پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لواندوفسکی درباره پاداش میلیونی از دولت : هرگز برای پول به جام جهانی نرفته ایم !

کد خبر : 127356  |  زمان ارسال : جمعه 18 آذر 1401

تورم سالانه لهستان حدود 18 درصد است. این کشور اروپای مرکزی یکی از کشورهایی است که از جنگ اوکراین آسیب دیده است و محصولات بدون کنترل گران تر می شوند. در میان این همه هرج و مرج اقتصادی، در روزهای اخیر جنجالی در مورد وعده ادعایی نخست وزیر کشور به تیم فوتبال برای عبور از مرحله گروهی جام جهانی قطر به وجود آمده است.

 

موردی که پس از علنی کردن مخالفت با دولت ماتئوش موراویسکی به وجود آمده است. و روبرت لواندوفسکی کاپیتان و ستاره باشگاه بارسلونا بوده است که برای ارائه توضیحات و همچنین ارزیابی عملکرد تیم تحت رهبری میچنیویچ در سطح ورزشی در انظار عمومی ظاهر شده است.

این جلسه در واقع چند دقیقه طول کشید قبل از اینکه هتل را به مقصد فرودگاه ترک کنیم. یک گفتگوی غیررسمی بود. در آنجا نخست وزیر بیانیه ای داد، اما صادقانه بگویم، ما فوتبالیست ها آن را خیلی جدی نمی گیریم . ما هیچ انتظاری از دولت نداریم ، هرگز چیزی نخواستیم و به دنبال پول هم نبودیم. ما برای پول به جام جهانی نرفتیم، من می خواهم شفاف سازی کنم. ما با فوتبال و تیم ملی به عنوان افتخار رفتار می کنیم.

 

وی ادامه داد :

 

من اطلاعات نادرست زیادی در این مورد شنیده ام. بنابراین می خواهم به صراحت بگویم که هیچ اختلافی در انتخاب بین ما، تیم و کادر فنی وجود نداشته است. همچنین تکرار می کنم هیچوقت بحث های ملی و پولی را جدی نگرفته ایم

 

او همچنین اضافه کرد :

ما به هدف خود که عبور از مرحله گروهی بود، رسیدیم. و این مهمترین چیز است. البته، اکنون می‌توانیم در مورد سبکی که این کار را انجام دادیم صحبت کنیم. فکر می‌کنم تیم ما پتانسیل هجومی دارد و می‌تواند از آن استفاده کند. همیشه این را به مربی هم گفته‌ام.

 

لواندوفسکی در مورد اینکه آیا مستقیماً از مربی درخواست تغییر سبک کرده بود (که در بازی مرحله یک هشتم نهایی مقابل فرانسه منعکس شد)، می گوید:

هیچ ابهامی بین من و مربی وجود نداشت. تماس با مربی بسیار خوب بود.  عملکرد ما بیشتر بر اساس بازی مقابل آرژانتین قضاوت می شود و به نظر من اگر در این بازی هم مانند فرانسه بازی می کردیم، ارزیابی کاملاً متفاوت بود، زیرا در بازی با فرانسه جنگیدیم. فقط ضعیف تر بودیم. اما ما تا آخر جنگیدیم.

لهستان آرژانتین
مقایسه بشه با نمونه های وطنی بنده ی پول!
یکی مثل این با غیرت انسان یکی مثل بعضیا
شماره 9 دوست داشتنی 💙❤
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.