پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خبرنگار رئالی: پرز این چه کاری بود کردی.3 گانه بارسلونا ما را نابود کرد. باید گاوی را در تابستان میخریدیم

کد خبر : 128755  |  زمان ارسال : دوشنبه 26 دی 1401

توماس رونسرو خبرنگار متعصب رئالی پس از شکست این تیم مقابل بارسلونا در فینال سوپرکاپ اسپانیا اقدام به انتشار یادداشتی کرد.

 

رونسرو معتقد است با توجه به بازی, آنچلوتی و بازیکنان او فکر نمیکردند که بارسلونا چنین نتیجه ای را مقابل آنها رقم بزند. بارسلونا به شدت خواهان کسب اولین قهرمانی خود پس از 21 ماه بود در حالی که انگار رئال مادرید در خواب بود.

 

او همچنین از مدافعان رئال مادرید به خصوص ناچو انتقاد کرد و افزود:

آنها کیفیت دفاعی خود را نشان ندادند و همچنین پاس بد مندی باعث شد ارتباط بین لواندوفسکی با گاوی در گل 1-0 برقرار شود و اینطوری شد... به لطف کورتوآ (این شکست سنگین تر نشد) و او یکبار دیگر ثابت کرد بهترین دروازه بان کره زمین است و 3 سیو کلاس جهانی داشت.

 

او درباره بارسلونا نیز گفت:

در نهایت بارسلونا زیر طوفان جوانان خود, گاوی (18 ساله), بالده (19 ساله) و پدری (20 ساله) ما را شکست دادند. فوتبال نیاز به شور و شوق دارد و این 3 گانه با سرعت, جسارت, اشتیاق و کارآمدی ما را بلعیدند, به خصوص گاوی که شاید باید زمانی که در تابستان گذشته درباره تمدید قرارداد با مردان لاپورتا اختلاف داشت با او قرارداد امضا میکردیم.

 

رونسرو به اتحاد بارسلونا و رئال مادرید در سوپرلیگ مقابل یوفا نیز اشاره کرد:

میدانم که بارسلونا متحد استراتژیک ما در سوپرلیگ مقابل یوفا است اما من از این پیمان که مانع از تقویت تیم خودمان و کمک به رشد دشمن میشود خسته شده ام. قبل از شروع این همکاری دیدم که رئال مادرید به رقابت با بارسلونا دیدگاهی مثبت دارد زیرا آنها نمیخواستند برند بارسلونا کاهش یابد و حالا ببینید چه استراتژی مسخره ای بود و باعث میشود ما و هواداران در آینده تحقیرهای بیشتری را ببینیم.

 

آنچلوتی گفت ما برمیگردیم اما این حرف ها نمیتواند این آسیب از شکست را در هواداران آرام کند. حداقل پس از باخت 4-0 در الکلاسیکوی فصل قبل ما قهرمانی لیگ و چهاردهمین قهرمانی لیگ قهرمانان را کسب کردیم و امیدوارم این باخت نیز به چنین اتفاقات مثبتی ختم شود.

 

گفتنی است صحبت های رونسرو درباره اتحاد رئال با بارسلونا همچنین میتواند معنای دیگری نیز داشته باشد. در واقع بحث عجیبی بین هواداران این تیم وجود دارد و آنها معتقدند پرز به بارسلونا کمک میکند و با تضعیف ترکیب این تیم میخواهد لاپورتا را قهرمان کند. آنها همچنین فروش رفتن اهرم های مالی بارسلونا را نیز کار پرز میدانند.

 

بارسلونا رئال مادرید
فشار نخور معده ات درد میگره فاموتیدین پیدا نمیشه
حالا خدا میدونه تو سر پرز چی هست ولی شک نکنین به احتمال ۹۹ درصد سوپر لیگ به تصویب میرسه
البته که هیچی از پرز بعید نیست ، ولی مطمئن باشین پرز برای سوپرلیگ موفق میشه میگین نه نگاه کنین حتی اگر شده باشه سوپر لیگ رو به نام پروژه سوپر لیگ ۲ تغیر میده و دوباره براش تلاش میکنه مطمئن باشین پرز میخواد چمپ رو بزاره کنار و سوپر لیگ رو به وجود بیاره مثل دهه ۵۰
بیلاااااااااخ جا گاوی اینو بگیرین
فششاااااارررررررررر
داداش گاوی از یازده سالگی نیومد لاماسیا تا بعدش بیاد واسه رئال بازی کنه اومد تلاش کرد تا واسه تیم محبوب اش بارسا بازی کنه
ما نیکو گنزالس رو داریم و پابلو توره که ان شالله اونها هم بتونن خودی نشون بدن تو الکلاسیکو های آینده و جناب توماس هم دفعه بعد با فشار بالا از اونها تعریف و تمجید کنه
داداش انقدر فشار داری میخوری یک قرص معده هم پشتش بزن یک آبم روش
یک قانون نانوشته وجود داره که میگه :
در زندگی زمانی که بدبخت و شکست خورده ای هیچ کس هیچ اهمیتی بهت نمیده اما زمانی که شروع به کسب موفقیت میکنی همه سعی میکنن موفقیت ات رو به خودشون نسبت بدن و خودشون رو در کسب موفقیت ات دارای نقش مهمی جلوه بدن..

این الان دقیقاً کاری هستش که هواداران رئال دارن انجام میدن.

که پرز اهرم مالی بارسا رو فروخته ، پرز 680 میلیون یورو پول به بارسا داده ، پرز داره برای قهرمانی بارسا ترکیب خودمون رو ضعیف میکنه...
سه گل کلاس جهانی هم خورد خخخخخ ولی درکل دروازه بان خوبیه دفاع رئال خیلی ضعیف بود
سر تا سر حرفاش فشاره فشار....توماس فشاری.
بهترین دروازه بان کره ی زمین🤣🤣والا یه سیو کرد که خورد تیرک. سیو ترشتگن که جلو رودریگو بهتر بود فشاری بدبخت😂😂
کاش ژاوی نیکو نگه می‌داشت،با توجه به کمبود بازیکن در خط هافبک بهش بازی میداد و امیدوارم به پابلو توره هم بیشتر بازی بده تا آماده بشه،با توجه به این همه خرید و خرج کردن میبینیم که باز هم لاماسیا به فریاد تیم میرسه و یادی کنیم از کومان که این جوونها رو به تیم آورد و بازی داد،الان آنسو فاتی هم برای بازی بیشتر آماده ست،انتظارم این بود تو بازی دیشب بعد گل سوم به جای لوا به زمین میومد،از سرعتش برای ضدحمله استفاده میشد و لوا هم استراحت بیشتری میکرد.بارسا در هفته هایی که دو بازی داره کارش کمی سخت میشه.
ای بابا
عیب‌نداره حالا
بهترین دروازه بان جهان😂
چه زبونی هم داره
ریال به بارسلونا کمک می کنند اگه میخواستن کمک کنند که نمیزاشتن مسی بره
فشاری بد بخت
چه فشاری میخوری داداش
جون مادرت پیشبینی کن بارسا سال دیگه سقوط میکنه لیگ دسته دو😂🤣🤣🤣🤣🤣
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.