پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مشکلات رقبای اروپایی بارسلونا در لیگ !

کد خبر : 125149  |  زمان ارسال : سه شنبه 29 شهریور 1401

اختصاصی بارسا نیوز - اینترمیلان نزدیک ترین رقیب بارسلونا در گروه C لیگ قهرمانان اروپا در سری آ دچار مشکل شده و مورد انتقاد زیادی قرار گرفته است . انتظار میرود اینتر تیمی باشد که با بارسلونا برای صعود به دور 1/8 نهایی لیگ قهرمانان رقابت میکند .

 

 

شاگردان اینزاگی این هفته برابر اودینیزه با نتیجه 3-1 باختند و حالا با ناپولی صدرنشین 5 امتیاز فاصله دارند . اینتر با باخت به رده هفتم جدول سری آ سقوط کرد .

 

رسانه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی درباره بحران در اینتر صحبت کرده است و نه تنها از نتایج این تیم بلکه از شیوه بازی آنها نیز انتقاد کرد .

 

این رسانه همچنین گفت که شکست 3-2 اینتر مقابل آث میلان را نمیتوان با پیروزی برابر ویکتوریا پلزن جبران کرد . گاتزتا ابراز امیدواری کرده که اینتر قبل از بازی با بارسلونا بتواند به بحران خاتمه دهد .

 

از طرفی بایرن مونیخ که در لیگ قهرمانان موفق به شکست اینترمیلان و بارسلونا شده در رقابت های داخلی خوب نیست . باواریایی ها صدر حیات خلوت خود یعنی بوندسلیگا را از دست داده اند و برای اولین بار در 20 سال گذشته در 4 بازی متوالی موفق به کسب هیچ پیروزی نشده اند . شاگردان ناگلزمن اگرچه شروع طوفانی داشتند و در 3 بازی نخست 15 گل زدند و تنها 1 گل دریافت کردند اما در ادامه 3 تساوی و 1 شکست کسب کردند و با 5 امتیاز اختلاف با صدر جدول اکنون در رده پنجم هستند .

 

 

در این رابطه بیلد عملکرد بایرن را سینوسی توصیف کرده و مدعی شده که حتی این نتایج میتواند باعث شود تا توماس توخل سرمربی چلسی که از این تیم اخراج شده به بایرن مرتبط شود . این منبع همچنین مدعی است بایرن از ناگلزمن حمایت میکند اما اگر تیم در بازی برگشت مقابل بارسلونا نتیجه نگیرد احتمال اینکه موقعیت مربی تغییر کند وجود خواهد داشت .

 

در مورد ویکتوریا پلزن آنها در لیگ جمهوری چک عملکرد خوبی دارند و این هفته برابر رقیب خود با نتیجه 3-1 برنده شدند . آنها در 8 بازی لیگ شکست ناپذیرند ( 7 برد و 1 تساوی ) اما در لیگ قهرمانان هم مقابل بارسلونا باختند و هم اینتر میلان آنها را شکست داد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.