پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حواشی : کلاه از سر بر میدارم آقای بوسکتس !

کد خبر : 134049  |  زمان ارسال : پنجشنبه 11 خرداد 1402

سرخیو بوسکنس 34 ساله بعد از جنجال ها و حواشی زیاد رسما اعلام کرد که فصل بعدی در بارسلونا نخواهد بود.

 

او بعد از نزدیک به 17 سال قرار است باشگاهش را ترک کند . بارسلونا میترسد و حق هم دارد از رفتن او بترسد ....

 

قبل از اینکه او تصمیم به جدایی بگیرد ژاوی دوست داشت حداقل برای یک فصل دیگر او را نگه دارد , لازم داشت ! خودش میدانست که پیدا کردن بازیکنی مانند او در جهان دشوار است . ژاوی به بوسکتس توصیه کرد یک فصل دیگر بماند اما بوسکتس از قبل تصمیم خروجش را گرفته بود . ژاوی در مراسم خداحافظیش گفت که بوسکتس ترسیده برای همین یک فصل دیگر نماند.

 

 

 

 

اما از چه ترسیده بود ؟ از خودش ؟ از افت شدید فصل بعدی اش ؟ یا از تیم ژاوی که نتواند فصل بعدی جامی بگیرد و بوسکتس با دست خالی آخرین سالش را بگذراند ؟ این ها سوال های است که شاید بوسکتس چند سال دیگر به آن پاسخ دهد ! به هر حال ژاوی دوست داشت تا زمانی که یک جانشین مطمئن برای او پیدا نکرده است از تیم خارج نشود اما حالا باید با این چالش دست و پنجه نرم کند.

 

 

اما چرا بوسکتس خاص است ؟ اگر کسی 90 دقیقه بازی او را تماشا کند بدون شک بعد از 10 دقیقه ابتدایی بی حوصله میشود و میرود پی کارش! اما این سبک بوسکتس است سبکی که وقتی تیم آماده باشد محال است او مانع رشد تیم شود !

 

 

راستش را بخواهید کمتر کسی از سبک بازی بوسکتس خوشش می آید ولی هیچ کسی نمیتواند منکر تاثیر او روی بازی ها شود . هر تیمی در دنیا به بازیکنی شبیه بوسکتس نیاز دارد و هر مربی آرزوی بازیکنی مانند او دارد . سرخیو در طول دوران بازی خود کمتر از انگشتان دو دست مصدوم شد ! او همیشه آماده بود.

 

 

سرخیو بوسکتس اهل دریبل زدن از وسط زمین و پاس های عجیب  غریب نبود , او فوتبال بازی میکرد همین ! وقتی تیم روی فرم بود بوسکتس طوری بازی میکرد که تیم از ریتم خارج نمیشد و اگر هم تیم وضعیت بدی داشت سرخیو بوسکتس افت میکرد

 

او قرار نبود تیم را نجات دهد اما یک کاتالیزور بود . امکان نداشت تیم روی فرم باشد و او از فرم خارجش کند یا حداقل من یادم نمی آید ....

 

 

 

 

وقتی دفاع خوب بود سرخیو  بوسکتس تقویتش میکرد وقتی هافبک خوب بود سرخیو بوسکتس تقویتش میکرد و وقتی خط حمله خوب بود سرخیو بوسکتس تقویتش میکرد ! انگار یک خدای جدا در ترکیب فوتبال بود

 

پپ گواردیولا که استاد چینش و ترکیب است میگوید بازیکنی مانند او در طول مربیگری اش ندیده است , مربی که با اغلب بازیکنان بزرگ کار کرده است . اما راست میگوید بازیکنی که همیشه روی فرم باشد مگر آنکه تیم بد باشد خیلی سخت پیدا میشود . بوسکتس همیشه کار خودش را میکند اما روند بازیش به تیمش بستگی دارد.

 

ژاوی در کنفرانسش میگفت که بوسکتس از او بازیکن بهتری بوده است , او میگفت که بوسکتس یک سطح را برای سالها حفظ کرد . همینطور هم است . حتی در سن 34 سالگی با اینکه اطرافش پر از جوان های 17 تا 20 ساله است , اگر همین بچه ها روی فرم باشند او بازهم کار خودش را انجام میدهد !

 

 

 

 

بارسلونا به این بازیکنان نیاز دارد . بازیکنی که تکلیفش با خودش و تیم مشخص است , تیم خوب باشد خوب است و تیم بد باشد بد ! بارسلونا سالها بازیکن جذب کرده اما قریب به یقین همگی بالا پایین داشته اند . ستاره های چون گریزمان و کوتینیو و نیمار و دمبله و رافینیا و فران تورس و دی یونگ و آرتور ملو و آندره گومز و فرانک کسیه و.... جذب شده اند اما هر کدام فاز جداگانه خود را داشتند . هیچکدامشان یک روند منظم نداشتند . گاهی ستاره میدان بودند و گاهی هم ضعیف ترین بازیکن زمین !

 

بارسلونا به بوسکتس ها نیاز دارد , بوسکتس های که 100 درصد عملکردشان مربوط به گروه شود , بازیکنی که وقتی تیمت روی فرم است ناامیدت نکند , من میخواهم همه تیم مثل بوسکتس شود , اینطور میشود روی آینده امیدوار بود اما پیدا کردن بازیکنانی مثل او در فوتبال دشوار است برای همین است ژاوی همه فوتبال را زیر و رو کرده اما هنوز بیشتر از 2 گزینه پیدا نکرده است که به هیچکدام هم اعتماد کامل ندارد.

 

 

ما شما را از دست دادیم آقای بوسکتس , شاید وقتش رسیده بود بروی و شاید هم هنوز در بارسلونا جا داشتی , این را زمان تعیین خواهد کرد به هر حال برای تمام دستاورد هایت از تو تشکر میکنم . من به افتخار دیدن بازی شما کلاه از سر برمیدارم .

 

 

 

 

 

نویسنده : ایوب

بسیار زیبا بود ایوب جان
ای کاش زودتر خونده بودم
با اینکه تازه دیدم و متن زیبایی بود👏🏻👏🏻👏🏻
بسیار زیبا و عالی💙💙💙❤️❤️❤️
عالی بود👏👏👏👏❤️💙
ایوب در موقعیت های احساسی بهترین مقاله هارو مینویسه
بارسلونا هرگز نمیتونه بازیکنی مثل بوسکتس ، باثبات پیدا کنه مگه اینکه از لاماسیا باشه♥️💙
و در اخر #خداحافظ_کاپیتان
چقد بیچاره فحش خورد تو این چند سال آخر
متن قشنگی بود❤️💙
هر جا میری موفق باشی اسطوره
💙❤💙❤
خداحافظ هشت پای بارسا
یادته یه پست زدی واسه آلمانی ، بعد اون برگشت
حالا اینم یخگه خورده میکشیدی شاید بر میگشت🤣
تو نوشتاره کسی که این مقاله رو نوشته، خیلی زیاده گویی و تکرار گویی وجود داشته... بعید میدونم ی آدمه حرفه ای
این متنو نوشته باشه...
شاید هم خبر بود، خدا می‌دونه!
منم به خودم افتخار میکنم که همه بازی های بوسکتس رو دیدم❤️
بوسکتس و ماکلله انقلاب هافبک دفاعی های نوین بودن
زیبا بود
دل بوسکه یبار گفت اگر بازی رو ببینی بوسکتس رو نمی‌بینی
ولی اگر بوسکتس رو ببینی انگار داری کل بازی رو میبینی
بعد رفتن اینیستا و افت راکیتیچ بوسکتس تو هافبک دستخالی موند و یه تنه هافبک رو جمع میکرد البته مسی هم به عقب میومد
و به هافبک کمک میکرد اما بیشتر بوسکتس بود که موتور محرک تیم به سمت جلو بود ، انصافا هم پیدا کردن هافبکی که خصوصیات بوسکتس رو داشته باشه سخته
بخاطر قد بلندش هم تو نبرد های هوایی موفق بود و در فضاهای
کم یه خوبی پاس کاری میکرد ، در کل به بازی تیم نظم میداد❤️💙
حیف واقعا خوب بود آقا جانشین خوب وراتی برای یکی دوسال خودمو جر دادم تا وراتی رو بگیریم تا یک هافبک خوب بیاد و جوون باشه یا همین توره بگیره
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.