پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا دو استعداد جوان خود را از دست میدهد

کد خبر : 131548  |  زمان ارسال : سه شنبه 8 فروردین 1402

بارسلونا در سال‌های اخیر موفقیت‌های زیادی در پرورش بازیکنان جوان داشته است، به طوری که بازیکنانی مانند گاوی، پدری و آلخاندرو بالده در تیم اصلی نامی برای خود دست و پا کردند.

 

با این حال به گزارش اسپورت، به نظر می رسد دو تن از بهترین استعدادهای آکادمی بارسا در آستانه جدایی از باشگاه با انتقالی رایگان در تابستان هستند.

 

دو بازیکن مورد بحث ایلیا آخوماچ و ویکتور باربرا هستند. قرارداد هر دو جوان در پایان فصل به پایان می رسد و انتظار نمی رود آنها را تمدید کنند.

 

باربرا، مهاجمی با پتانسیل فوق‌العاده، در حال مذاکره با بارسا بر سر تمدید قرارداد بود، اما هنوز برای هفته‌ها توافق حاصل نشده است. این بازیکن با انتقال به کلوب بروژ موافقت کرده است، باشگاهی که دستمزد بهتری ارائه می دهد و فرصت بازی در رقابت های اروپایی در فصل آینده را دارد.

 

در مورد آخوماچ، آینده او هنوز مشخص نشده است. اما این مهاجم جوان مورد توجه باشگاه های مختلف در سراسر اروپا از جمله تیم  لیدز یونایتد بوده است.

 

حتی آرسنال نیز به تازگی وارد رقابت برای جذب آخوماچ شده است، زیرا می داند که این بازیکن 18 ساله در تابستان به صورت رایگان در دسترس خواهد بود.

سلام دوستان من به تازگی عضو شدم
ولی خیلی وقت هست که این سایتو دنبال میکنم خیلی خوشحالم بابت عضو شدن
امیدوارم بارسا به جای خرید بیشتر به استعدادهای لاماسیا تکیه کنه
همین اخوماچ،ازلزولی،جوتگلا و نیکو پارسال دست تیم رو گرفتن ولی ژاوی با اردنگی بیرونشون کرد... حرف مدیر سابق درست بود که با بازیکن ۳۵_۳۶ساله نمیشه تیم ساخت.. الانم ژاوی دنبال چندتا پیر هست که حالا میشه گفت فقط مسی بدرد میخوره که اونم بقیه تیم ها بهش دستمزد خوب نمیدن میخواد بیاد وگرنه همون تیمای پولدار می‌رفت
پپ،بازیکن خوب ب بارسا نمیده اون از اگوئرو (بیماری قلبی داشته بود)این از فران و گارسیا... گوندوگان هم هرچند خوب باشه ولی با بدنسازی ژاوی به گه کشیده میشه
ژاوی که به جوون ها بازی نمیدن اگر می خواید بازیکن ها از تیم جدا شدن حداقل با یه قیمت خوب در حد 5 میل مثلاً از تیم خارج بشن تا در این اوضاع بد اقتصادی یه کمک به باشگاه بشه نه اینکه رایگان برن .
جوتگلا خیلی خوب بود
چه اوسکول هایی شدن عضو کادر مدیریت تیم بارسا الخصوص تیم ب🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
لاماسیا کارخونه بارساس
منبع درآمد بارسا
قرار نیست همه بازیکنان لاماسیا وارد ترکیب اصلی بشن فقط تعداد معدودی فیلتر میشن وارد ترکیب اصلی میشن بقیه فروش مبرن و پول وارد باشگاه میکنن
بنظرم آخوماچ از باربرا بهتره
باربرا که احتمال زیاد رفتنیه ولی موندن آخوماچ ممکنه
بنظرم میشه آخوماچو نگه داشت
البته اگه ژاوی دعوتش کنه تیم اصلی چند بار مث فصل قبل
یادش بخیر
هنوز زندست؟
اخوماچ مالی نیست
باربرا استعداد خوبی هست تمدید کنن قرض بدن به کلوب بروژ
چیزی‌که زیاده استعداد
یادمه‌ موریبا که رفت همه از مدیریت عصبانی بودن
ولی بعدش که گاوی اومد...
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.