پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مصاحبه مفصل لیونل مسی: من به اینترمیامی میروم. بحث پول مطرح نبود. روزی به بارسلونا برمیگردم

کد خبر : 134326  |  زمان ارسال : چهارشنبه 17 خرداد 1402

لیونل مسی مهاجم آرژانتینی امروز در پاریس به صورت اختصاصی با اسپورت و موندو دپورتیوو مصاحبه کرد و آینده اش را مشخص نمود.

 

3 گزینه مسی تیم های بارسلونا, الهلال عربستان و اینترمیامی بودند.

 

این مصاحبه در خانه مسی در شهر پاریس انجام شد و ساعت 21 به وقت اسپانیا منتشر خواهد شد.

 

مسی در این مصاحبه دلایل خود را برای انتخاب آینده اش توضیح میدهد.

 

لیونل مسی گفت:

تصمیم گرفتم به اینترمیامی بروم. هنوز همه چیز کامل نشده اما بعضی جزئیات هست اما در هر صورت تصمیم گرفتم راهم را در آنجا ادامه دهم.

 

حقیقت این است که من واقعا میخواستم برگردم و هیجان زده بودم اما از طرفی بعد از آن اتفاقاتی که افتاد و بعد از جدایی ام نمیخواستم دوباره همان شرایط را تجربه کنم و آن انتظار را بکشم و به اصطلاح آینده ام را بدست دیگران بدهم.

 

میخواستم خودم تصمیم بگیرم و به خودم و خانواده ام فکر کنم. اگرچه شنیدم لالیگا شرایط را پذیرفته و شرایط برای بازگشت من فراهم است اما هنوز لازم بود کارهای زیادی انجام شود. من شنیدم که آنها باید بازیکنان دیگری را میفروختند یا حقوق بقیه کمتر میشد و حقیقت این است که نمیخواستم مسئول چنین اتفاقاتی باشم. من قبلا به چیزهای زیادی متهم شده ام که درباره دوران حضورم در بارسلونا حقیقت نداشت و بابت این مسائل خسته بودم و نمیخواستم دوباره تکرار شود.

 

وقتی مجبور شدم باشگاه را ترک کنم لالیگا با ثبت من موافقت کرد اما در نهایت نشد. خب من ترسیدم دوباره این اتفاقات رخ دهد و مجبور باشم مسیری را بروم که مجبور شدم به پاریس منتقل شوم و مدت طولانی با خانواده ام در هتل زندگی میکردیم و مدرسه بچه ها هم مشکل داشت. میخواستم خودم تصمیم بگیرم و به همین دلیل بازگشتم به بارسلونا اتفاق نیوفتاد.

 

با این که خیلی دوست داشتم اما این اتفاق رخ نداد. من میخواهم کمی از کانون توجهات دور شوم و بیشتر به خانواده ام فکر کنم. همانطور که گفتم دو سال بود که خانواده ام در وضعیت بدی بودند و لذت نمیبردیم. من جام جهانی را بردم که تماشایی بود اما به جز آن زمان ها, بقیه اش برایم سخت بود. من میخواهم از خودم و از خانواده و فرزندان و یک زندگی معمولی لذت ببرم. به همین دلیل تصمیم گرفتم به بارسلونا برنگردم.

 

دلایل تو چه بود؟

میخواستم خودم تصمیم بگیرم و مجبور نباشم دوباره همان اتفاقات گذشته را تجربه کنم. همانطور که گفتم بعد از اینکه من خدا را شکر به همه افتخارات رسیدم و در نهایت جام جهانی را بردم, میخواستم دنبال چیز دیگری باشم و کمی آرامش داشته باشم.

 

خانواده من از چیزهایی که (درباره بارسلونا) میشندیدند هیجان زده بودند اما در عین حال کمی نگران بودیم زیرا در واقع هنوز نمیدانستیم چه میشود اما این درست است که آنها واقعا میخواستند برگردند.

 

باشگاه گفت که 99 درصد بستگی به تو داره و ژاوی گفت تو یک مزیت هستی اما این پیشنهاد چه چیزی کم داشت و درک شما چه بود؟

من به تمام چیزهایی که گفته میشد و آنچه ژاوی میگفت گوش دادم اما چند لحظه قبل هم گفتم. لالیگا موافقت کرد اما هنوز لازم بود کارهای زیادی انجام شود و تابستان هم طولانی بود و نمیخواستم دوباره اتفاقات گذشته را تجربه کنم. ترجیح دادم زودتر تصمیم بگیرم و کار را تمام کنم و در آرامش باشم و به تعطیلات بروم و به آینده فکر کنم. اینها چیزهایی است که من درباره آنها میدانم و میتوانم برایشان برنامه ریزی کنم.

 

 

 

 

 

آیا احساس کردی به خاطر چیزهایی که از بارسلونا به گوش میرسید تحت فشار هستی؟

نه چون چیزهای زیادی گفته شد و نمیدانم از کجا بود اما خبرهای زیادی بود. یک روز انتقال من به عربستان قطعی میشد و یک روز آمدنم به بارسلونا روشن بود و فردا دوباره داستان را تغییر میدادند. خیلی چیزها بود و بنابراین سعی میکردم به چیزهایی که خودم میدانم تکیه کنم نه چیزهایی که گفته میشود.

 

چطور اتفاقات 2 سال پیش تاثیر گذاشت. شما در آن زمان به بارسلونا برگشتید اما بعد قرارداد غیرممکن شد و از باشگاه رفتید:

روزهای خیلی سختی بود. یکی از دلایلی که گفتم این است که دیگر نمیخواستم آنها را تجربه کنم. خیلی بد بود. مثل هرسال با هیجان برای شروع تمرینات و بچه هایم نیز با اشتیاق برای مدرسه برگشتیم اما بعد مجبور شدیم باشگاه را ترک کنیم. من باید در آن شرایط بدنبال یک تیم میگشتم و با عجله تصمیم میگرفتم.

 

درباره لاپورتا و ژاوی صحبت کنیم. آیا با شما تماس گرفتند و آیا گفتگویی در طول این روند داشتید؟

در واقع با رئیس لاپورتا خیلی کم حرف زدم. شاید یک یا دو بار. اما از وقتی ژاوی به بارسلونا برگشته با او اغلب در تماس بودم. در مورد بازگشتم حرف زدیم و هیجان زده بودیم زیرا ما درباره هر چیزی که رخ میداد هم صحبت میکردیم و اینکه آیا او من را میخواهد یا نه. اینکه برای تیم و او خوب هستم یا نه. درباره این چیزها صحبت میکنیم.

 

در این مدت اسم شما را در نیوکمپ و در کنسرت صدا میزدند. چطور با آن کنار آمدید:

زیبا بود و از آن لذت بردم زیرا واقعیت این است که من خروج عجیبی داشتم. دوست داشتم مثل بوسکتس, جوردی آلبا, ژاوی و اینیستا خداحافظی کنم. دوست داشتم اینطوری از باشگاه بروم و به خوبی از هواداران خداحافظی کنم - با اینکه پاندمی بود و هواداران در استادیوم نبودند. دوست داشتم با یک بازی از هواداران خداحافظی کنم و بنابراین وقتی اسم من را در نیوکمپ یا در بارسلونا صدا میزدند خیلی خوشحالم میکرد.

 

 

 

 

بحث مالی چقدر در این تصمیم شما تاثیر داشت. شایعاتی وجود دارد که شما حتی میخواستید رایگان برای بارسلونا بازی کنید. آیا واقعیت دارد؟

حقیقت این است که موضوع مالی هرگز برای من مانع نبوده است. ما حتی درباره قرارداد حرف نزده ایم. هرگز پیشنهاد رسمی وجود نداشت زیرا هنوز چیزی مشخص نبود و نمیدانستیم چه میشود. قصد آن بود اما کاری از دستمان ساخته نبود. حتی به طور رسمی درباره پول صحبتی نشد. اگر موضوع پول بود به عربستان میرفتم زیرا به نظر میرسد پول زیادی بود اما واقعیت این است که تصمیم من به دلایل دیگری بود نه به خاطر پول.

 

آیا بارسلونا تمام تلاشش را برای تو کرد؟

خب نمیدانم زیرا این مربوط به آنهاست و نمیدانم تمام کارهای ممکن را انجام دادند یا نه. مهمترین چیزی که میدانستم این بود که با ژاوی حرف زدم و حالا با هر حساب و کتابی آنها از لالیگا اجازه اینکار را داشتند. اما همانطور که گفتم  موضوع فقط این نبود و خیلی چیزهای دیگر نادیده گرفته شد. باشگاه نتوانست بازگشت من را 100 درصد تضمین کند که البته با توجه به شرایطی که باشگاه دارد قابل درک است.

 

به نظرت کسانی در باشگاه هستند که دوست نداشتند یا فکر میکردند حضورتان خوب نیست؟

نمیدانم. قطعا افرادی هستند که نمیخواهند برگردم همانطور که نمیخواستند بمانم. با این حال بسیاری من را میخواستند و این را واضح گفتند. اما احتمالا افرادی در هیئت مدیره من را نمیخواستند و احساس میکردند بازگشت من برای باشگاه خوب نیست.

 

وقتی از بارسلونا رفتید آنها خریدهایی داشتند. مدت کوتاهی بعد از جدایی تو, آنها با 55 میلیون یورو فران تورس را خریدند. به نظرت عجیب بود؟

نمیدانم. من از لحظه ای که رفتم و به خصوص به خاطر شیوه جدایی خیلی آسیب دیدم. در آن زمان کمی عصبی بودم زیرا میخواستم بمانم اما نشد. اما باشگاه در زمان دیگری احساس کرد که میتواند. من به این چیزها فکر نمیکنم.

 

آیا رابطه شما با بارسلونا هنوز مثل یک زخم باز است یا خونریزی قطع شده؟

کم و بیش. به خاطر اینکه نتوانستم آنطور که میخواستم و شایسته بودم خداحافظی کنم. مانند بازیکنانی که گفتم. دوست داشتم به شکل دیگری بروم. من آدم بده فیلم بودم و این موضوع هم دوست نداشتم چون اینطور نبود. دوست دارم با هوادارانی که با آنها زندگی کردیم و گاهی لذت بردیم و گاهی شکست خوردیم یک خداحافظی واقعی داشته باشم.

 

دوست داری به بارسلونا برگردی؟ به عنوان مربی, بازیکن یا سفیر و ..

البته که دوست دارم به باشگاه نزدیک باشم. همچنین من قصد دارم در بارسلونا زندگی کنم و خانواده ام در اینباره خیلی اصرار دارند. امیدوارم بشود ولی نمیدانم چه زمانی اما امیدوارم روزی بتوانم به باشگاه کمک کنم زیرا این باشگاهی است که دوستش دارم و همیشه این حرف را زده ام.

 

احتمال میدهیم در ماه های گذشته با استرس زندگی کرده اید. آیا چیزی بود که به شما آسیب بزند یا چیزهای دیگر

همانطور که گفتم حرف های زیادی زده شده و چیزهای زیادی فاش شد و دروغ های زیادی گفته شد اما من نمیتوانم بروم و همه را تکذیب کنم. اما دیدم که خبرنگاران زیادی هستند که دروغ های زیادی میگویند. فردا دوباره دروغ میگفتند و هیچ اتفاقی رخ نمیداد. این من را اذیت میکرد. مثلا وقتی درباره خانواده ام میگفتند حرف میزدند و درباره چیزهایی که اطلاع نداشتند صحبت میکردند من را بیشتر آزار میداد.

 

آیا با بوسکتس به اینترمیامی میروی؟

این هم یکی از حرف هایی است که زده شده . مثلا اینکه من با بوسکتس و جوردی آلبا به عربستان میروم و ما از قبل روی این موضوع توافق کرده ایم. البته من وضعیت آنها را زیر نظر داشتم اما در هیچ مقطعی اینطور نبود. من برای خودم تصمیم گرفتم و نمیدانم آنها چه تصمیمی خواهند گرفت.

 

وقتی گفتید میخواهید از کانون توجه دور شوید یعنی چی؟

ترک اروپا زیرا از تیم های دیگری هم پیشنهاد داشتم اما آنها را بررسی نکردم زیرا میخواستم به بارسلونا برگردم و اگر انتقال به بارسلونا نشد دیگر از اروپا بروم. بعد از قهرمانی در جام جهانی بدنبال شیوه ای متفاوت برای لذت بردن از زندگی بودم. اما همچنان میل به پیروزی داشتم.

 

احساس شما از حضور در پاری سن ژرمن؟

احساسات متفاوتی دارم. در سال اولم خیلی سخت بود اما در نیم سال اول فصل ددوم در باشگاه و شهر احساس خوبی داشتم. خیلی راحت بودم. در اواسط فصل جام جهانی برگزار شد. امیدوار بودم که به شکل دیگری تمام شود اما خب در کل دو سال سختی بود اما در هر صورت آنها را پشت سر گذاشتم.

 

دلت برای بارسا تنگ شد؟

بله البته. من آنها را دنبال میکردم و بازی ها را میدیدم.  

 

فکر میکنم از قهرمانی بارسا در لیگ خوشحال شدی

بله البته. من آنها را در تمام طول فصل دنبال میکردم و مثل هر هوادار بارسایی میخواستم قهرمان شوند. من با ژاوی خیلی حرف زدم و درباره بعضی بازی ها صحبت کردیم. حقیقت این است که از وقتی ژاوی مربی شد خیلی حرف زدیم.

 

مصاحبه به پایان رسید. از اینکه همراه ما بودید سپاسگزاریم

لعنت به لاپورتا و باتومئو
باورتون نمیشه وقتی من ای خبر رو به بابا دادم چکی شدم
هعیییییییی😪
بارسا امسال جام نمیگیره آنقدر امیدوار نباشین ،مگر این که بره بازیکن باکیفیت بگیره مثل ، کیمیش ، کانسلو یی
لاپورتا تاجر و سیاستمدار محترم و زرنگی هست . یادمه یه خبر در همین سایت خوندم از لاپورتا پرسیدن ایا بازگشت مسی سخته یانه . گفت خواهید دید سخت است یا نه
سرت سلامت بهترین تاریخ
کارما!!!!
اینقدر فن های رونالدو رو مسخره کردم همون بلا سرمون اومد
رسانه ها چقدر بی رحمن🥲
طرفداراش بدتر😪
وقتی حقوق مسی تو پنج سال پایانی افشا شد چقدر کوبیدنش🤕
کاملا پیداست مسی زن ذلیل نیست و الا به خواسته آنتولا گوش می کرد و به بارسا می آمد
اسطوره
حیف فوتبال نزاشت بیشتر از ۴ سال زوج مسی پپ رو ببینیم
چی میشد میومدی ازاین شرایط مالی نجات‌ میدادی یه درآمدزایی میشد
واقعن یه تعدادی رو درک نمیکنم
خودتونو جای مسی بزارین همه دیدیم دوسال پیش تا آخرش صبر کرد اما چیشد مجبور شد بره و ۲ سال سختی بکشه اینکه تنهایی سختی بکشی یه چیزه اما اینکه ببینی خانواده آدم سختی میکشه واقعن دردناکه گفت میخاد دوباره تکرار نشه به تصمیمش احترام بزارین
شاید اگه ما بودیم هم همین تصمیمو میگرفتیم
در اخر از نیومدنش ناراحتم و براش آرزوی یه زندگی شاد رو دارم
تشکر برای همه کارهایی که برای بارسا و فوتبال دوستا کردی♥️💙10 اسطوره
حیف شد کاش این صحنه رو دوباره می دیدیم💔
The End💔
طرف حاضر نشد صبر کنه بعد تعطیلاتش بعد یه عده نمیخان باور کنم دوران حضور مسی دیگه تمام شده.
من میخوام گریه کنممممممممممممممممممممممم😭😭😭😭😭
موفق باشی اسطوره❤️💙🐐هرکاری کنی باز توقلب مایی واینکه چقد خوب شد عربستان نرفت چیزی که همه میخواستیم
دیگه همه چی رو واضح توضیح داد
به امید موفقیتت
آره اصلا بحث پول مطرح نبود بحث جنیفر لوپز مطرح بود😐
چرا به اسطوره باشگاه توهین میکنین؟
الان مسی نبود بارسا بود؟
بارسا میشد یه تیمی مث بتیس و ویارئال که رنگ لیگ قهرمانان رو ندیدن
وقتی اون لاپورتا گوساله ۲ سال پیش اونطوری کرد،توقع دارین الان براش نامه فدایت شدم میفرسته؟
تو متن هم گفته شده که با ژاوی همش حرف زدم ولی با لاپورتا ۱ و یا ۲ بار
بیچاره توی آرزوی یه خداحافظی مفصل با تیمش مونده
اسطوره، بهترین تاریخ،کینگ،خداحافظ❤️❤️
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.