پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ادامه درخشش تراشتگن در لالیگا . مارک بهترین دروازه بان 5 لیگ معتبر است !

کد خبر : 125519  |  زمان ارسال : دوشنبه 18 مهر 1401

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا شب گذشته با پیروزی برابر سلتاویگو به هفتمین برد متوالی خود در لالیگا رسید . این عملکرد در چندین سال گذشته برای بارسلونا بی سابقه است .

 

بارسلونا در مجموع 8 بازی موفق به پیروزی در 7 مسابقه و 1 تساوی شده است . به این ترتیب کاتالان ها با 22 امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند .

 

از طرفی رئال مادرید نیز 22 امتیازی است و با توجه به تفاضل در رتبه دوم جای گرفت . هم امتیاز بودن دو تیم باعث میشود تا الکلاسیکو 24 مهر بسیار حساس باشد .

 

لازم به ذکر است که مارک آندره تراشتگن نیز به روند کلین شیت های خود در لالیگا ادامه داد . او از 8 بازی در 7 تا گلی دریافت نکرده است .

 

مارک دیشب 3 سیو در دقایق 83 , 89 و 93 داشت و اگرچه زیاد به نظر نمیرسد اما او در حفظ پیروزی بارسلونا نقش مهمی داشت .

 

تراشتگن نه تنها در بازی برابر سلتاویگو بلکه به طور کلی در این فصل در سطح بالایی ظاهر شده است و 19 شوت از 20 شوتی که به سمت دروازه اش شلیک شده را مهار کرده است که این یعنی او 95 درصد در سیو شوت های رقیبان موفق عمل کرده است . تراشتگن از این لحاظ در بین دروازه بانان 5 لیگ معتبر که حداقل آمار 5 سیو داشته اند دارای بهترین درصد سیو است .

 

تراشتگن همچنین در 6 بازی متوالی کلین شیت کرده که رکورد بسته نگه داشتن دروازه برای او به 676 دقیقه رسیده است . آخرین بار که مارک گل دریافت کرد در برد 4-1 مقابل رئال سوسیداد در تاریخ 21 آگوست بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.