پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا شانس جذب آندریک را از دست میدهد

کد خبر : 125845  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 آبان 1401
پاریسن ژرمن پیشتاز است

اختصاصی بارسا نیوز - دیاریو اسپورت گزارش داد که بارسلونا در آستانه از دست دادن فرصت جذب آندریک جوان است. بازیکن آینده دار پالمیراس مورد توجه باشگاه های بزرگ جهان قرار گرفته و در سن 16 سالگی هنوز مقصدش مشخص نیست. بارسلونا وضعیت جذب بازیکن را دنبال میکند.

 

پاریسن ژرمن حالا جدیدترین باشگاهی است که فعالیت خود را برای جذب این بازیکن شروع کرده و شاید بارسلونا دیگر شانسی نداشته باشد. پیشنهاد 25 میلیون یورویی پاریسن ژرمن برای بازیکن رد شده و حالا گفته میشود که یک پیشنهاد 35 میلیون یورویی برای این بازیکن ارسال میشود.

 

انتظار میرود که در آینده ای نزدیک پاریسن ژرمن کار این انتقال را انجام دهد و بارسلونا را از مسیر خارج کند ، بارسلونا سال های زیادی است که در بازار برزیل موفق نشده کاری انجام دهد و بعد از نیمار تیم هایی چون رئال مادرید بازار این کشور را در دست گرفته اند و بارسلونا غایب است.

 

بارسلونا در موقعیتی نیست که بتواند برای آندریک رقابت کند ، مشکلات اقتصادی بارسلونا و دستمزد های بالا مانع ارسال پیشنهاد بزرگ میشود. گفتنی است که آندریک تا 18 سالگی نمیتواند به اروپا منتقل شود این به آن معنا است که شاید در 2024 بارسلونا بتواند حرکت هایی انجام دهد.

 

البته این یک گزینه عملی نیست چرا که پاریس میخواهد در همین ماه ها انتقال وی را تمام کند. بارسلونا استعداد های بزرگ برزیل را دنبال میکند اما شرایط جذب این بازیکنان ساده نیست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.