پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راز شروع خوب تراشتگن !

کد خبر : 124392  |  زمان ارسال : چهارشنبه 9 شهریور 1401
آیا دوباره شاهد تراشتگن 2014 الی 2018 هستیم ؟

اختصاصی بارسا نیوز - بازگشت تراشتگن به دوران خوب خود خبر عالی برای بارسلوناست . او در شروع فصل عملکرد خوبی داشته و سیوهای او بارها دروازه بارسلونا را نجات داده است .

 

زاوی بعد از بازی با رئال وایادولید به انجام کارهایی توسط تراشتگن اشاره کرد که به بهبود عملکرد او کمک کرده است .

 

اما او چه کارهایی برای تغییر وضعیت انجام داد ؟


این گزارش میگوید تراشتگن تمرینات قدرتی خود را افزایش داده است . او تا 6 ماه پیش قادر به اینکار نبود . تراشتگن طی 2 سال گذشته 2 عمل جراحی روی زانوی خود انجام داد که آخرین بار در ژانویه امسال بود . در نهایت پزشک او اجازه داد تا تمرینات قدرتی را انجام دهد . این تمرینات شامل کش و وزنه و موارد مشابه است که خیلی مورد پسند آلمانی ها نیست .

 

او پس از تمرینات قدرتی بدون اینکه احساس دردی داشته باشد تمرینات معمولی خود را آغاز کرد . تا چند ماه قبل او مجبور بود برای کاهش درد تمریناتش را با شدت کمتری انجام دهد اما حالا او مشکلی نداشت .

 

 

تراشتگن طی مدتی که با مصدومیت بازی میکرد نمیتوانست به خوبی با پای چپ به توپ لگد بزند زیرا پای راست او به عنوان تکیه گاه آسیب دیده بود و احساس درد میکرد . حالا نمونه هایی از پیشرفت دیده میشود زیرا او پاس های بلندی برای لواندوفسکی میفرستد که البته این یکی از درخواست های تاکتیکی ژاوی از اوست .

 

تراشتگن همچنین در تعطیلات تابستانی نیز هرجایی میرفت مشروط به داشتن یک سالن بدنسازی بود و او برای اولین بار در 3 سال گذشته بدون مربی تمرین کرد . البته بارسلونا با این دروازه بان در تماس بود و وضعیت او را زیر نظر داشت .

 

گفتنی است تراشتگن در 3 بازی نخست فصل جدید لالیگا عملکردی سطح بالا داشته و به خصوص در آنوئتا مقابل رئال سوسیداد با سیو های خود باعث حفظ نتیجه 1-1 شد تا در نهایت تیم توانست در ادامه اختلاف را بیشتر کند و به پیروزی خوبی برسد . مارک همچنین برابر رئال وایادولید و رئال وایکانو دروازه خودش را بسته نگاه داشت .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.