پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی: به لاپورتا درباره مسی این چیزها را گفتم. لئو سبک ما را خراب نمیکند

کد خبر : 133948  |  زمان ارسال : دوشنبه 8 خرداد 1402

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا مصاحبه ای با اسپورت انجام داده و درباره بازگشت مسی صحبت کرد. او گفت شکی ندارد که تاثیر مسی مثبت است.

 

آیا بازگشت مسی با توجه به اینکه گفته میشود تیم در حال بازسازی است منطقی به نظر میرسد؟

بله برای من منطقی است زیرا کاری که انجام میدهیم یعنی فوتبال هیچ تردیدی ندارم که اگر لئو برگردد در سطح فوتبال به ما کمک میکند. این را به رئیس هم گفته ام. من تردیدی ندارم که او به ما کمک میکند و هنوز هم بازیکن تعیین کننده ای است و هنوز گرسنه است (برای کسب افتخارات) زیرا او برنده است و یک رهبر است و بازیکن متفاوتی از دیگران است. بارسای ما مثل 2010 با استعداد نیست و مسی چه چیزی برایمان دارد؟ استعداد. او در پاس آخر و ضربات آزاد و گلزنی و .. خوب است و هیچ بازیکنی شبیه او نیست. بنابراین من تردیدی ندارم که او چیزهای زیادی به ما میدهد اما بستگی به او خواهد داشت.

 

آیا با او زیاد حرف میزنید؟

بله من با او صحبت میکنم . درسته که ما در نبود مسی هم برنده شدیم و این فوق العاده کار ارزشمندی است و شاید حتی از ما قدردانی هم نشود اما وقتی لئو رفت ما میترسیدیم باید چه کار کنیم و چطور زنده بمانیم. فکر میکنم بازسازی را خوب انجام دادیم و لیگ و سوپرکاپ را بردیم که ارزشمند است و ما بدون بزرگترین بازیکن تاریخ باشگاه و جهان اینکار را کردیم.

 

شما گفتید بازگشت مسی بستگی به خودش دارد و از طرفی ما فکر میکنیم فیرپلی مالی موضوع اصلی است. کلید بازگشت او چیست؟ آیا او تردید دارد؟

سخت است که خودمان را جای بازیکنی قرار دهیم که برنده همه چیز شده است. نمیدانم شک دارد یا نه. شاید حالا ما یک پروژه دیگری داریم که بازیکنان مهمی همچون بوسکتس و آلبا که رابطه خوبی با او دارند هم در آن حضور ندارند. نمیدانم در سر او چه میگذرد. اگر بخواهد به تیم بیاید به عنوان مربی هیچ تردیدی ندارم و فکر میکنم چیزهای زیادی به ما میدهد.

 

بازگشت مسی سبک شما را تغییر میدهد؟

خیر ایده و سبک همین است. لئو توانایی بازی در پست های مختلف را دارد و به عنوان یک نوک, وینگر و هافبک و .. میتواند بازی کند. لئو تقریبا اکنون یک هافبک است و کار بازیسازی و پاس آخر را انجام میدهم. درسته که شاید مثل قدیم حالت انفجاری ندارد اما در جام جهانیی ما باز هم آن پویایی را شاهد بودیم. او هنوز سال ها میتواند در اوج باشد.

 


آیا باعث میشود دفاع آسیب ببیند؟

پاسخ همیشه کار تیمی است. به هرحال شما از نظر دفاعی نمیتوانید از مثلا دمبله کارهایی مثل ژول کونده را انتظار داشته باشید. راه حل جبران توسط بقیه است و در نهایت تعهد و کار برای همه یکسان است.

چه تیتر زشت و گمراه کننده ای برای این مصاحبه خوب
خوشم میاد از شعورت وقتی ژاوی کبیر بهترین هافبک تاریخ با اینیستا این حرف رو بزنه دیگه جای بحث نیست
آقا مسی با الهلال دوساله بسته سالی ۴۰۰ میلیون، یعنی دوبرابر پنالدو
بخدا قسم من حاضرم مسی بیاد فقط قدم بزنه تو چمن هیچ کاری نکنه فوتبال میبینم که هزش لذت ببرم لذت من دیدن دوباره کینگ و صد البته خداحافظی باشکوهش تو بارساست وگرنه جامها که دیر یا زود از راه میرسن همه چی جام نیس فراموش نکنین جام جهانی ۲۰۰۶رو با ایتالیا نمیشناسن با کله زیدان بیاد میارن 💙❤
خدای فوتبال چطور میتونه سبک بازی تیمی رو خراب کنه؟
لیو رفت الهلال خدا حافظ نامرد
خیلی توی ضربات ایستگاهی وکرنر وبازیسازی مشکل دارسم که واقعا بااومدن مسی خیلیش حل میشه مخصوصا ضربه ایسگاهی
لیو یک رویای شیرین بود و خواهد ماند.رفتنش دراماتیک بود همیشه خاطرات پادشاهی بارسا را با او مرور خواهیم کرد.ولی هرگز برنگرد اسطوره جان نگذار لکه های تار بر اون همه بزرگی بنشینند.برو بسلامت قلب ما تا ابد سرزمین پادشاهیت خواهد بود
اخه مهندس سبک سبک نکن توام. شما سبک داشتی وضع تیم الان این نبود چ سبکی یه جور میگین انگار تیم بارسا تیم اول دنیاس مسی هم تو این سن نمیتونه کمک کنه. تو این تیم دمبله و رافینیا بازی میکنن دیگ جدی گرفتین
مسی خود بارساست خود تیکی تاکاس چطور میخواد به ما آسیب بزنه؟؟
مسی به جوونا ها تجربه میده
مسی نمیاد من دوباره این رو میگم چون شرط بستم که نمیاد
اتفاقا سبک مون رو بهترم میکنه
مسی🫶
مسی همین الانشم ختم فوتبال هست.
واقعا نمیدونم چطور یه بارسایی میتونه مخالف بازگشت مسی باشه
هر کس مخالفه حاضرم دو ساعت باهاش بحث کنم یا قانعش کنم یا قانعم کنه
حتی یک دلیل منطقی نمی بینم برای مخالفت با جذب بهترین تاریخ
نه دادا اخه مدانی اصغر عشق کاتالان با اب نبات در دهن معتقده بازگشتش سبک تیم رو عوض میکنه
دقیقا گل گفتی ، الان تیم تو پاس آخر میمونه !!! اصلا نمیتونن مهاجم نوکو تغذیه کنن یا هر کسی ک تو حمله هست وینگ چپ هم ک تعطیل
مسی باعث میشه تیم تو گلزنی چند برابر بهتر کار کنه
نمی دونم چرا اصلا باور نمی کنم که لاپورتا بخواد مسی را برگردونه فکر میکنم همه سرکاریم مثل دوسال پیش که هی میگفت تمدید مسی درمسیر درستی است جای نگرانی نیست .
لاپورتا هنر دروغ گفتن خوبی داره برای همین می‌تواند دوباره باز سرکار بگذارد .
مسی نه تنها سبک بارسارو خراب نمیکنه بلکه یه چیزی به بارسا اضافه میکنه فکر کنید مسی بیاد و کار بازیسازی به عهده مسی باشه از هر هافبکی تو جهان بهتر میتونه بازیسازی کنه
خلاصه بگم او خدای فوتبال است 😍❤️
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.