت فرزندان خود به یک توافق برسند و به دادگاه مراجعه نکنند . این خبر میگوید زندگی شکیرا با فرزندانش در میامی نیز صحت ندارد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.