پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

الکس کویادو ممکن است در ژانویه از الچه جدا شود

کد خبر : 126388  |  زمان ارسال : شنبه 21 آبان 1401

به گفته آلبرت روخی ، روزنامه نگار، الکس کویادو، هافبک بارسلونا ممکن است از دوران قرضی خود در الچه در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به باشگاه بازگردد.

 

 

کویادو تصمیم گرفت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به الچه بپیوندد، پس از اینکه مشخص شد در صورت ماندن در بارسا از زمان بازی زیادی محروم خواهد شد.

 

 

ستاره همه کاره 23 ساله نتوانست جای خود را در باشگاه فعلی خود بیابد و علیرغم حضور در تمام 14 بازی الچه در لالیگا تا کنون، کمی بیش از 500 دقیقه بازی کرده است.

 

آنها در اوایل اکتبر مدیر خود را تغییر داده بودند و پس از اخراج فرانسیسکو، خورخه آلمیرون را به عنوان رئیس انتخاب کردند. کمتر از یک ماه بعد الچه از دست آلمیرون هم خلاص شد و فعلا بدون سرمربی است.

 

 

الچه با توجه به وضعیت وحشتناک خود، مشتاق تقویت تیم خود در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است. و برای این منظور، آنها می توانند تصمیم بگیرند که قرارداد قرضی کولادو را فسخ کنند زیرا بازیکن بارسلونا بخش قابل توجهی از حقوق آنها را اشغال می کند.

 

 

تصمیم برای کوتاه کردن قرارداد قرضی او فضایی را در صورتحساب دستمزد برای تیم رده پایین برای جذب چند بازیکن دیگر در ژانویه آزاد می کند. بنابراین، آنها در حال فکر کردن به چنین گزینه ای هستند زیرا برنامه هایی را برای نیم فصل دوم ارائه دارند.

 

اگر کویادو در نهایت به بارسلونا بازگردد، این گزارش حاکی از آن است که انتقال دائمی گزینه محتمل برای این بازیکن 23 ساله خواهد بود. قرارداد او در سال 2024 به پایان می رسد و همانطور که همه چیز پیش می رود، فضای زیادی برای فارغ التحصیل آکادمی در برنامه های ژاوی وجود ندارد.

 

 

بنابراین، بارسا می تواند به او به عنوان فرصتی برای جمع آوری پول نقد و آزاد کردن مقداری فضای دستمزد نگاه کند، با توجه به اینکه آنها نیز قصد دارند در ژانویه برای تقویت تیم  وارد بازار شوند.

 

چنین حرکتی برای الچه تقویت خواهد شد و آنها 20 درصد از مبلغ انتقال کولادو را طبق شرایط توافق شده در قرارداد قرضی او دریافت خواهند کرد.

 

باید دید آینده این بازیکن 23 ساله چه خواهد بود زیرا او به دنبال تداوم در بارسا است.

با یه 5 ملیون یورو بفروشیمش خوبه . عبده رو هم دوباره قرضی بدیم چون استعداد خیلی خوبی داره و البته در تیم اصلی بهش بازی نمیرسه . بازیکن های قرضی دیگه لنگلت و اومتیتی و دست رو هم بفروشیم تماآاام
بچه ها آدام تراعوره برا دفاع راست خو ب نیس هم دفاعه هم وینگ ولورهمتون هم حال وضع خوبی نداره
متس
تراعوره. کنده. اراخ. بالده
پدری. دیونگ. سیلوا
فاتی. لوا. دمبوز
یا 343
متس
کریس. اراخ. کنده
پدری. دیونگ. سیلوا. تراعوره
موکوکو. لوا. رافی
بنظرتون اگه تغییر پست بده و دفاع راست بشه چطوره؟
۲۴ سالشه یارو تو۱۶ سالگی خودش رو نشون میده به نظرم باهاش فسخ کنن یا اگه مشتری بود بفروشنش
اگه چیزی بود خودش رو نشون میداد این همه قرضی نمی‌رفت تیم های دیگه.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.