پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازیکن سابق رئال مادرید : پیکه یکی از بهترین مدافعین اسپانیا بوده است

کد خبر : 126444  |  زمان ارسال : دوشنبه 23 آبان 1401

کاپیتان سابق رئال مادرید و مدیر ورزشی فعلی باشگاه لیگ MX C.D. گوادالاخارا، فرناندو هیرو گفته است که جرارد پیکه یکی از سه مدافع برتر اسپانیایی تمام دوران است.

 

در مصاحبه با AS، مدافع سابق ابتدا احساس خود را در مورد بازنشستگی پیکه صحبت کرد  او در پاسخ به این سوال که آیا او مدافع بارسلونا را یکی از مدافعان برتر اسپانیا می‌داند،گفت:

بله، البته!


دو مدافع دیگری که او انتخاب کرد عبارت بودند از:

"[سرجیو] راموس و احتمالا [کارلس] پویول."

 

پیکه در اوایل ماه نوامبر بازنشستگی خود را اعلام کرد و اعتراف کرد که دلیل خود را برای آویختن کفش هایش در اواسط فصل داشته است. این مدافع کهنه کار در صحبت با پخش کننده توییچ Ibai Llanos توضیح داد:

دلایل زیادی وجود دارد. مردم از قبل می‌دانند که من فصل را با صحبت با ژاوی شروع کردم، او به من گفت که بازی کردن برای من سخت خواهد بود.


هیرو در مورد بازنشستگی پیکه، ابتدا برای او در تلاش‌های آینده‌اش آرزوی موفقیت کرد و اعتراف کرد که بسیار به او علاقه دارد.

بیش از هر چیز، از لحظه [بازنشستگی زودهنگام پیکه]، فوری بودن تصمیم او شگفت زده شدم. او یکی از بهترین مدافعان میانی جهان بوده است. شراکتی که او برای مدت طولانی با راموس ایجاد کرده است بی نظیر بوده است. برای او بهترین ها را در زندگی اش آرزو می کنم. مدت زیادی است که او را می شناسم و گفتگوهای بسیار غنی با او داشته ام. او پسر بسیار آماده ای است و من او را بسیار دوست دارم.

 

پیکه آخرین بازی خود را برای بارسلونا مقابل آلمریا در اسپاتیفای کمپ نو انجام داد. در حالی که او در ترکیب مقابل اوساسونا حضور داشت، مدافع سابق در حالی که هنوز روی نیمکت بود به دلیل درگیری با داور، کارت قرمز دریافت کرد

 

علیرغم برخی مشکلات در گذشته، از این بازیکن 35 ساله به عنوان یکی از بهترین مدافعان میانی که نماینده بارسلونا و تیم ملی اسپانیا بوده است، یاد می شود.

به قول آلبرت فرر برا سبکی که بارسا تو همه این سالا بازی کرده پیکه احتمالا بهترین مدافع میانی تاریخ بارسا هستش. خود هیرو هم دفاع بمراتب مستحکم‌تری نسبت به راموس بودش
پیکه بعد اون لایی که از وحید امیری خورد دیگه آدم سابق نشد:/
خداحافظی پیکه به سود خودش و بارسا شد.
از بهترین ها بوده است چیه بابا دو هفته‌س رفته
با رفتنش از فوتبال و خدافظی عزیز شد مثل اون جمله که میگن باید یه چیزیو از دست بدی تا ارزششو درک کنی الانم همین موضوع انگار تازه همه یادشون افتاده پیکه کیه
باید ب بعضی از رئالی ها احترام قایل شد
پیکه تو اوجش عالی بود.
ولی بعد ۲۰۱۸ دیگه اون پیکه سابق نشد.
به این میگن ذغالی بامنطق... البته این جمله خیلی پارادوکس داره ولی بهرحال استثنا هم وجود داره
حرفت درسته فرناندو
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.