پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازگشت پرحاشیه رافینیا از برزیل به بارسا ! ( عکس )

کد خبر : 127823  |  زمان ارسال : چهارشنبه 30 آذر 1401

رافینیا برزیلی پس از حضور در جام جهانی قطر قصد داشت چهارشنبه این هفته با بارسا به تمرینات خود بازگردد، اما این وینگر همانطور که در شبکه های اجتماعی خود گفته در طول پرواز به بارسلونا با مشکلات متعددی روبرو شده است.

 

رافینیا امروز با توقفی در لیسبون از برزیل به پایتخت کاتالونیا بازگشت و این فوتبالیست سه ساعت تاخیر داشت که مجبور شد بدون اینکه چیزی بخورد در هواپیما سپری کند. مهاجم این وضعیت را محکوم کرد و از شرکت هواپیمایی (TAP پرتغال) به دلیل عدم ارائه غذا به آنها و نگه داشتن آنها در داخل هواپیما انتقاد کرد.

 


می‌خواهم از TAP تشکر کنم که ما را بیش از یک ساعت در هواپیما گذاشت. و اکنون به ما اطلاع می‌دهند که ما یک ساعت دیگر در هواپیما می‌نشینیم بدون اینکه بتوانیم خارج شویم، بنابراین 2 ساعت از آن زمان گذشته است.  خیلی از افرادی که  این هواپیما متوقف کرد نتوانستند ناهار بخورد، من یکی از آن افراد هستم و آنها گفتند که قرار نیست ناهار بدهند یا چیز دیگری. چه بی احترامی زیبایی !

 

رافینها در یک استوری دیگر منتشر کرد:

یک بار دیگر از TAP متشکرم، علاوه بر این که یک پرواز را به مدت 3 ساعت (نشستن در داخل هواپیما) به تاخیر انداختند. آنها موفق شدند دو چمدان من را هم گم کنند.

 

پس از سفر پرمشغله خود، رافینیا در حال حاضر در بارسلونا است و فردا به تمرینات زیر نظر ژاوی هرناندز خواهد پیوست تا برای دربی مقابل اسپانیول در 31 دسامبر در نیوکمپ آماده شود.

خوب کاری کرد اینارو استوری کرد
اوه اوه مدیر یکاری کن بارسایی تا ابد اینو نبینه بفهمه کسی رافی اذیت کرده سوپرمن میشه رو هوا هواپیما رو میزنه 😂 @rphfcb22
یکم دیگه،خودش رو میدزدین 😅😅
چه کاری هست مثل من یه جت شخصی بگیر بعد هرجا که خاستی زود تند سریع بدون معطلی میرسی 😉
یکم دیگه تو هواپیما می موند باید با وثیقه درش می آوردیم
رافینیا تو بازیش استرس داره و هنوز به اوج هماهنگی با تیم نرسیده اگه یه دفاع راست حجومی خوب داشتیم خیلی بهش کمک میکرد چون رافی مثل دمبله فوق سریع نیست و نیاز به حمایت بقیه بازیکن ها داره
فقط آخرش😂😂😂😂😂
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.