پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس ژاوی: این یکی از بهترین بازی های فصل ما بود. رافینیا به اندازه لواندوفسکی مهم است. شباهت پدری به اینیستا؟

کد خبر : 129376  |  زمان ارسال : پنجشنبه 13 بهمن 1401

بازی که قرار بود از هفته 17 لالیگا برگزار شود به دلیل سوپرکاپ اسپانیا به تعویق افتاد و امشب برگزار شد. بارسلونا برابر بتیس با نتیجه 2-1 برنده شد و 3 امتیاز مهم دیگر را کسب کرد.

 

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا پس از بازی گفت:

بازی فوق العاده ای داشتیم. عالی بود. از دقیقه 1 تا پایان بر بازی تسلط داشتیم و در خط میانی نسبت به رقیب برتر بودیم و موقعیت هایی داشتیم. توپ را از بتیس گرفتیم و این کلید مسابقه بود. از نتیجه هم راضی هستم. نسبت به بازی با ژیرونا بهتر شدیم.

 

وضعیت:

ما صدرنشین لیگ هستیم. دفاع مستحکمی داریم و خوب کار میکنیم. بازیکنان در حال رقابت هستند. فکر میکنم آنها امشب یکی از بهترین بازی های خود را در این فصل انجام دادند و بسیار راضی ام.

 

آنالیز:

دوست ندارم در وسط فصل اینکار را انجام دهم . میتوان (نان) تورتیا را پشت و رو کرد. ما 50 امتیاز گرفتیم اما ممکن است در نیم فصل دوم انقدر نگیریم. هنوز 19 بازی دیگر باقی مانده است. باید همین مسیر را ادامه دهیم زیرا هدف قهرمانی است.

 

رافینیا:

او بازیکن مهمی است و گل های بسیار تعیین کننده ای میزند و تفاوت ها را میسازد. او در خدمت تیم است. او مثل روبرت مهم است و بسیار خوشحالم.

 

پدری شبیه اینیستا است:

اگر پدری را با دوران حرفه ای اینیستا مقایسه کنیم در این صورت آندرس به وضوح بهتر است اما پدری استعدادی در سطح اینیستاست. به نظر من اینیستا بزرگترین استعداد فوتبال اسپانیا است و پدری به او شبیه است.

 

جاه طلبی تیم:

در لحظات خوبی هستیم و هنوز چیزهای زیادی میخواهیم. (برای کسب جام) گرسنه ایم.

 

آلخاندرو بالده:

3 مدافع کناری فوق العاده داریم. بالده بازی عالی داشت. او جوان است و ظرفیت بسیار بالایی دارد. از بازی او لذت میبرم. پتانسیل بالایی دارد. او در گل اول خیلی خوب کار کرد.

 

گاوی:

ما در استادیوم رقیب بودیم و اینکه بارها سوت زدند طبیعی بود. اهمیتی ندارد. اینکه خط هافبک به محوطه نزدیک باشد مساله مهمی است زیرا اینگونه میتوانند با روبرت ارتباط بگیرند.

 

از اینکه او شماره 6 را پوشید بسیار خوشحالم. گاوی پسر فوق العاده ای است و فکر میکنم اگر همه چیز همینطور خوب پیش برود, او سال های طولانی این پیراهن را به تن خواهد کرد.

#بارسلونا و کسب 50 امتیاز در نیم فصل اول #لالیگا 2022/23

رئال بتیس بارسلونا
با احترام به پدری
حرف ژاوی دقیقا درسته
اینیستا تو دوران خودش یه پا سوپر استار بود
اصلا قابل مقایسه نیست
رافینیا تاثیر گذاره چون ۵ تا گل زده و ۷ تا پاس گل داده ولی خب خیلی استرس داره این باعث میشه نتونه به خوبی قبل دریبل بزنه
اونجا که پدری توپو از دست داد ضد حمله خوردیم نزدیک بود به فنا بریم
یکی ازبهترین بازی های بارسانبود یکی از مهمترین بازی های فصل بود بازی خوب زیاد داشتن که این بازی جز اونها نیست
بارسای واقعی همین بود که دیشب دیدیم اگه پدری و گاوی یک چهارم موقعیت هاشون رو گل میکردن حد اقل باید پنج تا گل میزدیم ولی با این حال بازی خوبی بود
تیم خوب بازی کرد، فقط از موقعیت ها خوب استفاده نکردیم، اگه دقت بیشتری میکردیم میتونستیم با اختلاف بیشتری ببریم
هیچکس مثل اینیستا.ژاوی.پویول....نخواهد آمد شاید بهتر از اونها بیاد اما مثل انها نمیاد...هر بازیکن یک سبک بازی متفاوت و جداگانه دارد.
دوستان بنظرم باید به این نکات هم اشاره کرد در بازی دیشب
در حمله خیلی از موقعیت ها رو از دست دادیم مخصوصا پدری 4 5 تا موقعیت عالی رو از دست داد بازیکنامون باید روی این موقعیت ها خیلی کار کنند واقعا لواندوسکی عالی هست موقعیتی که گل کرد رو اگه پدری یا بازیکن دیگه ای میبود شاید میگرفت دروازبانشون
بارسا تو دفاع هم ضعف زیادی داره بتیس در کار های هجومی خیلی ضعیف عملکرد داشت اما اگه یکی از تیمای اروپایی رئال یا بایرن میبودن زهرشون رو خیلی راحت می ریختند
دفاعمون خیلی راحت جا میمونه و این بده
بهترین بازیکنای دیشب بالده دیانگ ارائوخو و پدری بودن . لوا دیشب معلوم نیس چش بود خیلی داغون بود . ارائوخو هیولاییه که من تا حالا ندیدم توپ ازش رد بشه . بدترین بازیکن دیشبم رافی بود . خییلی توپ خراب میکنه
اینیستا بهترین و کامل ترین هافبک تاریخه
بوسکی چه مظلوم و خسته نشسته داره بقیه رو میبینه
با پدری کاری کرد ک مغرور نشه
من جتش بودم ی سیلی محکم میزدم تو صورت گاوی خیلی خودشو گرفته بود به خاطر شماره 6
نمی‌دونم چرا تعویض‌ها رو آنقدر دیر انجام میده،وقتی تیم با دو گل جلو افتاد اصلا دلیلی نداشت بازی با سه مهاجم ادامه بده،باید همون زمان فران و فاتی به جای لوا و رافینیا میآورد تا در پرس از جلو خوب عمل کنن و به جای یکی از هافبک‌ها(خصوصا بوسکتس)کسیه میاورد،به محض اینکه بارسا سه هافبکه شد به تیم فشار اومد و یک گل با بدشانسی خورد،تو این مقطع فصل گرفتن سه امتیاز اونم در زمین حریف خیلی مهمه که حفظ بشه.بالده نیمه دوم کاملا با نیمه اولش متفاوت بود و کونده به نظرم هنوز باخت فینال جام جهانی رو هضم نکرده.
بازی خوبی بود ولی فوق العاده نبود،به نظرم بارسا نمیتونه با یه ترکیب تقریبا ثابت،در سه جام شرکت کنه،حتما باید به بعضی از بازیکنان استراحت بده،وگرنه باید منتظر مصدومیت بازیکنای کلیدی دیگه مثل پدری،گاوی،فرانکی،ارائوخو یا کونده باشیم،وقتی میبینیم بازیکنایی مثل پدری یا گاوی توپ زیاد لو میدن یا در پاس دادن و ضربه آخر اشتباه میکنن فقط دلیلش می‌تونه خستگی باشه،بارها توپ تا پشت هیجده حریف رفت ولی در پاس آخر مشکل داشتیم که علاوه بر خستگی می‌تونه عدم وجود خلاقیت در بازیکن هم تاثیرگذار باشه
پدری رو نابود کردی مهندس لااقل میگفتی در حد دون آندرس نه اینطوری...
در نبود دمبله دو بازی خیلی سخت خارج از خانه داشتیم یکیش این یکی هم بازی دو هفته بعد مقابل ویارئال در لاسرامیکا که اگه اونم به سلامت رد کنیم 70_80 درصد راه قهرمانی رفتیم
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.