پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ریچارلیسون زمانی میتوانست بارسایی شود

کد خبر : 127304  |  زمان ارسال : چهارشنبه 16 آذر 1401

در چند سال گذشته، ریچارلیسون، مهاجم برزیلی، ارزش بازار و شهرت خود را مانند تعداد کمی دیگر افزایش داده است و از بازی با واتفورد در سال 2017 به تاتنهام هاتسپور، پنج سال بعد، تبدیل شده است.

 

طبق گزارش منتشر شده توسط مارکا، او در سال 2017 کمتر از 18 میلیون یورو برای واتفورد هزینه کرد و پس از اولین فصل حضورش در فوتبال انگلیس، در دستور کار بارسلونا قرار گرفت.

 

 

بارسلونا به تازگی نیمار را با 222 میلیون یورو به پاری سن ژرمن فروخته بود و تقریباً نیمی از آن را در همان تابستان به عثمان دمبله پرداخت کرد. سپس 140 میلیون یورو دیگر به فیلیپه کوتینیو در زمستان اختصاص یافت.

 

باشگاه همچنان به دنبال مهاجم دیگری بود و ریچارلیسون به عنوان بازیکنی که می تواند در هر سه موقعیت در حمله بازی کند، شرایطش را داشت. با این حال، اورتون تصمیم گرفت روی او شرط بندی کند و 40 میلیون یورو برای جذب او در تابستان 2018 خرج کرد.

 

بارسا پس از به خدمت گرفتن دمبله و کوتینیو نتوانست با این مبلغ برابری کند و به جای آن لائوتارو مارتینز را مورد توجه قرار داد.

 

این انتقال با وجود چند فصل ردیابی مهاجم آرژانتینی انجام نشد، پس از آن بارسلونا تصمیم گرفت 50 میلیون یورو برای جذب روبرت لواندوفسکی در تابستان 2022 بپردازد.

 

در همین حال، ریچارلیسون در همان پنجره با نزدیک به 60 میلیون یورو به اسپرز رفت.

همش تقصیر این مدیریت داغون بارتو بود اگه اون موقع پول نیمار رو روی بازیکنان ناشناخته برزیل می‌گذاشت الان کلی جلو بودیم.
مدیر این چکاریه علاقه داری مارو هی عذاب بدی یادمون بیاری چقدر بخاطره بارتو داریم تاوان میدیم خاک بر سر اون احمقایی که لاپورتا رو ول کردن چسبیدن به راسل و بارتو
بارسا هیچ راهی نداره جز اینکه ب لاماسیا اعتماد کنه تا ب قله برگرده و اوضاع مالیش خوب بشه تا بعد ...
اولا از نظر مالی توان رقابت با سایرین رو نداریم و ثانیاً تا وقتی ما تو سی ال حرفی واسه گفتن نداریم ستاره ها راهشون رو ب سمت تیم های دیگه کج می‌کنن

با وجود باربرا چرا ما میریم دنبال اندریک ک از اول معلومه بازنده رقابتیم...
زیاد بازیکن ستاره ای نیس تو برزیل بولد شدس وگرن تو تاتنهام ریده
به هیچ دردی نمیخوره بولد شده ی اعظم این فصل واسه تاتنهام یک گل نزده!! تو برزیل پرستاره هم از هر سه موقعیت یکیشو گل میکنه. و اینکه بیشعور هم هست تا بحال چندبار به باشگاه ما توهین کرده
بارسا تیم نابود کردن نیمچه ستاره هاس به خاطر سبک بازی خاص
اینم اومده بود میشد یکی لنگه رافینیا. بارسا یا باید ستاره ثابت شده بگیره تا جواب بدن مث لوا یا روی بازیکنای استعداد یابی و لاماسیا سرمایه گذاری کنه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.