پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سرمربی اسپانیا : به تصمیم بوسکتس احترام میگذارم ; برای جانشینی او برنامه های داریم

کد خبر : 127662  |  زمان ارسال : شنبه 26 آذر 1401

روز جمعه، سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا، تایید کرد. که از فوتبال بین المللی خداحافظی می کند و به یک دوران استثنایی در تیم اسپانیا پایان می دهد.

 

حالا، د لا فوئنته در یک سخنرانی در رسانه‌ها تایید کرد که تلاش کرده بوسکتس را از بازنشستگی  منصرف کند

دیروز این افتخار را داشتم که تماسی دریافت کردم و به من اطلاع داد که او این تصمیم را گرفته است. من سعی کردم او را متقاعد کنم، اما او مردی با افکار روشن است و از قبل تصمیم گرفته بود. من فقط می توانستم به او احترام بگذارم.

 

د لا فوئنته سپس از بوسکتس و میراثی که او در تیم ملی اسپانیا به جا گذاشته بود تمجید کرد و گفت:

من می خواهم نقش بسیار مهم و میراثی را که بوسکتس در فوتبال اسپانیا به جا گذاشته است، را بگویم ... شرم آور است که در سطح بین المللی می خواهد صحنه را ترک کند . من این را به او گفتم، اما کاملاً به تصمیم او احترام می گذارم و از آن حمایت می کنم. به خاطر دستاوردهایی که در زمین به دست آورده و به خاطر تسلطش در خارج از آن او یکی از مهم ترین بازیکنان فوتبال اسپانیا است،

 

در مورد جانشینی احتمالی بوسکتس، چیزی که همچنان بارسلونا را به دردسر می اندازد، د لا فوئنته رودری از منچسترسیتی را به عنوان گزینه انتخاب کرد و در عین حال تاکید کرد که او فرصت هایی را به دیگر بازیکنان می دهد

 

این یک باخت بسیار حساس است، اما فوتبال ادامه دارد و ما باید در مورد جایگزین های آینده فکر کنیم، جایگزین های بسیار خوبی وجود دارد. اگرچه آنها برای رسیدن به سطحی که بوسکتس به دست آورده راه درازی در پیش دارند. بازیکنانی هستند که قبلاً آن پست را اشغال کرده اند، مانند رودری، اما ما بازیکنان دیگر را دنبال می کنیم و مطمئناً بازیکنان دیگری هم هستند که شانس خود را خواهند داشت. هنوز تا ماه مارس زمان وجود دارد تا تکامل بازیکنان را ببینیم.

جانشین داره دیه رودری زومندی هم هس
مثلث پدری نیکو گاوی جذاب میشه
جانشین بوسکتس تا حدودی= رودری هرناندز
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.