پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس تباس : بارسلونا یا دستمزدها را کاهش دهد یا اهرم های جدیدی بفروشد . اجازه ورود شیوخ به لالیگا را ندادیم

کد خبر : 124787  |  زمان ارسال : جمعه 18 شهریور 1401

اختصاصی بارسا نیوز - خاویر تباس رئیس لالیگا امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد تا درباره مسائل لیگ صحبت کند . بارسلونا یکی از مواردی بود که او درباره اش حرف زد .

 

گریزمان :

لالیگا چیزهایی مثل این را تفسیر نمیکند . اولین بار هم نیست که چنین اتفاقی رخ میدهد . این پرونده به دادگاه داوری ورزش ارجاع داده شده است که بررسی آن شش ماه طول میکشد . این موضوع بین دو باشگاه است . لالیگا نظر نمیدهد .

 

او به بارسلونا هشدار داد :

بارسلونا باید یا اهرم های بیشتری فعال کند یا اینکه دستمزدهایش را تا حداکثر کمی بیشتر از 400 میلیون یورو کاهش دهد . دستمزدی که اکنون میدهند را نمیتوان در سال آینده هم حفظ کرد زیرا 653 میلیون یورو است و باید کاهش دهند زیرا ما دیگر انتظار نداریم اهرمی وجود داشته باشد و آنها نیز این را میدانند .

 

او افزود :

بارسلونا در خطر ورشکستگی قرار نداشت . فقط دستمزدهای آنها بالاست وگرنه آنها سرمایه زیادی دارند . با این حال اگر دستمزدها را کنترل نکنند ممکن است به مشکل بخورند . بارسلونا هیچ تسهیلاتی از طرف ما دریافت نکرده است بلکه آنها شرایط را خودشان برآورده کردند . ما نیز تلاش کردیم تا بدهی آنها افزایش نیابد . با این حال آنها باید دستمزدها را کاهش دهند زیرا اکنون بیشتر از 200 میلیون یورو از سود آنها بیشتر است .

 

او درباره فروش حق پخش تلویزیونی بارسلونا گفت :

فروش حق پخش تلویزیونی بارسلونا تنها 5 درصد از درآمد سالانه آنها بود . بنابراین مبلغ ناچیزی میشود و خطری برای آنها در مورد کاهش سود سالانه مالی وجود ندارد . آنها در خطر ورشکستگی نیستند . البته اگر آنها اهرم های کمتری فعال میکردند و دستمزدها کاهش می یافت خوشحال تر میشدیم اما شرایط آنها سخت بود .

 

بدهی بارسلونا :

مبلغ بدهی واقعی بارسلونا به خاطر کرونا 394 میلیون یورو است و بارسلونا مجبور به پرداخت سریع آن نبود اما اینکار را کرد ( او مشخص نکرد چه مقدار از بدهی پرداخت شده است ) . نمیتوانم قراردادها را توضیح دهم زیرا این موضوع باشگاه است . البته مجازاتی ندارد ( یعنی به خاطر احترام حرفی نمیزنم نه اینکه از ترs مجازات باشه )

 

باشگاه های نفتی :

روی کنترل پاری سن ژرمن و منچسترسیتی کار میکنیم زیرا باید موضوع باشگاه های دولتی مشخص شود . یوفا اقدام به مجازات هایی برای پاری سن ژرمن و منچسترسیتی در اروپا کرد اما دادگاه داوری ورزش آنها را لغو کرد . یوفا میداند مشکل کجاست . اگر دادگاه نیز محرومیت های یوفا را تایید میکرد الان موضوع خیلی متفاوت تر بود .

 

خرید باشگاه های اسپانیایی توسط شیوخ و سرمایه گذاران :

اگر اجازه ورود شیوخ به لالیگا را میدادیم در این صورت بارسلونا , رئال مادرید , اتلتیک بیلبائو و اوساسونا بیشترین ضربه را میخوردند . بارسلونا مجبور شد بیشتر از 700 میلیون یورو از دارایی هایش را بفروشد تا از نظر مالی بهتر شود .. ما همچنین در حال بهبودی از شرایط یک پاندمی هستیم که طی آن باشگاه ها پول زیادی از دست دادند . اگر کنترل مالی که ما تعیین کردیم رعایت شود دیگر هیچ نگرانی نخواهم داشت .

 

خاویر گومز یکی از مدیران لالیگا :

بارسلونا هیچ تضمیمی برای ثبت کونده نداد بلکه مدیران اینکار را کردند . این اولین بار است که بارسلونا از این قانون استفاده میکند . ضمانت نامه بانکی ارائه شده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.