پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گارسیا : میخواهیم در مقابل بایرن مونیخ پیروز شویم ، خوشحالم که مقابل لواندوفسکی بازی نمیکنم !

کد خبر : 125848  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 آبان 1401
شرایط گروه از دسترس ما خارج شده است

اختصاصی بارسا نیوز - کنفرانس مطبوعاتی اریک گارسیا را دنبال خواهیم کرد.

 

وضعیت برای صعود :

پیچیده است چون به ما دیگر بستگی ندارد ، قبل از بازی از وضعیت خودمان در گروه با خبر خواهیم بود ، فردا بدون شک تلاش خواهیم کرد تا تیم پیروز باشیم ، باید تحت هر شرایطی با برنامه ادامه بدیم و از فرصت ها نهایت استفاده را ببریم.

 

انتقاد ها :

درست است که من مسئول پنالتی در مقابل رئال مادرید و خطا مقابل اینتر هستم ، انتقادات همیشه سازنده هستند. من 21 سال سن دارم و تلاش میکنم تا پیشرفت کنم انتقاد ها دردناک هستند اما برایم اهمیت ندارد.

 

عملکرد شما در لیگ قهرمانان :

در بازی مقابل بایرن مونیخ ما شایسته بیشتر از آن نتیجه بودیم ، در بازی برابر اینتر در ایتالیا به خاطر چند مسئله شکست خوردیم و در بازی برگشت به پیروزی خیلی نزدیک شده بودیم. وقتی زیادی بازی میکنی ، هر 3 روز بازی تنها به مسابقه بعدی فکر خواهی کرد.

 

آنسو :

او خوب است و خیلی خوب تمرین میکند. ما همه آگاه هستیم که فاتی فوق العاده است ، کیفیت فاتی باعث شده که یک بازیکن مهم برای گروه باشد.

 

خط دفاعی تیم :

همه مدافعان متفاوت هستند و در اینجا همه ی ما مکمل یک دیگر هستیم. اینجا در بارسلونا بهترین مدافع میانی جهان هستند تا شما را بهتر کنند. شما میتوانید با استفاده از هر یک از آن ها به یک بازیکن بهتر تبدیل شوید.

 

کونده :

قبلا در سویا نشان داده که یک مدافع کامل است. او سریع است و داشتن او در کنارمان فوق العاده است. همچنین ژول فردی جوان که یک آینده بسیار روشن در انتظارش قرار دارد.

 

لواندوفسکی :

3 کلمه دشوار برای توصیف لوا ، لواندوفسکی به اینجا آمد تا ثابت کند او یک هبر است. او به هم تیمی هایش کمک زیادی میکند ، او تجربه زیادی دارد و من خوشحالم که او را در کنارمان داریم. بازی در کنارش خیلی بهتر است تا اینکه بخواهیم مقابلش بازی کنیم.

 

عملکرد من :

فکر میکنم رویکرد خوبی بازی بدون توپ داریم ، همیشه سعی کردم بهترین عملکردم را نشان دهم. 21 ساله هستم و جا برای پیشرفت بیشتر وجود دارد و برای آن تلاش میکنم. بعد از شکست باید پیشرفت کنم من در کنارم افرادی را دارم که به من جهت را نشان میدهند.

 

صحبت های خارج از زمین :

انتقاد های خارج از زمین برایم اهمیت ندارد.

 

بالده :

او همانند یک هواپیما سریع است و به نظر من رقابتی که در تیم دارد با آلبا که یکی از بهترین های جهان در پست خودش است و البته مارکوس آلونسو بسیار مثبت است. آن ها بازیکنان با تجربه ای هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.