پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس ژاوی: امروز بیشتر از همیشه عصبانی بودم. حرکت فاتی مشکلی نداشت. پنالتی کسیه؟

کد خبر : 130586  |  زمان ارسال : دوشنبه 15 اسفند 1401

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در کنفرانس بازی با والنسیا شرکت کرد. این سرمربی به دلیل محرومیت اجازه حضور روی نیمکت را نداشت و از سکوها بازی را تماشا میکرد.

 

چرا اخیرا تیم در بازی با توپ مشکل دارد. دیدن بازی از روی سکوها چطور بود؟

اگر از روی نیمکت عصبانی میشوید از روی سکوها خیلی بیشتر خشمگین میشوید زیرا قادر به برقراری ارتباط با بازیکنان تیم نیستید. از بالا اما همه چیز واضح تر بود و ما واقعا اذیت شدیم. میتوانستیم خیلی راحت گل دوم هم بزنیم اما نشد با این حال خوب دفاع کردن هم مهم است. در این فصل بارها اتفاق افتاده که فرصت زدن گل دوم را داشته ایم و این فرصت از روی پنالتی, شوت در مقابل دروازه یا حتی اخراج بازیکنان از دست رفت.

 

درباره پنالتی سوال دارم. آنسو فاتی میخواست ضربه را بزند اما فران تورس زد. چه اتفاق افتاد؟

در مورد پنالتی دستوراتی از قبل وجود دارد اما گاهی خود بازیکنان احساس میکنند که میتوانند آن را بزنند و اینکار توافقی انجام میشود. خیلی به این مسائل اهمیتی نمیدهم اما اینکه فاتی میخواست بزند نشان دهنده جاه طلبی بالای اوست.

 

شما بازی را از مانیتور دیدید. نظر شما درباره خطای فرانک کسیه چیست؟

دیدم برخوردی شده اما سپس بازی مجددا شروع شد و فکر نمیکنم پنالتی بود.

 

بدون پدری, گاوی, لواندوفسکی و دمبله پس از برد در 1-0 در برنابئو و امشب پس از 10 نفره شدن. با توجه به شرایطی که دارید درباره بازی چه فکر میکنید؟

از نگرش تیم خوشحالم زیرا واقعا رقابتی کار کردیم. با 10 نفر بازی کردیم و خوب دفاع را بستیم. همه کار کردیم و تیم هم دوید. اما باید پیشرفت کنیم. باید از نظر بازی هجومی درک بهتری پیدا کنیم اما باید در نظر داشت که ما مصدومان مهمی داریم و این ما را اذیت کرده است. با این حال آمار خوبی داریم.

 

فران تورس را هو کردند . نظر شما چیست؟

او را اخیرا تشویق میکردند و نامش را فریاد زدند. او دست از تلاش نمیکشد و در پایان به شما ثابت میکند که اشتباه کردید. فوتبال بازی اشتباهات است و او امروز یک ضربه پنالتی را هدر داد اما قرار نیست به خاطر آن او را صلیب بکشیم. وقتی او برای تیم کار نکند حتما بازخواست میشود اما او دفاع میکند, میدود و نگرش تیمی دارد.

 

شما میگویید که باید پیشرفت کنید و باید از خودتان انتقاد کنید. شما 10 امتیاز از رئال مادرید بیشتر دارید و حداقل موقتا اختلاف زیاد شده است. آیا آنها از رقابت قهرمانی خارج شده اند؟

نتایج مثبت است و ما بردیم که هدف نیز بود. اما واقعیت این است که باید از خودمان انتقاد کنیم و حقیقت نباید فراموش شود. ما خسته بودیم و همچنین از نظر روحی در دقایقی مشکل داشتیم. در مدت زمان کمی ما بازی های زیادی انجام داده ایم.

 

آیا فکر میکنید اخیرا نتایج ضعیف تری کسب کرده اید؟

باید به سوالات قبلی برگشت. بارسلونا سخت ترین باشگاه دنیاست و حتی وقتی برنده میشوید هم باید از رقیب خیلی بهتر باشید. ما هنوز در حال پیشرفت هستیم و این در دفاع و حمله اتفاق میافتد. این بحث ها بیشتر به خاطر مقایسه ما با بهترین بارسای تاریخ است.


آیا در رسیدن به محوطه حریف مشکل دارید؟

نه فکر نمیکنم زیرا در ابتدای نیمه دوم خوب بودیم. یک پنالتی را از دست دادیم و شوت آنسو نیز به تیرک خورد. گل دوم میتوانست عملا بازی را تمام کند اما کارت قرمز باعث شد پویایی تیم تغییر کند و به همین دلیل ما کمی عقب نشستیم.

 

این 50مین بازی شما در لالیگا بود. آیا چیزی هست که شما را به عنوان مربی شگفت زده کند؟

کمی بابت درخواست هایی که تحت هر شرایطی میشود متعجب هستم و این ناسپاسی است. انتقادات زیادی میشود و گاهی اوقات احساس میکنم که هواداران واقعا ناامید هستند. اما من از نظر روحی خوب و قوی هستم. من همیشه سعی میکنم تا بارسا را سربلند کنم.

 

آرائوخو کارت قرمز گرفت و بازی با بیلبائو را از دست داد. آیا این تاثیری روی بازی دارد؟

اول از همه بگویم که آرائوخو برای ما یک رهبر در زمین است و اشتباهات بقیه را تصحیح میکند. او مدافعی فوق العاده است و این فقدان بزرگی برای ماست. با این حال باید ببینیم آیا میتوانیم چند مصدوم را برگردانیم یا نه. حال آندریاس خوب است و قبلا مشکلی از مچ پا داشت اما حالا خوب است و برای بازی با بیلبائو در دسترس خواهد بود.

 

یک بازی 1-0 دیگر. آیا از دفاع خودتان راضی هستید یا نگران گل های کم زده اید؟

میخواهیم بیشتر گل بزنیم و فکر میکنم ما موقعیت های کافی برای اینکار را داریم. این شرم آور است زیرا فکر میکنم شایستگی زدن گل های بیشتر را در اکثر بازی ها داشتیم.

بارسلونا والنسیا
با توجه به مصدوما طبیعیه که تو فاز تهاجمی خیلی قدرتمند نباشیم
مربی باید اقتدار داشته باشه بازیکن باید بترسه وقتی میخوادپنالتی بزنه نه اینکه انگارمیخواد به گربه لگدبزنه باید پیش خودش بگه اگه خراب کردم سرمربی بیچارم میکنه
کجا میدود کجا دفاع میکند .نگرش تیمی دارد این بی شرف؟؟همون ازاون بالا بازی رو دیدی دویدن های رافینیا رودیدی فکرکردی چورسه .
من نمیدونم ژاوی از بازی دادن ب باربا الارکون و توره میترسه یا یه تاکنیک خیلی پیچیده ای پشت این سه استعداد داره

واقعا میگم ژاوی باید تو این بازیا هر بازی حد اقل به یکیشون بیش از نیم ساعت بازی میداد حد اقل با جو اشنا بشن ولی شاید گزاشته برا وقتی که همه بازیکنا اماده بودن ک هم این جوونا رقابتی تر کار کنن هم اینکه بار سنگینی رو دوششون نباشه و از طرف باتجربه ها و رفیقاشون حمایت بشن
1.من رافینیا رو خیلی دوستش دارم یه علاقه خاصی دارم بهش 2.بارسا باید تاکتیکشو اوض کنه 3. خطای کسیه پنالتی بود صادقانه میگم.4 فران باید میداد انسو بزنه تا روحیه بگیره 5 اخلاق فاتی خیلی خوبه ولی بازیش خوب نیست پنالتی ها فاتی خوب میزنه و ....


تا ابد کاتالانیم❤💙
تیم باید سه تا میزد اما حیف که یک هیچ شد
اگه به آلاکون و باربرا اعتماد میکردی نتیجه بهتری می‌تونستی بگیری
حداقل این دوتا بدتر از تورس که نیستن
بازی تا قبل پنالتی خوب بود و تیم خوب و پر فشار حمله میکرد ولی با از دست رفتن پنالتی و مخصوصا بعد از اخراج دیگه تیم رفت برای حفظ نتیجه
بعضی از دوستان میگن فاتی بدرد نمیخوره ولی به نظر من ژاوی از عمد بهش بازی میده تا کم کم خودش رو بازیابی کنه که اگه واقعا به اوج برگرده بعد لوا چارچوب شناس ترین بازیکنمونه
بازی زیاد قشنگی نبود ولی بارسا در چند وقت اخیر بازیکن کم داره و هر سه روز داره بازی می‌کنه،بعد یک بازی سنگین با رئال حتما باید به بعضی از بازیکنان استراحت داده میشد ولی بارسا مهره آنچنانی روی نیمکت در این مقطع فصل نداره وگرفتن این سه امتیاز خیلی مهم بود،مطمئنا با یک هفته استراحت در دو بازی بعد بازیکنان بهتر و سرحال تر بازی میکنن،خستگی فکری و بدنی می‌تونه به یک تیم خیلی آسیب بزنه،امیدوارم دوباره مصدوم ندیم و فکر میکنم رئال هم امشب کار سختی در پیش داره.
بازی امروز واقعا مال ما بود. متاسفانه هدر دادن پنالتی و از اون طرف اشتباه کونده و اخراج آراخ کلا معادلات رو بهم ریخت
آلارکون میتونست دقایق بیشتری بازی کنه که متاسفانه نشد.
مصدومای تیم هم که واقعا باعث مشکلات بسیاری برای تیم شدن. حالا معلوم نیست که وقت برگشتن همون عملکرد رو خواهند داشت یا نه...
اینا نشون میده که مشکل تیم همه جانبه است. از اشتباهات فردی بازیکنا بگیر تا برخی اشکالات ژاوی تا مصدومیت و... .
به هر حال باید پیشرفت کنیم و همین کار هم داره انجام میشه❤👌
راستی یه چیزی چرا پنالتی رو به کسیه ندادن بزنه؟
تو میلان پنالتی زن اول بود تو باری سوپر کاپ هم بعد لوا اون زد
امروز اگه نتیجه نمیگرفتیم مقصر فقط خودت بودی مهندس جان چون میبینی فاتی مدام داره گند میزنه ولی بازم فیکس میذاریش!! خب آلارکون و توره دیگه از این بدتر نمیتونن باشن
با قاطعیت کامل حرفاشو زد
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.